#


ایرپاور چیست و چه کاربردی دارد؟

26 فوریه 2019 بدون نظر 1670 بازدید

ایرپاور چیست و چه کاربردی دارد؟

در زمان معرفی ایفون ۷ و ایفون ۸ مسلما نام ایرپاور را هم شنیده اید.ایرپاورها دارای سطحی به شکل بیضی اند که قابلیت این را دارند تا به طور هم زمان سه دستگاه را شارژ کنند و هم چنین فضای کافی را نیز برای شارژ کردن ایفون ۱۰،ایفون ۸ و ایفون ۸ پلاس را دارند.

درواقع ایرپاور ها همان شارژهای بی سیم اپل اند که می توانند با هدفون ایرپاد هم کار کنند.البته شرط این که با هدفون ایرپاد کار کند این است که جعبه ایرپاد را که قابلیت شارژ بی سیم دارد را خریداری کنید.به احتمال زیاد جعبه های شارژ بی سیم در اینده همراه با ایرپادها عرضه می شوند.

برای عرضه دقیق این محصول هنوز زمانی ارائه نشده است .اما احتمال می رود به زودی وارد بازار شود.این ایرپاور را می توانید از طریق فروشگاه های اپل  یا فروشگاه های دیگری مانند بست بای خریداری کنید.

در مورد قیمت ایرپاور نیز هنوز اطلاعاتی را شرکت سازنده در اختیار قرار نداده است اما پیش بینی می شود این ایرپاد به قیمت ۱۹۹ دلار وارد بازار شوند.

ایرپاور

ویژگی های هوشمند ایرپاور

از معرفی ایرپاد ها یک سال می کذرد و پتنت تازه ای از ویژگی های هوشمند این دستگاه رونمایی کرده است که در این جا به بررسی ان ها می پردازیم.در این پنت محصولی معرفی شده است که اگر اندکی به ان دقت کنیم متوجه خواهیم شد همان ایرپاد است.گفتیم که ایرپاد می تواند به طور هم زمان سه دستگاه دیگر را نیز شارژ کند .ایرپاور در زمان شارژ کردن قابلیت این را دارد که کارهای دیگری را انجام دهد برای مثال می تواند به برقراری ارتباط با تک تک دستگاه ها بپردازد.

ایرپاد می تواند میزان شارژباتری و زمان تمام شدن شارژ باتری را به کاربر نمایش دهد.این دستگاه هم چنین قابلیت این را دارد تا مشخصات دستگاه های شارژ شده را نیز به کاربر نشان دهد.

ایرپاور این قابلیت را دارد تا تشخیص دهد که کدام دستگاه بزرگ ترین صفحه نمایش را دارد و اندازه سطح باتری هر یک از دستگاه ها را نیز نشان دهد و بدین وسیله کاربر می تواند تنها با یک نگاه از وضعیت شارژ دستگاه خود مطلع شود.

اگر ایرپاور به شارژ دستگاه شما مشغول بود می تواند تشخیص دهد که چه میزان شارژ برای شما در طول روز اندازه خواهد بود به همین منظور پیغامی را برای کاربر به نمایش در می اورد.این پیغام حاوی این مطلب است که میزان شارژ دستگاه برای طول روز کافی است .ایرپاور عادت های معمول کاربران را در شارژ کردن نیز در نظر می گیرد و هم چنین قرار ملاقات و جلسه های کاربر را نیز در تقویم خود مشخص خواهد کرد.

اگر تا به حال عرضه این دستگاه به تاخیر افتاده است به این خاطر است که این شارژر ویژگی های پیشرفته ای دارد و هم چنین ساختار داخلی ان بسیار پیشرفته است.اپل(شرکت سازنده)این محصول ادعا کرده بود که در سال ۲۰۱۸ از ان رونمایی خواهد کرد اما تا به حال از این محصول اخباری به میان نیامده است و از قیمت و زمان عرضه ان اطلاعاتی منتشر نشده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *