#


هوآوی و معرفی جدیدترین گوشی آنر ۶ سی

هوآوی
15 اکتبر 2017 بدون نظر 1347 بازدید

هوآوی و معرفی جدیدترین گوشی آنر ۶ سی

هوآوی و معرفی جدیدترین گوشی آنر ۶ سی

هوآوی چند روز پیش و در یک سکوت خبری از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. این تلفن هوشمند با نام آنر ۶ سی وارد بازار گشت. گوشی هوشمندی که هوآوی معرفی کرده دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی می باشد که کار را برای کاربرانش تا حدود بسیاری راحت کرده است.

ماه آوریل سال ۲۰۱۷ هوآوی تلفن هوشمند آنر ۶سی را به دنیای ارتباطات و فناوری معرفی کرد و جدیدترین نسخه این گوشی را پس از اندک مدتی با نام آنر ۶سی پرو در روسیه رونمایی کرد. زمانی که برای اولین بار این گوشی را ببینید در مورد مشخصات فنی آن با گوشی آنر وی ۹ پلی تشابه بسیاری می یابید. به دلیل همین تشابهات فنی است که با جرات می توان گفت تلفن هوشمند آنر ۶سی در اصل در نام خود تغییر پیدا کرده و این گوشی همان گوشی آنر وی ۹ پلی می باشد که هواوی یک ماه قبل تر از کوشی ۶سی در چین آن را معرفی و وارد بازرا کرد.

وب سایت رسمی ای که آنر در اروپا دارد هنوز نام گوشی هوشمند ۶سی پرو را جزو لیست خود وارد نکرده است اما توئیتری که آنر در فرانسه دارد تمام مشخصات فنی و امکاناتی که این گوشی هوشمند دارد را برشمرده است.

مشخصات فنی آنر ۶ سی پرو

تراشه ای که در این گوشی به کار رفته MT6750 مدیا تک می باشد که به عنوان یک چیپ ست میان رده ای شناخته می شود و دارای هشت هسته پردازشی است که سرعت آن را افزایش می هد. فرکانس پردازشی که در هسته های به کار گرفته شده در این تراشه وجود دارد ۱.۰ گیگاهرتز و ۱.۵ گیگاهرتز می باشد که همین امر موجب شده دو خوشه هسته پردازشی Cotrex-A53 در این تراشه مورد استفاده قرار بگیرد. واحد پردازشی ای که در زمینه گرافیک در این تراشه به کار رفته Mali-T86MP2 می باشد که می تواند محتوای گرافیکی را به سادگی گرافیک نماید.

صفحه نمایشی که در تلفن هوشمند آنر ۶سی پرو استفاده شده ۵.۲ اینچ اندازه دارد که علیرغم وجود حاشیه در پائین ترین قسمت صفحه هیچگونه دکمه قابل لمسی دیده نمی شود و به جای آن باید از دکمه های نرم افزاری که بر اساس سیستم عامل اندروید کار می کند برای انجام کارهایی که در محیط کاربری گوشی شما وجود دارد استفاده کنید.
رزولوشنی که برای این گوشی به کار رفته با وجود قیمت پائینی که این تلفن همراه دارد به صورت اچ دی می باشد که کیفیت خوبی برای این گوشی به شمار می رود.

هوآوی

هوآوی

حافظه به کار رفته در این مدل از گوشی های هوآوی ۳ گیگابایت است و حافظه داخلی ای که دارد ۳۲ گیگا بایت می باشد. البته این گوشی این قابلیت را نیز دارد که از یک کارت حافظه میکرو SDکه تا ۱۲۸ گیگا بایت ظرفیت دارد برای ذخیره سازی استفاده کنید.
همانطور که می دانید بیشتر تولیدات هوآوی دارای اسلات حافظه میکرو SD و سیم کارت به صورت مشترک است و به این دلیل است که باید یا دو سیمکارت خود را ترکیب کنید و یا اینکه بیخیال یکی از سیم کارت های خود شوید تا بتوانید فضای ذخیره سازی بیشتری را برای گوشی آنر ۶سی پرو خود داشته باشید.

دوربین اصلی آنر که در جدیدترین میان رده این کمپانی به کار رفته ۱۳ مگاپیکسل بوده و دیافراگم آن F2.2 می باشد. فلشی که برای دوربین این مدل از گوشی های هوآوی تعبیه شده ال ای دی می باشد. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی هم برای دوربین جلوی گوشی آنر ^سی پرو در نظر گرفته که کار عکس گرفتن سلفی و ذخیره آن ها را راحت تر کرده و به سادگی می توانید مکالکات تصویری خود را برقرار کنید.

ابعادی که برای آنر ۶سی پرو در نظر گرفته شده ۱۴۷.۹ میلی متر در ۷.۶۵ میلی متر است و دارای ۱۴۵ گرم سنگینی و وزن می باشند. باتری ای که هوآوی برای مدل جدید گوشی خود در نظر گرفته ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت را دارد و یک حسگر انگشت در قسمت پشتی گوشی قرار داده شده است. میکرو یو اس بی موجود در این مدل از گوشی های هوشمند هوآوی در قسمت پائینی صفحه نمایش جای گذاری شده است.

سیستم عامل به کار رفته در آنر ۶سی ۷.۰ نوقا اندروید می باشد. در مورد گوشی آنر ۶سی باید بگوئیم هنوز مشخص نیست با چه قیمت و وضعیتی عرضه خواهد شد ولی تنها چیزی که معلوم است اینکه مانند مدل آنر ۶سی پرو در روسیه وارد بازار شود. هنوز مشخص نیست که آیا هوآوی تمایل دارد این مدل از محصولات خود را در کشورهایی که خارج از اروپا هستند نیز در معرض فروش قرار دهد یا خیر ولی قیمت احتمالی این تلفن هوشمند در بازارهای اروپایی ۱۷۹ یورو باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *