#


دریافت رتبه بالا از سوی دیسپلی میت برای صفحه نمایش گلکسی اس۹

2 مارس 2018 بدون نظر 1655 بازدید

دریافت رتبه بالا از سوی دیسپلی میت برای صفحه نمایش گلکسی اس۹

سامسونگ و دریافت رتبه ای بالا از دیسپلی میت برای نمایشگر گلکسی اس۹

دیسپلی‌میت به بررسی صفحه نمایش جدیدترین کهکشانی سامسونگ پرداخته و به نمایشگر این گوشی، رتبه‌ی +A اعطا کرده است. گوشی های هوشمندی که به تازگی توسط سامسونگ طراحی و معرفی شده اند از نظر طراحی ظاهری شباهت بسیار زیادی به نسل پیشین تولیدات این کمپانی کره ای دارد  به ‌ویژه در قسمت جلوی گوشی که تغییرات چندانی ندارد. همین شباهت ها باعث می‌شود به این نتیجه می رسیم که این سازنده کره‌ ای‌ از بیشتر اجزای پرچم ‌دار سال گذشته خود‌، درگوشی  گلکسی اس ۹ نیز استفاده کرده‌ است. مخصوصا از نظر ظاهری این مسئله می‌تواند درست باشد که  در رابطه با نمایشگر پرچم‌ دار جدید سامسونگ برداشت های اشتباهی داشته باشیم ؛ چرا که به استثنای حاشیه ‌های باریک ‌تر، فرق چندانی با صفحه نمایش گلکسی اس ۸ ندارد.

اما نباید فریب شباهت ظاهری این دو صفحه نمایش  را بخوریم؛‌   دیسپلی ‌میت براین عقیده است که  در مقایسه با صفحه نمایش گلکسی اس ۸، بهبودهای قابل توجهی در نمایشگر کهکشانی جدید سامسونگ ایجاد شده است. همین مسئله موجب شده این نمایشگر از نگاه دیسپلی‌ میت به‌عنوان برترین صفحه نمایش  اولد استفاده ‌شده در گوشی‌های فعلی بازار شناخته شود. البته اگر بررسی‌های  قبلی دیسپلی‌ میت را دنبال کرده اید به این نتیجه می رسید که کسب این عنوان توسط سامسونگ چندان دوراز انتظار نبود.

باید این نکته را در نظر داشته باشیم که سامسونگ تغییرات خارق العاده ای را در صفحه نمایش گوشی های جدید خود ایجاد نکرده و ممکن است اغلب افراد متوجه این تغییرات نشوند و آن را محصولی شبیه به نسل قبل بدانند؛ اما طبق ادعای دیسپلی ‌میت، این تغییرات موجب افزایش کلی کیفیت صفحه نمایش گوشی جدید این شرکت شده ‌است و به مصرف بهینه‌ی انرژی نیز کمک می‌کنند.

ابرقدرت کره‌ای گوشی های موبایل در صفحه نمایش سوپر امولد گلکسی اس ۹خود چند ویژگی جدید را اضافه کرده است. از بین این ویژگی‌ها می‌توان به کاهش شدت روشنایی متغیر بین پیکسل‌ها اشاره کرد که موجب می‌شود دقت رنگ‌های نمایشگر گلکسی اس ۹ در عمل بدون  ‌نقص باشد. ویژگی‌های کمکی جدیدی همچون تغییر و فیلتر رنگ‌ها نیز برای افرادی که از مشکلات بینایی رنج می‌برند مفید خواهد بود. دیسپلی‌ میت سامسونگ را به‌ این دلیل که به کاربران اجازه می‌دهد کنترل بیشتری بر تغییر حالت صفحه گوشی داشته باشند مورد تحسین  قرار داده؛ این در حالی است که در مقابل گوگل در زمینه‌ی مدیریت رنگ صفحه نمایش پیکسل ۲ ایکس‌ ال مورد انتقاد قرار گرفته بود.

تغییرات مثبت انجام‌ شده در صفحه نمایش  گلکسی اس ۹ منعکس کننده ی دیدگاه کلی سامسونگ در رابطه با طراحی این گوشی است. ابر قدرت کره‌ای به اعمال تغییرات جزئی در طرحی که پیش از این به بلوغ رسیده بود اکتفا کرده است. دیسپلی‌ میت اشاره می‌کند که کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌ اند به‌جای تمرکز بر تغییرات بزرگ در صفحه نمایش اولد گلکسی اس ۹، توانایی خود را بر بهبود کیفیت و تجربه‌ی کاربران متمرکز کنند.

علاوه بر تغییرات ایجاد شده درصفحه نمایش گلکسی اس ۹، تغییر دیدگاه دیسپلی ‌میت در مورد گزینش بهترین صفحه نمایش  موجود از میان محصولات سامسونگ و اپل در ماه‌ها و سال‌های آینده می‌تواند جالب توجه باشد. پیش از معرفی آیفون ۱۰، سامسونگ در دنیای صفحه نمایش های اولد تاج سلطنت بر سر داشت و برتری اپل در زمینه‌ی صفحه نمایش های ال‌سی‌دی غیر قابل انکار بود. اما اکنون که اپل نیز به استفاده از صفحه نمایش  اولد روی آورده است، به‌ نظر می‌رسد دیسپلی‌ میت باید در قضاوت بین محصولات اپل و سامسونگ، یکی را به‌عنوان دارنده‌ی بهترین صفحه نمایش  انتخاب کند. اما با توجه به این‌ که صفحه نمایش های اولد مورد استفاده توسط اپل را سامسونگ تولید می‌کند؛ در هر صورت کره‌ای‌ها برنده خواهند بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *