#


صراحت بیان روحانی در واکنش به فیلتر تلگرام

19 دسامبر 2017 بدون نظر 1007 بازدید

صراحت بیان روحانی در واکنش به فیلتر تلگرام

صراحت بیان روحانی در واکنش به فیلتر تلگرام

در همایش حقوق شهروندی که به تازگی برگزار شده بود جناب آقای روحانی رئیس جمهوری ایران در خصوص مبحث فیلتر تلگرام واکنش صریحی را نشان دادند و سخنانی را ایراد کردند. در نخستین اجلاس ملی که به عنوان همایش حقوق شهروندی شناخته می شود آقای حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری ایران در خصوص پیشرفت هایی که در حال حاضر در جهان به وجود آمده و راه کارهایی که موجب می شود تا موانع موجود در مسیر تحقق حقوق بشر از بین برداشته شود سخنانی را مطرح کردند.

در این سخنان جناب آقای روحانی اعلام کردند دولت یازدهم درصدد است تا مسائلی همچون سیاست های خارجی و برجام و مسائل مهمی مانند حقوق شهروندی را به عنوان چندین مساله مهم در صدر امور خود قرار دهد و به تناسب اهمیتی که کلیه این موارد دارند همه آن ها را تحقق بخشد.

ریاست جمهوری در سخنان خود بیان کردند: طبق اخبار و اطلاعاتی که به دست آمده متوجه شده ایم که برخی افراد در حال خواب دیدن برای شبکه های اجتماعی هستند؛ من به نوبه خودم با صراحت به این افراد اعلام می کنم به خواب هایی که در این زمینه می بینید چندان دل نبندید.

ایشان در ادامه صحبت های خود افزودند: فضایی که مردم در آن توانسته اند با افراد جوامع دیگر ارتباط داشته باشند به قوت خود باقی خواهد ماند و دولت یازدهم قصد ندارد شبکه های اجتماعی را فیلتر کند. او در ادامه بیان کرد: وزیر ما در اینجا حضور دارد و به کلیه افراد قول می دهد دست خود را برای فیلتر کردن شبکه های مجازی به خصوص تلگرام دراز نکند. این سخنان رئیس جمهور موجب شد تا در فضای مجازی نسبت به صحبت های ایشان بحث و گفتگوهای فراوانی دربگیرد و هر فردی نظرات خود را در این باره به نحوی بیان می کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *