#


سال ۲۰۱۸ اوج تحول در دنیای گوشی های هوشمند سامسونگ

سامسونگ
28 اکتبر 2017 بدون نظر 2157 بازدید

سال ۲۰۱۸ اوج تحول در دنیای گوشی های هوشمند سامسونگ

سال ۲۰۱۸ اوج تحول در دنیای گوشی های هوشمند سامسونگ

سامسونگ به عنوان یک غول در دنیای دیجیتال هر روزه به دنبال دست یابی به فناوری های پیشرفته در خصوص محصولات خود می باشد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. تا کنون شاهد عرضه محصولات به روزی از این کمپانی بزرگ بوده ایم محصولاتی که در زمان خود موجب شگفتی بوده اند. کمپانی سامسونگ هم اکنون نیز ساکت ننشسته و در حال تحقیق و بررسی بر روی مدل جدیدی از گوشی های هوشمند خود می باشد.

سامسونگ به کاربران محصولات خود وعده داده که در سال آینده میلادی گوشی های هوشمند تاشو را وارد بازار خواهد کرد. تا چندی پیش این خبر در حد یک شایعه بود ولی اخیرا رئیس بخش تلفن همراه شرکت سامسونگ مهر تائیدی بر صحت این خبر زده است. این خبر درست زمانی اعلام شد که قرار بود سمیناری از سوی کمپانی اپل به خاطر دهمین سالگرد تولید نخستین گوشی هوشمند آیفون برگزار شود. سامسونگ پیش از این مراسم با اعلام خبر جدید خود موجب حیرت و شگفتی همگان گردید.

سامسونگ

سامسونگ

رئیس بخش موبایل کمپانی سامسونگ بیان کرد کاربران محصولات سامسونگ مدت ها است که منتظر معرفی محصول جدید این کمپانی هستند و حرف های زیادی در مورد آن شنیده اند. باید اعلام کنیم این حرف ها درست بوده و کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۱۸ میلادی از جدیدترین گوشی تاشئی خود رونمایی کرده و آن را معرفی خواهد کرد.

کمپانی سامسونگ از مدت ها پیش بر روی پروژه گوشی های تاشوی جدید فعالیت می کند و در نمایشگاهی که در سال ۲۰۱۱ برگزار شده بود از منعطف ترین صفحه نمایش های AMOLED خود رونمایی کرد. این صفحه نمایش ها در اندازه ۴.۵ اینچ بودند و از آن جریان تا به حال هر چند وقت یکبار در مورد گوشی های تاشوی این کمپانی کره ای حرف ها و شایعاتی در دنیای فناوری پخش می گردد. این خبر در حالی اعلام شد که سامسونگ برای رونمایی از جدیدترین گوشی های نوت خود در کره سمیناری را برپا کرده بود.

معرفی گوشی های تاشوی سامسونگ  به عنوان نسل جدید گوشی ها

زمانی که سامسونگ گلکسی نوت خود را معرفی کرد پیش خرید این مدل از گوشی ها رکورد شگفت انگیزی را در کشور کره و همچنین آمریکا به نام خود ثبت کرد؛ این رکورد به اندازه ای بود که قبل از شروع ارائه این گوشی های هوشمند در کشور کره جنوبی دوماه پیش فقط در یک روز ششصد و پنجاه هزار از این گوشی های هوشمند از سوی کاربران پیش خرید شده است.با توجه به قیمت نهصد و هفتاد دلاری که برای گوشی گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته شده واقع این حد استقبال بی نظیر و شگفت آور می باشد.

سامسونگ

سامسونگ

آن دسته از کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ که منتظر عرضه گلکسی نوت ۸ به بازار هستند باید انتظار عرضه گوشی های هوشمند تاشوی این کمپانی را نیز همزمان با نسل جدید پرچمدار گوشی های هوشمند آن داشته باشند چرا که یک خبر غیرمنتظره برای استفاده کنندگان و طرفداران محصولات سامسونگ می باشد.

مشخصات گوشی تاشوی سامسونگ

گوشی های تاشویی که سامسونگ به تازگی معرفی کرده است دارای صفحه نمایشی هستند که بسیار منعطف بوده و می توان به راحتی آن را خم کرد. تحلیل گران بسیاری عقاید و نظریات خود را در مورد گوشی هایی که انعطاف پذیری دارند عنوان کرده اند که تولید این مدل از گوشی ها که دارای سخت افزاری با قدرت بالا هستند و در کنار آن زیبایی گوشی نیز به قوت قبل خود باقی مانده و هیچ تغییری در ضخامت آن ها به وجود نیامده کار چندان راحتی به نظر نمی رسد و اینها عواملی بوده که باعث شده سامسونگ در تولید این مدل از گوشی های هوشمند خود زمان زیادی را صرف کند تا بتواند محصول خوبی را ارائه دهد که باعث جلب رضایت همه جانبه کاربران شود.

سامسونگ

سامسونگ

زمان عرضه گوشی های تاشوی سامسونگ

از سمیناری که در سال ۲۰۱۱ برگزار شده بود تا کنون هرساله خبرهای زیادی در مورد تولید این مدل از گوشی های هوشمند به وسیله کمپانی سامسونگ بیان می شد ولی مدیر بخش موبایل این کمپانی زمان عرضه این محصول جدید را در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرده است و این محصول در سال جدید میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

قسمت اسپیکر هارمون که در کمپانی سامسونگ در مورد اسپیکرهای محصولات آن فعالیت می کند اعلام کرده که در مورد گوشی های تاشوی سامسونگ در حال بررسی بر روی اسپیکری هستند که قابلیت استفاده از هوش مصنوعی را نیز داشته باشد. این اسپیکر هوشمند به کاربران گوشی های تاشو این امکان را می دهد که برای پخش موسیقی و یا کار کردن با چند برنامه دیگر بتوانند راحت با این اسپیکر هوشمند صحبت کرده و کارهای خود را  انجام دهند.

سامسونگ

سامسونگ

البته ناگفته نماند که قبل از این خبر هم در مورد کمپانی سامسونگ خبرهایی در دنیای مجازی نشر یافته بود که در حال فعالیت بر روی تولید اسپیکر هوشمندی است که بتواند به عنوان یک رقیب توانمد با سایر اسپیکرهای هوشمندی که از سوی کمپانی های دیگر تولید شده اند شناخته شود. کمپانی هایی نظیر گوگل که توانسته اسپیکر گوگل هوم را طراحی کند و یا کمپانی مایکروسافت با اسپیکر مایکروسافت اینوک خود و حتی شرکت اپل با اسپیکری که به نام اپل هوم پاد در بازار شناخته می شود به عنوان رقبایی هستند که سامسونگ قصد دارد با عرضه این مدل از اسپیکرهای هوشمند به رقابت با آن ها بپردازد.

در خصوص اسپیکر هوشمندی که سامسونگ قصد ارائه آن را دارد کاربران انتظار دارند از دستیار صوتی بیکبی که مخصوص کمپانی سامسونگ است استفاده کرده باشد چرا که اسپیکرهای به کار رفته در محصولات دیجیتالی سامسونگ با بیکسبی رابطه تنگاتنگ دارند و این دستیار صوتی جزو جدایی ناپذیر این کمپانی به شمار می رود.

سامسونگ با ارائه گوشی های هوشمند تاشوی خود می تواند تحولی شگرف را در دنیای فناوری گوشی های هوشمند ایجاد کند. گوشی هایی که می توانند با قابلیت انعطاف پذیری خود در شرایط مختلف پاسخگوی نیاز کاربران باشند و از لحاظ زیبایی نیز هم پایه دیگر محصولات پرچمدار سامسونگ به شمار روند ، پس باید منتظر ماند تا زمانی که کمپانی سامسونگ محصول جدید خود را وارد بازارهاز جهانی کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *