#


آشپزخانه ایده آل با کمترین هزینه داشته باشید

آشپزخانه
25 سپتامبر 2017 بدون نظر 2241 بازدید

آشپزخانه ایده آل با کمترین هزینه داشته باشید

آشپزخانه ای ایده آل با کمترین هزینه داشته باشید

زمانی که قصد دارید در محیط زندگی خود تغییراتی به وجود آورید و فضای خانه خود را با طرحی مدرن دکوراسیون کنید در واقع انرژی های مثبت فراوانی را به سمت خود جذب می کنید. آشپزخانه ها جزو فضاهایی هستند که گاهی گمان می شود نمی توان تغییرات زیادی در آن به وجود آورد. اغلب افرادی که مستاجر هستند براین باورند و به همین دلیل هیچگاه تغییری در خانه به وجود نمی آورند.

افراد صاحب خانه نیز چون فکر می کنند تغیر دکوراسیون در آشپزخانه هزینه بسیاری برای آن ها در پی خواهد داشت هیگچاه به سراغ انجام آن نمی روند. امروز قصد داریم راه کارهایی را به شما معرفی کنیم که بر طبق آن شما می توانید با حداقل هزینه آشپزخانه خود را دکوراسیون مدرنی بکنید.

تغییر کابینت

کابینت ها یکی از اصلی ترین مواردی هستند که در زیباتر دیده شدن دکوراسیون آشپزخانه باید به آن توجه ویژه ای داشت.
زمانی که در آشپزخانه کابینت ها عوض می شوند شما شاهد یک تغییر بزرگ در فضای آشپزخانه مشاهده می کنید.
اصولا تعویض کابینت برای افراد مستاجر میسر نیست ولی می توانید در صورتی که موافقت صاحب خانه را گرفته اید و با توجه به جنسی که کابینت ها دارد می توانید آن ها را رنگ آمیزی کنید.
برای افرادی که نمی خواهند پول زیادی برای تغییر کابنت ها خرج کنند رنگ کردن می تواند یک کار کم هزینه در دکوراسیون آشپزخانه باشد.

می توانید از رنگی که روشن تر و یا تیره تر از رنگ اصلی کابینت ها است استفاده کنید و شاهد باشید که همین تغییر کوچک چه تاثیری در زیباتر شدن آشپزخانه تان خواهد داشت.
راه حل دیگری نیز برای تغییر در کابینت ها وجود دارد و آن هم اینکه از استیکر و یا برچسب های مخصوصی که برای این کار تولید شده است استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید برای چسباندن این استیکر ها و برچسب ها حتما با یک متخصص مشورت کنید تا بتوانید آن ها را به صورت صاف بچسبانید و ظاهر کابینت های شما همه به یک شکل باشد.

اگر به هر دلیلی نتوانستید ظاهر کابینت های خود را عوض کنید می توانید از دیواری که بین دوردیف پائین و بالای کابینت هایتان وجود دارد کمک گرفته و با رنگ کردن آن می توانید تغییری اساسی را در فضای آشپزخانه خود به وجود بیاورید.

آشپزخانه

آشپزخانه

تغییر در اپن آشپزخانه

افرادی که در خانه های استیجاری زندگی می کنند و اجازه ندارند هیچ گونه تغییری در فضای داخلی به وجود بیاورند می توانید با تغییر در صندلی اپن خود یک دکور ایده آل تر برای آشپزخانه خود داشته باشید.
به عنوان مثال اگر نمی توانید تغییری اساسی انجام دهید می توانید رنگ پارچه صندلی اپن خود را مطابق با رنگی که در دکوراسیون منزل دارید همسان کنید. این کارهرچند کوچک باعث می شود دکوراسیون آشپزخانه شما جذاب تر شود.

برای اینکه بتوانید طرح آشپزخانه خود را تغییر دهید می توانید از یک جزیره کوچک که ساخته دست خودتان است و به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید دردکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.
اگر خود نمی توانید این کار را انجام دهید بهترین کار این است که فضای قرار گرفتن جزیره را با دقت اندازه گرفته و از فردی که متخصص ساخت این سبک جزیره ها است بخواهید یک جزیره کوچک و قابل حمل را برای شما بسازد.

تغییر در پرده آشپزخانه

در مورد آشپزخانه هایی که دارای پنجره هستند بهتر است برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه بیشتر بر روی پنجره ها تمرکز کنید. عوض کردن پرده آشپزخانه می تواند به تغییر دکوراسیون کمک فراوانی بکند. این کار می تواند کمترین هزینه را در طراحی دکوراسیون داشته باشد و موجب شود که یک آشپزخانه مدرن تر داشته باشید.

آشپزخانه

آشپزخانه

تغییر شلف و دکوری های آشپزخانه

با تغییر دادن شلف و دکوری هایی که درآشپزخانه وجود دارد می توانید با کمترین هزینه دکوراسیون آشپزخانه خود را به صورت اساسی عوض کنید.

مهمترین اصل در طراحی دکوراسیون توجه به جزئیات است. زمانی که شما در طراحی آشپزخانه خود نکات هرچند ریز را در نظر بگیرید و با تغییر شلف های خود و اضافه کردن چند دکوری کوچک می توانید به یک دکوراسیون زیبا و ایده آل برای فضای آشپزخانه خود دست یابید. انجام این کارها کمک می کند تا با کمترین هزینه به موفقیت بزرگی رسیده و آشپزخانه ای مدرن تر داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *