#


گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ به زودی رونمایی خواهد شد

10 آگوست 2018 بدون نظر 1753 بازدید

گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ به زودی رونمایی خواهد شد

رونمایی از گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ زودتر از انتظار

اینطور که به نظر می رسد قرار است سال ۲۰۱۹میلادی طراحی های متفاوتی از گوشی های هوشمند معرفی شوند. همچنین احتمال دارد که در سال ۲۰۱۹ گوشی های هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر رونمایی شود.

البته شرکت های تولیدکننده ی اندکی طراحی و تولید گوشی های هوشمند انعطاف پذیر را آغاز کرده اند. اما سامسونگ در بین همین تعداد اندک شرکت هایی که طراحی گوشی انعطاف پذیر را آغاز کرده اند در صدد است تا پیشتاز باشد. بنابر آخرین خبرهای به انتشار گذاشته شده سامسونگ تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۹، گوشی هوشمند  انعطاف پذیری که طراحی کرده است را رونمایی کند و از هواوی پیشی بگیرد.

قبلا عنوان شده بود که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ شاید در نمایشگاه CES 2019معرفی شود، اما در خبرهای جدید گفته شده است که احتمال دارد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ زودتر از انتظار رونمایی شود. البته پیش از این خبر گفته شده بود که هواوی تصمیم دارد گوشی با صفحه نمایش انعطاف پذیر خود را قبلاز سامسونگ معرفی نماید. ولی اینطور که به نظر می رسد سامسونگ هم در تلاش است تا از سایر رقبای خود عقب نماند.

منابع نزدیک به وال استریت ژورنال، اطلاعات جدیدی در خصوص زمان معرفی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ منتشر کرده است. بنابر برخی از اطلاعاتی که منتشر شده است گوشی انعطاف پذیر سامسونگ با صفحه نمایش ۷اینچی عرضه خواهد شد. چنانچه این خبر درست باشد، گوشی جدیدی که قرار است رونمایی شود، نسبت به گوشی های هوشمند فعلی چندان بزرگ تر نخواهد بود.

گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ همچون یک کیف پول خواهد بود که از وسط تا می شود. از این رو زمانی که گوشی در حالت تاشده باشد، صفحه نمایش ثانویه کوچکتر در دسترس خواهد بود. این صفحه نمایش کوچک می تواند ساعت، نوتیفیکیشن ها و دیگر اطلاعات مفید در دسترس خواهد بود. این را نیز بدانید که دوربین اصلی گوشی هم در قسمت تاشده و نیمه ی دیگر آن قرار می گیرد.

سامسونگ از سال ۲۰۱۴، در مورد طراحی و ساخت گوشی های هوشمند و صفحه نمایشگر انعطاف پذیر صحبت می کرد؛ در حال حاضر پس از گذشت چند سال تصمیم دارد تا محصول خود را روانه بازار کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *