#


ام اس آی و رونمایی از لپ تاپ جدید جی اس ۶۳ استلث

ام اس آی
31 اکتبر 2017 بدون نظر 1675 بازدید

ام اس آی و رونمایی از لپ تاپ جدید جی اس ۶۳ استلث

ام اس آی و رونمایی از لپ تاپ جدید جی اس ۶۳ استلث

کمپانی ام اس آی به تازگی تصمیم گرفته لیپ تاپ های جی ۶۳ را که بیشتر برای بازی به کار می رفتند را آپگرید کرده و با شکل و طرح جدیدی در اختیار کاربران قرار دهد.این کمپانی لپ تاپ جدید خود را با نام جی اس ۶۳ استلث معرفی کرده که کاربردهای بهتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. این مدل از لپ تاپ های ام اس آی دارای یک کارت گرافیک است که از لحاظ قدرتی بسیار بالا می باشد اما از لحاظ قیمتی کمی ارزان تر از دیگر کارت ها به شمار می رود. این کارت گرافیک با نام جی تی ایکس ۱۰۵۰ انویدیا ارائه می شود.

لپ تاپ های جدیدی که ام اس آی معرفی کرده است دارای نوت بوک های گیمینگ هستند که در طراحی آن ها اندازه کوچکی برای آن ها در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ های نسل جدید ام اس آی از لحاظ سخت افزاری بسیار قدرتمند عمل کرده اند. کمپانی ام اس آی سعی کرده در مورد لپ تاپ های جی شصت و سه خود نیز سخت افزرا قدرتمندی را به کار بگیرد.

ام اس آی

ام اس آی

ام اس آی سعی کرده وزن کمی را برای این سری از لپ تاپ های خود در نظر بگیرد تا جابجایی آن ها برای افراد کار راجت تری باشد و به این منظور لپ تاپ های جی شصت و سه دارای وزنی به اندازه ۱.۸ کیلوگرم می باشند. کاربرانی که تمایل دارند لپ تاپ های گیمینگ خود را در همه جا به همراه داشته باشند می توانند از این دسته از لپ تاپ های ام اس آی خریداری نمایند.

ویژگی های فنی لپ تاپ های جی ۶۳

لپ تاپ های نسل جدید ام اس آی دارای صفحه نمایشی به اندازه ۱۵.۶ اینچی می باشند که از نوع آی پی اس هستند. صفحه نمایش های این لپ تاپ ها از ویژگی تصویر فول اچ دی نیز ببرخوردار بوده و دقت و کیفیت ارائه تصویر این صفحه نمایش ها نه تنها قابلیت برابری با پنل های تی ان را دارند بلکه می تواند از آن ها نیز پیشی بگیرد. این دسته از لپ تاپ های ام اس آی قابلیت این را دارند که به درگاه اچ دی ام آی ۱.۴ دصل شده  و یک مینی دیسپلی پورت ۱.۲ را به آن ها متصل کنید. علاوه بر این کاربران این دسته از لپ تاپ های ام اس آی می توانند تاندربولت ۳ را به همراه سه مانیتور جداگانه را به آن وصل کرده و از کاربردهای مختلف آن نهایت استفاده را داشته باشند.

ام اس آی

لپ تاپ

طراحی جی ۶۳ ام اس آی

کمپانی ام اس آی برای طراحی نسل جدید لپ تاپ های خود از پردازنده های نسل هفت Core i7-7700HQ اینتل استفاده کرده است و آن را در قسمت زیرین بدنه زیبای لپ تاپ های جدید خود تعبیه کرده است.برای اینکه کاربران این لپ تاپ ها بتوانند رم آن را تا اندازه سی و دو گیگا بایت ارتقا دهند ام اس آی از دو ماژول در لپ تاپ های جدیدخود استفاده کرده است.

ام اس آی از یک تکنولوژی اختصاصی خود برای خنک کردن سیستم لپ تاپ استفاده کرده است که به سیستم Cooler Boost Trinity در بازار لوازم دیجیتالی شناخته می شود. زمانی که سیستم داخلی لپ تاپ شما گرم شده باشد این سیستم اختصاصی ام اس آی به همراه پنج لوله حرارتی که دارد و با کمک گرفتن از چند فن که به صورت فعالی در حال کار کردن هستند می تواند موجب خنک شدن لپ تاپ شما شود. نبود این سیستم می تواند به لپ تاپ شما آسیب جدی وارد نماید.

ام اس آی

ام اس آی

مشخصات کیبورد جی ۶۳

ام اس آی در طراحی لپ تاپ های جی ۶۳ خود از یک کیبوردمکانیکی استفاده کرده است که کمپانی استیل سریز تولید کننده آن ها می باشد. این کمپانی از اندازه فول سایز برای طراحی و تولید کیبورد های به کار رفته در جی شصتو سه استفاده کرده است. در طراحی این مدل از کیبوردها نیو پد و چراغ ال ای دی هم گنجانده شده است و کمپانی ام اس آی عنوان کرده کاربرانی که از این سری لپ تاپ ها استفاده می کنند برای دکمه های کیبورد آن می توانند کلیدهای میانبر هم تعریف کنند تا بتوانند به سهولت به اطلاعاتی که نیازمند هستند دست پیدا کنند.

ام اس آی

لپ تاپ

در مورد سایر ویژگی های لپ تاپ های جی شصت و سه باید بیان کنیم این لپ تاپ ها دارای پورت لن بوده و در طراحی آن ها وای فای ۸۰۲.۱۱AC هم به کار برده شده است. این لپ تاپ های نسل جدید قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۴ .۲ را نیز دارا می باشند و در مورد حافظه داخلی آن ها باید بگوئیم یک ترابایت حافظه که از نوع اچ دی دی است را ساپورت می کنند. این دسته از لپ تاپ های جدید ام اس آی می تواند پاسخگوی مناسبی به نیاز کاربران باشد به خصوص کاربرانی که به لپ تاپ های گیمینگ تمایل بیشتری از خود نشان می دهند. این دسته از افراد می توانند برای انجام کارهای روزانه خود از این گروه از لپ تاپ ها استفاده کنند و کارهای خود را پیش ببرند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *