#


دانلود تصاویر پس زمینه Essential Phone؛ دستگاه ساخت خالق اندروید

اسنشال فون
20 آگوست 2017 بدون نظر 1855 بازدید

دانلود تصاویر پس زمینه Essential Phone؛ دستگاه ساخت خالق اندروید

اسمارت فون اندی روبین -خالق اندروید- Essential Phone قرار است تا با پرچم دارانی همچون Apple iPhone 7 و Samsung Galaxy S8 رقابت داشته باشد.

دستگاه Essential Phone از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی سرتاسری به همراه پوشش گوریلا گلس ۵ بهره می برد. همچنین رزولوشنی معادل ۱۳۱۲×۲۵۶۰ پیکسل را به شما ارائه می دهد.

این دستگاه مجهز به چیپست پردازشی Snapdragon 835 هشت هسته ای بوده و حداکثر فرکانس کاری ۲.۴۵GHz را پشتیبانی می کند. این چیپست برای پردازش های گرافیکی نیز از Adreno 540 استفاده خواهد کرد.

همچنین این دستگاه به ۴GB رم مجهز بوده و حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگا بایتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

به علاوه، دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت دستگاه می درخشند که یکی از آن ها تصاویر رنگی و دیگری تصاویر مونوکروم و یا به اصطلاح سیاه و سفید ثبت می کند. این ترکیب از سنسور ها امکان ثبت تصاویر با کیفیت در شرایط نوری کم را فراهم خواهد کرد.

سنسور دیگری با رزولوشن ۸MP در جلوی دستگاه قرار گرفته و وظایفی مانند سلفی و چت تصویری را به عهده دارد.

در پشت دستگاه دو پورت آهن ربایی نیز برای استفاده از لوازم جانبی مانند کاور قرار گرفته است. هم اکنون قابلیت دوربین ۳۶۰ درجه هم فراهم شده است. در نظر داشته باشید که این دستگاه مجهز به یک باتری ۳۰۴۰ میلی آمپر ساعتی بوده و به طور پیش فرض با اندروید Nougat عرضه خواهد شد.

اسنشال فون

قابل توجه کسانی که به دنبال اشیاء خالص هستند، بی شک دستگاه Essential Phone عاری از هر نشانی از اپراتور ها و لوگوی سازندگان می باشد. به لطف بده ی تیتانیوم و سرامیکی آن، شما از به جا ماندن خراش یا شکستگی بر روی آن در اثر چندین بار افتادن در امان خواهید بود. هیچ شکی در این باره نداشته باشید!

اگر شما به دنبال ویژگی هایی مثل صفحه نمایش بدون لبه، پورت های مغناطیسی برای استفاده از اکسسوری ها، عدم وجود نشان های تجاری بر روی آن و امکان به رخ کشیدن اینکه تلفن شما توسط خالق و پدر اندروید یعنی اندی روبین طراحی شده است، به شما پیشنهاد می کنیم دستگاه Essential Phone را خریداری کنید.

اما اگر صرفا می خواهید تصاویر پس زمینه ی Essential Phone را بر روی اسمارت فون فعلی خود داشته باشید، می توانید آن ها را در ادامه ی این مطلب دانلود و استفاده کنید.

تعداد ۶ تصویر پس زمینه برای انتخاب وجود دارد و هر یک از آن ها ظاهر زیبایی به دستگاه اندرویدی شما می بخشند. برای تماشای تصاویر پس زمینه ی Essential Phone بر روی اسلاید های زیر کلیک کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *