#


فروش ثانیه ای گوگل هوم رکوردی برای گوگل

9 ژانویه 2018 2 نظر 1643 بازدید

فروش ثانیه ای گوگل هوم رکوردی برای گوگل

فروش ثانیه ای گوگل هوم رکوردی برای گوگل

گوگل هوم یک بلندگوی هوشمند است که به وسیله کمپانی گوگل وارد بازار شده است و این کمپانی ادعای فروش ثانیه ای آن را دارد.  از نظر گوگل پس از اینکه اسپیکر هوم مینی فروخته شده حالا این کمپانی موفق شده در هر ثانیه یک گوگل هوم را به فروش رسانده و این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تا کنون هیچ آمار مشخصی از میزان فروش بلندگوهای هوشمند گوگل در دسترس نمی باشد و این کمپانی هیچ آمار دقیقی را در این خصوص در اختیار نگذاشته است به همین دلیل به راحتی نمی توان در مورد فروش این دستگاه برآوردی را اعلام کرد.

به تازگی کمپانی گوگل در مورد این مساله اطلاعاتی را اعلام کرده که موجب می شود تا تصویر واضح تری از میزان فروش این بلندگوهای هوشمند داشته باشیم. طی اخبار و اطلاعات به دست آمده کمپانی گوگل موفق شده از تاریخ۱۹ اکتبر سال۲۰۱۷ که فروش اسپیکرهای هوشمند هوم مینی را آغاز کرده در هر یک ثانیه یک بلندگوی هوشمند را به فروش برساند که به عنوان یک رکورد بسیار خوب در تاریخ این کمپانی به شمار می رود و می تواند آینده روشنی را برای فروش اسپیکرهای هوشمند این کمپانی داشته باشد.

از تاریخی که اعلام شد تا کنون این کمپانی عظیم فناوری توانسته تعداد۶.۴ میلیون دستگاه اسپیکر هوشمند را به فروش برساند؛ البته ناگفته نماند هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است که از این رقم چه تعداد مختص هوم مینی می باشد اما چون قیمت بسیار کمی برای این اسپیکر وجود دارد احتمال آن می رود که بیشترین آمار فروش به همین بلندگوهای هوشمند اختصاص داشته باشد.

کمپانی گوگل اعلام کرده در حدود چهارصد میلیون از دستگاه های موجود در بازار گوگل اسیستنت وجود دارد. تمام این رقم به دستگاه هایی که به وسیله گوگل طراحی شده اند و یا محصولات کمپانی های شخص ثالث اختصاص دارد و کاربران حضور گوگل اسیستنت را می توانند به خوبی در آن ها درک نمایند.

طبق گفته هایی که از گوگل منتشر شده است در روزهای تعطیلات کریسمس از بلندگوی هوشمند گوگل در مقایسه با مدت مشابهی در سال گذشته نه برابر بیشتر بوده است. این مساله نشان دهنده آن است که این بلندگوی هوشمند توانسته جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کرده و علاقه مندان مخصوص به خود را دارد.

کمپانی آمازون یکی دیگر از رقبای قدرتمند گوگل می باشد که در زمینه تولید اسپیکرهای هوشمند توانسته فعالیت خوبی را از خود نشان دهد و این مساله موجب شده تا گوگل رقابتی جدی را با این کمپانی آغاز نماید. کمپانی آمازون نیز تا به حال آمار دقیقی را از فروش بلندگوهای هوشمند خود که با نام اکو معرفی می شوند منتشر نکرده است.

کمپانی آمازون یکی از سلطه گران بلندگوشهای هوشمند در این بازار می باشد؛ کلیه تحلیلگران بر پیشتازی آمازون بر بازار بلندگوهای هوشمند متفق هستند و گوگل باید برای ادامه پیشرفت به رقابت خود با آمازون پرداخته و در تولید محصولات با کیفیت تلاش بیشتری داشته باشد تا بتواند سهم بیشتری از فروش بلندگوهای هوشمند را به خود اختصاص دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *