#


افزایش ظرفیت باتری برای آیفون های سال۲۰۱۸

آیفون
11 دسامبر 2017 بدون نظر 1385 بازدید

افزایش ظرفیت باتری برای آیفون های سال۲۰۱۸

افزایش ظرفیت باتری برای آیفون های سال۲۰۱۸

موسسه KGI به تازگی گزارشی را منتشر کرده است که در این گزارش بیان شده ظرفیت باتری آیفون هایی که در سال۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد بسیار بالا تر می باشد. مینگ چی کو که به عنوان سخنگوی این موسسه شناخته می شود طی روزهای اخیر یادداشتی را مبنی بر ایجاد تغییرات جدیدی در خصوص آیفون های سال ۲۰۱۸ میلادی ارائه داده است. باتری ال شکلی که در دو مدل اولد۶.۵ اینچ و۵.۸ اینچ آیفون با ظرفیت افزایش یافته خود می تواند شارژدهی بسیار خوب و مناسبی را برای کاربران این دستگاه های هوشمند به همراه داشته باشد.

در حال حاضر باتری به کار رفته در آیفون ایکس از باتری های ال شکل می باشد اما مینگ چی کو اعتقاد دارد آیفون هایی که در سال آینده میلادی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد دارای بهبودهایی در زمینه باتری های خود خواهند بود.

اپل تصمیم گرفته در باتری هایی که در آیفون های سال آینده وارد بازار می شوند اصلاحات و تغییرات بسیاری را به وجود بیاورد که به نوعی می توان گفت این اصلاحات موجب افزایش ظرفیت باتری های به کار رفته خواهد شد. زمانی که باتری این آیفون ها بزرگ تر شود مسلما شارژدهی آن ها نیز بالاتر خواهد رفت و کاربران می توانند ساعات بیشتری از این دستگاه ها استفاده نمایند. مینگ چی کو اعلام کرده انتظار دارد کمپانی اپل از باتری های بهبود یافته در مدل های۶.۵ و۵.۸ اینچی خود استفاده کند و این دو مدل را با باتری بهبودیافته روانه بازار های جهانی نماید.

آیفون

آیفون

طبق گزارشی که موسسهKGI منتشر کرده احتمال بسیار زیادی وجود دارد که گوشی آیفون۵.۸ اینچی اپل در سال۲۰۱۸ میلادی دارای ظرفیت باتری بالاتری باشد و میزان۲۹۰۰ تا۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رابرای این مدل از گوشی های هوشمند اپل تعیین کرده است. هم اکنون ظرفیت باتری به کار رفته در آیفون ایکس۲۷۱۶ میلی آمپر ساعتی می باشد و این مساله نشان می دهد که آیفون هایی که در سال جدید میلادی عرضه خواهد شد از یک افزایش ده درصدی در مورد ظرفیت باتری خود روبرو خواهند بود.

آیفون

آیفون

همیشه کاربران آیفون۱۰ نسبت به ظرفیت پائینی که باتری این دستگاه دارد ابراز نارضایتی داشتند و در مقایسه با محصولات اندرویدی از نظر ظرفیت باتری این دستگاه را کمی ضعیف می دانند. این مساله در حالی است که کمپانی اپل هر ساله اقدام به رونمایی از یک آیفون جدید می کند و در مورد آن ها ویژگی های جدیدی را نیز بیان می کند اما با این وجود عمر باتری که برای پرچمداران خود در نظر می گیرد در مورد تمام مدل ها به یک اندازه است.

در نگاه اول افزایش ده درصدی در مورد ظرفیت باتری ها چندان قابل توجه نمی باشد اما اگر به صورت درستی از آن استفاده شود و بهینه سازی خوبی در مورد آن صورت بگیرد شارژدهی این گوشی به میزان یک تا دو ساعت بیشتر خواهد شد و این مساله می تواند نکته حائز اهمیتی در مورد گوشی های آیفون به شمار رود و موجب جلب رضایت کاربران از این دستگاه های هوشمند گردد.

آیفون

آیفون

در این گزارش به نکته دیگری نیز اشاره شده است که به موجب آن احتمال دارد کوپرتینونشین ها علاوه بر دو مدلی که قبل تر به آن اشاره شد یک مدل سوم هم در مورد گوشی هایی که در سال آینده وارد بازار می شود در نظر گرفته شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده این مدل از گوشی های آیفون دارای نمایشگری۶.۱ اینچی می باشد که از نوع ال سی دی خواهد بود.

برای اینکه کاربر بتواند قیمت مناسب تری را برای این گوشی پرداخت نماید باتری به کار رفته در آن نیز به صورت مستطیل می باشد و از آنجایی که صفحه نمایش این مدل از گوشی های سامسونگ بزرگ تر شده است به همین دلیل توقع داریم که ظرفیت باتری آن هم با افزایش روبه رو شده باشد و بتواند موجب جلب رضایت کاربر شود. کمپانی اپل با این برنامه برای افزایش ظرفیت باتری آیفون های خود تغییر و تحول موثری را در خصوص تولیدات خود به کار گرفته و قطعا می تواند در مورد طراحی نسل های جدید محصولات خود نیز عملکرد بهتری را داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *