#


آمازون میلیون ها دلار در هالیوود هزینه می کند!

آمازون میلیون ها دلار در هالیوود هزینه می کند!
5 آگوست 2017 بدون نظر 1507 بازدید

آمازون میلیون ها دلار در هالیوود هزینه می کند!

آمازون سالانه میلیاردها دلار صرف ساخت و صدور مجوز های تلویزیونی و فیلم ها می کند، و این نشان می دهد که اون حتی بصورت خرده فروشی قصد دارد در طول چیزهایی که طول میکشند به کسب و کار و تجارت بپردازد.

این موضوع در هفته گذشته به عنوان یکی از برجسته ترین ها برای سرمایه گذاران مورد توجه قرار گرفت. آمازون گفت که افزایش هزینه هایش در پروژه های ویدئویی می تواند یکی از دلایلی باشد که ممکن است در سه ماهه سوم سال، سهم خود را از دست بدهد، حتی انتظار می رود که بیش از ۳۹ میلیارد دلار در کل فروش باشد

سهام این شرکت، هرچند تاکنون ۳۳ درصد از زمان اعلام این هشدار ۵ درصد کاهش یافته است

تحلیلگران وال استریت تخمین می زنند هزینه های آمازون در مورد این محتوی تا پایان سال جاری از سال ۲۰۱۴ به بیش از ۴.۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

با توجه به توجه مشتریان به ویدئو، در حال حاضر یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های این شرکت را نشان می دهد، آمازون این ارقام را خراب نمی کند، و این نظر در مورد موضوع کاهش یافته است.

از زمان بازکردن یک استودیو در این منطقه در سال ۲۰۱۰، این شرکت در سال ۲۰۱۰ به طور چشمگیری افزایش یافته است و در اوایل امسال اولین جایزه اسکار را دریافت کرد.

لورا مارتین تحلیلگر Needham & Co می گوید: “ما انتظار داریم که آمازون بتواند هزینه های سالانه Netflix را به صورت ویدئویی بالاتر از هزینه های ویدئویی Netflix برساند.” Netflix، سرویس برتر تلویزیون آنلاین، ۶ میلیارد دلار در سال جاری هزینه می کند.

به معنی پایان رسیدن است؟

سرمایه گذاری و پیشرفت سریع در ویدیو اصلی تنها یکی از بسیار اقدامات همزمان توسط آمازون به مناطق جدید است.

آمازون جزئیات کمی برای سرمایه گذاران ارائه می دهد که در آن هزینه های بیشتری را در همان محتوای خاص صرف می کند و یا اینکه چرا سرمایه گذاری در آن کار سخت است. به طور کلی، گفته شده است که ویدیو یک مزیت کلیدی از باشگاه خرید نخستین پول فروش خود است که اعضای آن تمایل دارند که کالاهای بیشتری را از آمازون خریداری کنند و هزینه پرداخت سالانه را پرداخت کنند.

جف بیسوس مدیر اجرایی شرکت Recode در سال گذشته گفت: هنگامی که ما گلدن گلوب را برنده شویم، به ما کمک می کند کفش های بیشتری را به فروش برسانیم.

یکی از افرادی که با عملیات شرکت آشناست، گفت: آمازون اطلاعات دانشمندان و اقتصاد دانان مدلهای کامپیوتری را که در حال اجرا هستند را دارند تا تعیین کنند که چگونه ویدیوها بر روی اینکه خریداران برای نخستین بار پس از یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام می کنند، تاثیر می گذارد.

به گفته این شخص، تصمیم به بودجه توسط نخست وزیران برای هزینه های ویدئویی شامل یک مجموعه پیچیده از عوامل از جمله هزینه اشتراک و ارزش هزینه های اضافی است.

موفقیت قابل اطمینان نیست!

با وجود اینکه برنده جایزه برای توزیع “منچستر نزدیک دریا” و تولید برنامه های تلویزیونی مانند “ترنسپرنت”، فشار هالیوودی آمازون هنوز به طور کامل به موفقیت نرسیده است.

طرح اولیه برای اجازه دادن به هرکسی برای ارائه اسکریپت ها به صورت آنلاین و نظرات متخصصان جمعیت برای تولید در مورد آنچه که نشان می دهد است و تلاش برای مختل ساختن سیستم چراغ سبز گرانقیمت هالیوود به طور موثر رها شده است.

برخی از آنها ابراز نگرانی کرده اند که آمازون تمرکز بر مخاطبانی است که احتمالا کاربران Prime Video مانند پروژه های اخیر با مدیر وودی آلن هستند.

در همین حال، هزینه پایه ای آمازون به مبلغ ۱۰ میلیون دلار برای پرداخت حقوق توزیع به “منچستر نزدیک دریا” پرداخته است. یکی از بزرگترین معاملات تاکنون در جشنواره فیلم ساندنس بوده است. این مبلغ ۵۰ میلیون دلار برای پخش ۱۰ بازی در پنجشنبه شب برای لیگ برتر فوتبال ایالات متحده در سال جاری است که پنج برابر آنچه تویتر برای حقوق مشابه پرداخت کرده است.

پل ورنا، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی eMarketer، گفت: “شرط هایی که باید در محتوا بوجود آورند، به شگفتی های تجارت فیلم بستگی دارد.” بودن در هالیوود “کاملا متفاوت از اطلاعات یک شرکت یا شرکت فناوری یا یک شرکت دستگاهی است.”

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *