#


عمل چشم گربه ای و عوارضی که به همراه دارد

عمل چشم گربه ای
24 ژوئن 2017 بدون نظر 1345 بازدید

عمل چشم گربه ای و عوارضی که به همراه دارد

عمل چشم گربه ای و عوارضی که به همراه دارد

به گزارش از من بپرس در این اواخر عملی مد شده به نام گربه ای کردن چشم که ما آن را اصلاً توصیه نمی کنیم. این عمل نوعی جراحی است که گوشه چشم را سوراخ می کنند و پلک را به سمت بالا می کشند و آن را در لبه استخوان کاسه چشم ثابت می کنند. دم ابروها باید د راین جراحی رو به بالا کشیده شود.

اصولی در این عمل وجود ندارد و حالت طبیعی را در افراد به وجود نمی آورد. کاری که توسط متخصص انجام می شود علمی و رایج است و آن هم برای افرادی که واقعاً نیاز دارند گوشه چشم شان را رو به بالا می کشند، ولی این کشیدن هم تا یه حدی طبیعی است. چیزی که متخصصان می گویند این است که این کار برای رفع بعضی اشکال ها است و درمانی می باشد. ولی جراحی چشم گربه ای کاری است غیر ضروری و نیازی نیست که آن را انجام دهید و این کار از نظر زیبایی غیر طبیعی می باشد.

عمل چشم گربه ای

عمل چشم گربه ای

هیچ فردی نیازی به عمل چشم گربه ای ندارد

از نظر متخصصان هیچ شخصی به عمل چشم گربه ای نیاز ندارد و چشم انسان باید همن حالت طبیعی خود را حفظ کند. معمولاً اشخاص کمتری هستند که دست به این عمل می زنند و تا این حد چشمان خود را بالا می برند و نیازی هم نیست که برای زیبایی چنین کاری کنند و چشمان خود را گربه ای کنند. اصولاً گربه ها چشمان شان گربه ای است نه آدمیزاد.

در هیچ منبع علمی ای چشم گربه ای وجود ندارد.

اصول زیبایی معیارهایی دارد که باید در کل جهان رعایت شود و هر کس نمی تواند هر کاری خواست را روی صوورتش پیاده کند. مثلاً شاید کسی بخواهد روی سرش شاخ بگذارد آیا این عمل هم زیبایی به حساب می آید؟ خوب معلوم است خیر. اگر حرف از زیبایی است پس باید اصول آن هم در نظر بگیرید.

آیا بالا بردن پلک همان عمل چشم گربه ای است؟

متخصصان می گویند کسانی که بر اثر بالا رفتن سن، ژنتیک و… پلک شان افتاده می شود را نباید با این جراحی مقایسه کنند. بالا بردن پلک چشم یا ابرو درمانی بوده و کاملاً با عمل چشم گربه ای فرق دارد. حتی برای عمل بالا بردن پلک هم باید متخصصان تشخیص دهند که آیا فرد به این عمل نیاز دارد یا خیر.

باز کردن پلک ها با عمل چشم گربه ای فرق می کند

عمل باز کردن چشم در شرق آسیا زیاد انجام می شود، ولی این را بدانید که این عمل هم با عمل چشم گربه ای فرق دارد. این عمل هم حالت درمانی دارد، بخاطر این که کسانی که چینی هستند با کمک همین عمل چشمان خود را باز می کنند. اگر چنین شخصی این عمل را بخواهد باید از راه علمی آن را انجام داد تا به زیبایی دلخواهش برسد. ولی اگر فدری چشم هایش حالت طبیعی دارند و نه خیلی باز و نه افتادگی پلک دارد نیازی به انجام ایتن عمل ندارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *