#


هر آنچه که در مورد گوشی گلگسی S7 سامسونگ وجود دارد

گلگسی S7
25 سپتامبر 2017 بدون نظر 1689 بازدید

هر آنچه که در مورد گوشی گلگسی S7 سامسونگ وجود دارد

هر آنچه که در مورد گوشی گلگسی S7 سامسونگ وجود دارد

سامسونگ یکی از کمپانی های قدرتمندی است که در زمینه تلفن های همراه فعالیت دارد و توانسته از ابتدای کار خود محصولات مورد قبولی را وارد عرصه ارتباطات و فناوری کند. یکی از جدیدترین گوشی هایی که کمپانی سامسونگ به بازار عرضه کرده تلفن همراه Galaxy S7 است. در مورد این گوشی جدید سامسونگ حرف وحدیث های بسیاری وجود دارد. امروز قصد داریم با این مدل جدید از گوشی های سامسونگ بیشتر آشنا شویم.

برخی از افراد براین نظرند که گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ از لحاظ شکل ظاهری مشابه گلکسی اس ۶ می باشد و در طراحی این مدل از تنها به نکته های کوچک اکتفا شده است. یکی از این تغییرات اضافه شدن فناوری لمس سه بعدی یا همان ۳D Touch است که در مدل های قبلی وجود نداشت اما گلکسی اس ۷ از آن بهره مند می باشد.

این مدل از گوشی های سامسونگ سریع تر از زمانی که برای رونمایی اعلام شده بود وارد بازار گردید و توانایی حمایت از حافظه میکرو اس دی را باخود داشت. علاوه بر این توانایی گوشی های گلکسی اس ۷ از خاصیت ضدآب بودن نیز برخوردارند که باعث محبوبیت بیشتر آن ها نیز می شود.

این مدل از گوشی های سامسونگ دارای یک سنسور جدید برای دوربین خود هستند که کیفیت کار دوربین آن را افزایش می دهد.
تلفن های همراه گلکسی اس ۶ و مدل گلکسی اس ۶ ادج باعث شدند تا کمپانی سامسونگ که در حال فروپاشی بود دوباره سرپا بایستد و با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

گلگسی S7

گلگسی S7

شرکت سامسونگ بر طبق رویه ای که همیشه داشته در اواخر ماه فوریه و اوایل مارس و در کنفرانس جهانی موبایل بهترین کار های خود را معرفی می کند و در مورد گلکسی اس ۷ هم این روند همیشگی را رعایت کرد. گوشی گلکسی اس ۷ از نظر قیمتی نیز با مدل های قبلی که توسط شرکت سامسونگ وارد بازار شده بود گران قیمت تر می باشد.

مهمترین تفاوتی که گلکسی اس ۷ با سایر مدل های گلکسی دارد در نمایشگر آن می باشد. شرکت سامسونگ سعی کرده تا هدست واقعیت مجازی که با نام Gear VR معروف است را به عنوان یک فناوری برتر نشان دهد و برای اینکه به این مهم دست پیدا کند از نمایشگری که بتواند از کیفیت ۸K پشتیبانی کند را استفاده کرده است.

به کار بردن صفحه نمایشی اینگونه به استفاده کننده از آن حس بینظیری را منتقل می کند. اگر به لبه های این مدل گوشی دقت کنید می بینید که به صورت یکسان در محل خود قرار گرفته اند و تمامی شاسی های کاربردی بر روی آن به خوبی دیده می شوند. وقتی مدل گلکسی اس ۷ را با مدل قبلی تر خود یعنی اس ۶ مقایسه کنید متوجه می شوید که لبه های مدل سابق بیشتر به عنوان دکور به کار می رفتند در حالی که گوشی های جدید از لبه های کاربردی برخوردارند و بیشتر از سری های قبل کارایی دارند.

گوشی های گلکسی اس ۷ دارای دو بلندگوی قوی باس در قسمت بالا و پائین گوشی هستند که از فناوری اومنی سوند بهره گرفته وباعث شده که این مدل گوشی بتواند فایل های چند رسانه ای را به خوبی نمایش دهد. بدنه گوشی های گلکسی اس ۷ از نوعی آلیاژ سبک طراحی شده که علاوه بر وزن کمی که دارد باعث می شود زمانی که پردازنده های موجود در آن گرم می شوند بتواند باعث عبور گرما از خود شود.

در مدل جدید گوشی سامسونگ از یک فناوری جدی به نام Clear Force استفاده شده است که باعث می شود شما کارهای مختلفی را باتوجه به فشاری که به صفحه نمایشگر وارد می کند انجام دهید. این تکنولوژی قبلا توسط کمپانی دیگری ساخته شده و در اختیار شرکت های سازنده تلفن همراه قرار گرفته است ولی شرکت سامسونگ در تلاش است این فناوری را خود ساخته و ارتقا دهد و در تلفن های همراه بعدی که ابداع می کند به کار گیرد.

نکته قابل توجه دیگری که در مورد گوشی های گلکسی اس ۷ حائز اهمیت است این است که صفحه نمایش به کار رفته در این مدل از گوشی ها دارای قابلیت انعطاف پذیری است که موجب وجه تمایز این گوشی ها به شمار می رود. شایعات بسیاری در مورد گوشی های گلکسی اس ۷ بیان شده بود که برخی از آن ها با واقعیتی که در مورد این مدل از گوشی ها دیدیم یکسان بود ولی برخی دیگر در حد همان شایعه باقی ماندند.

گلگسی S7

گلگسی S7

دوربین گوشی گلکسی اس ۷

دوربینی که در این مدل به کار رفته BRITECELL است که در طراحی آن سعی شده نسبت به مدل اسنپری که در گوشی های گلکسی اس ۶ وجود دارد دارای وزن کمترو اندازه کوچکتری باشد. طبق همان شایعاتی که قبلا اشاره کردیم و برخی درست از آب درآمده بود در مورد باتری های این مدل گوشی نیز گفته شده بود که به صرتی طراحی شده است که به وسیله یک سیستم خنک کننده مانع از گرم شدن بیش از اندازه گوشی و خالی شدن باتری شده و اجازه نخواهد داد سرانگشتان شما حالت سوزش پیدا کند.

از آنجایی که این تکنولوژی در سایر مدل های گوشی های سری گلکسی وجود نداشت به عنوان نقطه ضعفی در مورداین گوشی ها به شمار میرفت.چرا که توانایی انجام چند کار را به صورت همزمان از کاربر می گرفت و همین امر موجب نارضایتی استفاده کنندگان این گوشی ها میشد. سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با از بین بردن این اختلال مصرف کنندگان بسیاری را به سمت تولیدات خود بکشد.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *