#


چیدمان منظم و خلاقانه میز آرایش

میز آرایش
27 اکتبر 2017 بدون نظر 8349 بازدید

چیدمان منظم و خلاقانه میز آرایش

چیدمان منظم و خلاقانه میز آرایش

یکی از لوازمی که حضور آن در اتاق هر خانمی لازم و ضروری به نظر می رسد میز آرایش است که در اصطلاح به آن میز توالت هم گفته می شود. اغلب خانم ها به دنبال یک میز آرایشی مناسب برای اتاق خواب خود هستند و آن را به همراه ست کاملش خریداری می کنند و یا اینکه به دنبال طرح های شیک و تک می گردند. البته ناگفته نماند که ست های کامل سرویس خواب قیمت بالاتری دارند ولی ارزش آن را دارند که به خاطر زیباتر نشان دادن دکوراسیون اتاق خواب خود به سراغ ست کامل آن بروید.

میز آرایش چه به صورت تک باشد و چه به شکل ست کامل باید همیشه مرتب و منظم چیدمان داشته باشد و دسترسی به تمام موارد مورد نیاز را آسان کند. این کار در منظم دیده شدن چیدمان اتاق خواب شما هم تاثیر بسیاری خواهد داشت. در خصوص چیدمان میز آرایش م یتوانید به سراغ سبک های مختلفی رفته و سبک خاصی را برای خود انتخاب کنید.

چیدمان میز آرایش یه سبک ساده

در مورد میزهای آرایشی که سبک چیدمان آن ها بسیار ساده است باید بگوئیم طرح ساده ای داشته و در نگاه اول آن را شبیه به یک میز تحریر خواهید دید.آئینه تنها چیزی است که باعث می شود میز آرایش قابل شناسایی باشد. اگر نمی خواهید در حال حاضر هزینه ای برای خرید یک میز آرایش جدید داشته باشید می توانید از میز تحریر سابق خود کمک گرفته و یک آینه به آن بیافزائید.

میز آرایش

میز آرایش

میز توالت های لوکس و کلاسیک

اغلب عروس خانم ها تمایل دارند از میز آرایشی هایی که سبک کلاسیک و لوکس دارند در چیدمان اتاق خواب خود استفاده کنند. این مدل از میزهای آرایشی برخلاف میزهای ساده ظاهری فوق العاده حرفه ای داشته و شکل آن ها به هیچ عنوان شبیه به یک میز تحریر ساده نمی باشد. این میزها به نحوی طراحی شده اند که می توانند تحولی عظیم در دکوراسیون اتاق شما داشته باشند و اگر با ست کامل خود همراه باشند یک اتاق خواب رویایی خواهید داشت.

پس از اینکه میز آرایش مناسبی را انتخاب کردید نوبت به این می رسد که در خصوص لوازمی که بر روی آن قرار می گیرد چیدمان مناسبی را انتخاب کنید.برای داشتن یک چیدمان مناسب باید اصول و قواعدی را در نظر بگیرید که به طور خلاصه به آنها اشاره خواهیم کرد.

ایجاد طبقه بندی در مورد لوازم آرایشی

زمانی که قصد دارید به ظاهر و صورت خود برسید بهترین و لذت بخش ترین زمان برای شم خواهد بود اما زمان هایی که وقت کمتری دارید و نمی توانید تمام کشوهای میز خود را بابت پیدا کردن لوازم مورد نیاز بگردید ، به همین دلیل می توانید از لوازم آرایشی را به شکلی مرتب و منظم بر روی میز خود بچینید. برای انجام این کار باید کمی ذوق و سلیقه زنانه از خود نشان دهید و در چیدمان این وسایل خلاقیت داشته باشید.

نحوه چیدن وسایل آرایشی روزانه

تمام وسایلی را که د رطول روز به کار می برید همچون دستمال و کرم و … را باید در روی میز خود بگذارید تا بتوانید هر زمان که به آن ها نیاز داشتید دسترسی سریعی به آن داشته باشید. می توانید با کمی خلاقیت شیشه های مربا را که دیگر کاربرد چندانی ندارند تزئین کرده و به عنوان محل نگهداری این وسایل مورد استفاده قرار دهید.

چیدمان وسایل تزئینی برای آرایش مو

برای اینکه بتوانید وسایل مورد نیاز برای تزئین موهای خود را در دسترس داشته و در مواقع لزوم راحت تر آن ها را پیدا نمائید بهترین ایده این است که از یک جا مجله ای که دیگر کاربردی برایتان ندارد استفاده کنید. قرار دادن این جا مجله ای می تواند یک ایده ساده و در عین حال کاربردی باشد و به نظم وترتیب میز شما چهرهای جذاب ببخشد.

میز آرایش

میز آرایش

استفاده از میز های طبقه بندی برای لوازم آرایشی

هنگامی که از میزهای کوچکی که به صورت طبقه بندی شده هتند برای چیدمان لوازم آرایشی خود استفاده م یکنید در واقع یک دسته بندی مرتب و ایده آل را د رمورد لوازم آرایشی خود انجام داده اید که کمک می کند چیدمان منظمی بر روی میز آرایشی خود داشته باشید. استفاده از این میزهای طبقه بندی شده علاوه بر هزینه کمی که به دنبال دارد می تواند بسیار کاربردی نیز باشد.

چیدن اصولی عطر و ادکلن

در خصوص شیشه های عطر و ادکلن می توانید از یک سینی گرد کمک گرفته و تمام عطرهای خود را در آن قرار دهید. این کار به شما کمک می کند هم میز آرایشی مرتبی داشته باشید و هم اینکه به هنگام دسترسی همه عطرهای خود را یک جا در اختیار داشته و مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از روش طبقه بندی در چیدمان لوازم آرایشی

در مورد لوازم آرایشی خود می توانید از مگنت های کوچکی که وجود دارد استفاده کرده و آن ها را در قسمت پشتی لوازم خود بچسبانید. با چسباندن آهن ربا به لوازم آرایشی خود می توانید به سادهترین شکل ممکن در هر زمانی که مایل باشید به آن ها دسترسی داشته و نگران پخش و پلا شدن آن ها نیز نباشید.

استفاده از لیوان در مرتب کردن لوازم آرایشی

مسلما در هر خانه ای لیوان های رنگی و زیبا پیدا می شود؛ شما می توانید از این لیوان ها استفاده کرده و لوازم خود را به شکل مرتبی در یک جا قرار دهید. این کار هم یک ایده جالب خواهد بود و هم اینکه باعث می شود لوازم ریز و درشت شما همیشه در دسترس بوده و به آسانی قابل استفاده باشند.

میز آرایش

میز آرایش

استفاده از چیدمانی اصولی در خصوص لاک ها

برا یاینکه همواره بتوانید از لاک های خود در کمترین زمان ممکن استفاده کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید بهتر است آن ها را به شکل منظمی بر روی میز آرایشی خود قرار دهید ، برای این کار می توانید از یک ظرف شیشه ای که حالت با مزه ای نیز دارد استفاده کرده و تمام لاک های خود ار در درون آن جای دهید. استفاده از یان ظرف ها باعث می شود علاوه بر داشتن یک نظم خاص در مورد لاک هایتان فضای فانتزی و زیبایی را نیز در دکوراسیون اتاق خود به وجود بیاورید.

ایجاد یک طبقه بندی مشخص برای ابزار مو

برای اینکه بتوانید راحت تر به ابزار موی خود از جمله شانه و برس دسترسی داشته باشید بهتر است از یک سبد برای جمع آوری آن ها در کنار هم استفاده کنید. این کار باعث می شود هم وسایل مورد نیازتان در یک جا جمع شوند و هم اینکه قابلیت دسترسی آسان در مورد آن ها وجود داشته باشد.

ایجاد نظم درچیدمان سنجاق های مورد نیاز

برای اینکه بتوانید سنجاق سرهای خود را در یک جا به صورت منظم داشته باشید بهتر است از یک نوار که قابلیت آهن ربایی دارد استفاده کرده و و آن ها را به شکل منظم در کنار هم قرار دهید. استفاده از نوار آهن ربایی باعث می شود زمانی که به آن ها نیاز دارید دیگر درهم نبوده و به راحتی در اختیار شما قرار بگیرند.

استفاده از استند هایی که به صورت طبقه بندی وجود دارند

زمانی که لوازم آرایشی مورد نیاز در طول روز را بر روی استندهای طبقه بندی شده قرار می دهید در واقع باعث می شوید که فضای اتاقتان دارای نظم و ترتیب بوده و همه وسایل در جای مشخص خود قرار بگیرند.

با استفاده از این ایده ها و نکات اصولی می توانید میز آرایشی منظم و مرتبی برای خود داشته و اتاق خود را شیک و مدرن نشان دهید. اکثر این ایده ها با کمترین هزینه ها قابلیت دسترسی دارند ولی کاربردی که از خود نشان می دهند بیش از هرچیزی می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *