#


اپل به وضوح به پیش بینی فروش آیفون برای Q3 مالی میپردازد؛ سهام پس از ساعت ها به رکورد بالا رسید

اپل به سختی به پیش بینی فروش آیفون برای Q3 مالی میپردازد؛ سهام پس از ساعت به رکورد بالا رسید
2 آگوست 2017 بدون نظر 1233 بازدید

اپل به وضوح به پیش بینی فروش آیفون برای Q3 مالی میپردازد؛ سهام پس از ساعت ها به رکورد بالا رسید

Apple بعد از ظهر، فروش ۴۱.۰۳ میلیون واحد آی فون اپل را برای سه ماهه سوم مالی شرکت گزارش کرد. انتظار می رود انتظارات وال استریت از ۴۰.۷ میلیون دستگاه تلفن همراه در مدت زمان کوتاهی فروخته شود. سال به سال، فروش دستگاه های آیفون در سه ماهه سوم مالیات ۲ درصد در مقایسه با درآمد ۳ درصد افزایش یابد. بر اساس یک ترتیب، ۱۹ درصد واحدهای آیفون کمتر در سه ماهه سوم مالی نسبت به سه ماهه دوم مالی فروخت. بر اساس درآمد، فروش متوالی ۲۵٪ کاهش یافت.

درآمد تعدیل شده برای هر سهم برای کل شرکت به ۱.۶۷ دلار افزایش یافت که پیش بینی توافق وال استریت ۱.۵۷ دلار به ازای هر سهم بود. در درآمد ۴۵.۴ میلیارد دلاری اپل، رقمی بالغ بر ۴۴.۸۹ میلیارد دلار که شرکت های کارگزاری انتظار داشتند را شکست داد.

با ارائه برخی از سرنخ ها در مورد آیفون ۱۰ ساله است که اپل آیفون ۸ پیش بینی فروش کلی شرکت ۴۹ میلیارد دلار به ۵۲ میلیارد دلار برای سه ماهه چهارم مالی، که می تواند شامل بخش کوچکی از فروش آیفون ۸ است. علاوه بر این، در همان دوره، اپل انتظار دارد که حاشیه سود خود را در محدوده بین ۳۷.۵٪ تا ۳۸٪ قرار دهد. این در مقایسه با ۳۸.۳٪ پیش بینی شده توسط تحلیلگران وال استریت است.

iPad سه ماهه بسیار خوبی داشت. اپل واردات ۱۱.۴۲ میلیون پلات اپل را که در سه ماهه سوم سال مالی منتهی شده بود، به میزان ۲۶ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۹.۰۲ میلیون بار حمل کرد. بر اساس یک ترتیب، اپل هر دو درآمد خود را افزایش داد و تعداد واحدهای فروش هر دو افزایش ۲۸ درصد از سه ماهه دوم مالی تا سه ماهه سوم مالی انجام شد. بخش دیگر که شامل فروش تلویزیون اپل، اپل دیده بان، محصولات بیتس، آی پاد و لوازم جانبی مارکدار و شخص ثالث اپل است، درآمد خود را افزایش ۲۳٪ سال گذشته است.

برای سه ماهه چهارم مالی فعلی، اپل پیش بینی می کند:

درآمد بین ۴۹ تا ۵۲ میلیارد دلار.
حد ناخالص بین ۳۷.۵ تا ۳۸ درصد است.
هزینه های عملیاتی بین ۶.۷ تا ۶.۸ میلیارد دلار است.
سایر درآمد / (هزینه) ۵۰۰ میلیون دلار.
نرخ مالیات ۲۵.۵ درصد است.
سهام اپل پس از ساعت ها افزایش بیش از ۵ درصد به بیش از ۱۵۷ دلار رسیده است، رکورد جدیدی برای اپل است. در حال حاضر این شرکت بزرگترین دارایی نقدی را در تاریخ دارد که مبلغ آن ۲۶۱.۵ میلیارد دلار است و سود ۶۳ سنت را برای هر دارنده سهام مشترک برگزیده است. پرداخت خواهد شد در تاریخ ۱۷ اوت به صاحبان رکورد از پایان در تاریخ ۱۴ اوت ساخته شده است.

آخرین آیفون اپل اپل اعلام کرده است که این دستگاه با یک پانل OLED همراه است و احتمالا از تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه و تأیید اطلاعات استفاده می کند. این گوشی می تواند به قیمت ۱۲۰۰ دلار هزینه داشته باشد و باید دارای صفحه نمایش لبه به لبه باشد.

“ما در سه ماهه ی ژوئن رشد درآمد واحد و رشد درآمد را در تمام دسته های محصول ما اعلام کردیم و ۱۷ درصد رشد درآمد را به ازای هر سهم افزایش دادیم. همچنین در سه ماهه سوم سرمایه گذاران ۱۱.۷ میلیارد دلار به سرمایه گذاران بازگردانده شد، که بازده سرمایه انباشته را تحت برنامه ما به حدود ۲۲۳ میلیارد دلار رساند.” -Luka Maestri، CFO، اپل

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *