#


ایده های خوبی در مورد آیفون ۸ از هفته آینده به بعد وجود دارد!

ایده های خوبی در مورد آیفون 8 از هفته آینده به بعد وجود دارد!
25 جولای 2017 بدون نظر 1063 بازدید

ایده های خوبی در مورد آیفون ۸ از هفته آینده به بعد وجود دارد!

انتظار می رود اپل در اواخر سال ۲۰۱۳ یک نسخه طراحی شده و مطلوب آی فون را راه اندازی کند و برخی از تحلیل گران امیدوارند که فروش فوق العاده ای که می تواند موجب تحریک بعد آن شود، اپل را به اولین شرکت دولتی به ارزش ۱ تریلیون دلار تبدیل کند.

یک سوال این است که ایا “آیفون ۸” یا “آیفون پرو” به فروش می رسد.

اپل های جدید به طور معمول در ماه سپتامبر عرضه می شوند که بدین معنی است که چند روز در سه ماهه سوم اپل قرار می گیرد. اما برخی تحلیلگران گفته اند که آیفون ۸ را ممکن است تا ماه اکتبر یا بعد از آن عرضه نکند.

به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۵، اپل ۱۳ میلیون آیفون را در آخر هفته اول فروخت. iPhone 6S و ۶S Plus هنوز در دسترس بودند. آنها در سه ماهۀ سپتامبر شمارش شدند.

بنابراین زمانی که اپل درآمد خود را در ۱ اوت گزارش می کند، در مورد زمانی که آیفون ۸ در حال فروش است، اشاره ای بزرگ خواهد شد.

اگر مدیر ارشد اپل، تیم کوک و CFO لوکا مستری برای درآمد سوم ماهانه یک ماهه به پایان برسد، اپل ممکن است منتظر چند روز یا بیشتر از ان برلی فروش آیفون ۸ باشد. ارزیابی ها در پایین ترین حد ممکن است نشان دهد اپل انتظار ندارد آیفون ۸ در دست مشتریان قبل از اکتبر باشد.

تحلیلگر BMO Capital Markets در یک یادداشت داده شده به مشتریان در روز دوشنبه، Tim Long، برآوردهای خود را برای ارزیابی اپل در ماه سپتامبر کاهش داد “به دلیل این دیدگاه که حجم اولیه حمل و نقل iPhone Pro Premium محدود خواهد شد.”

BMO پیش بینی می کند اپل دستورالعمل ۴۳.۵ میلیارد دلار را به ۴۵.۵ میلیارد دلار در هفته آینده اعلام کند. این قیمت اپل را ۱۷۰ دلار و امتیاز “ضعیفی” را به شما می دهد.

در حالی که تاریخ راه اندازی آیفون ۸ برای تجارت کوتاه مدت مهم است، ای در بلندمدت، تنها یک تلنگر محسوب میشود.

این که آیا برخی از فروش ها در سه ماهه اول سپتامبر یا سه ماهه ی اخر ماه دسامبر اپل محاسبه می شود یا خیر، مهم نیست. این تنها یک یا دو هفته از فروش در هر دو طرف تاریخ است و اگر آی فون جدید در ماه اکتبر پخش میشود،و هنوز این به این معنی است که اپل احتمالا سه ماهه دسامبر را گزارش می دهد که معمولا بزرگترین تاریخ برای این شرکت است.

مدت طولانی به ان موضوعی اضافه شده است که او معتقد است که ظرفیت تولید آیفون ۸ “به طور پیوسته بالاتر” خواهد بود و در ۲۰۱۸ آیفون”قیمت واحد و قیمت فروش برآورد شده بالاتر است.”

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *