#


سلبریتی هایی که بر روی صورت خود عمل زیبایی انجام داده اند

20 اکتبر 2018 بدون نظر 2467 بازدید

سلبریتی هایی که بر روی صورت خود عمل زیبایی انجام داده اند

کدام یک از چهره های معروف عمل زیبایی انجام داده اند؟

هنرمندان معروف، با توانایی و پولی که دارند، خیلی راحت قادرند به هر چیزی که علاقه دارند برسند، به طور مثال یکی از کارهایی که آن ها برای رسیدن به شهرت و محبوبیت بیشتر به آن دست می زنند، عوض کردن ظاهرشان است. از عمل های زیبایی چهره بگیرید تا پایین آوردن وزن های چشمگیر، تعدادی از ستاره ها به اندازه ای غرق در این ماجرا شده اند که چهره های آن ها با پنج سال گذشته قابل تشخیص نیست. در صورتی که علاقه مندید بدانید که کدام یک از هنرمندان شبیه عکس های پنج ساله گذشته خود نیستند، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

جاستین بیبر

اگر عکس های پنج سال پیش جاستین بیبر را نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چهره او به صورت کامل عوض شده است. وی از آن چهره بچگانه خود فاصله گرفته، موهای خود را کوتاه کرده و استایل مردانه تری نسبت به گذشته دارد. وی حتی خیلی از کارهای بچه گانه خود را هم کنار گذاشته است که این موضوع در محبوبیتش نقش خیلی خوبی داشته است. هر چند برای وی دیدگاه دیگران یا حتی طرفدارانش خیلی ارزش ندارد و هر طور که دلش بخواهد لباس می پوشد ولی امیدواریم که وی در این زمینه روند رو به رشد را طی کند.

کیتلین جنر

یکی از مهم ترین تغییرات ظاهری در بین هنرمندان در چند سال گذشته مربوط به کیتلین جنر بوده است. هر چند وی از سال ها پیش به خواسته های زنانه خود آگاه بوده ولی در نهایت در سال 2015تصمیم گرفت که این موضوع را به همه بگوید. وی در این خصوص گفته است: «من چیزهای بسیاری برای خوشبختی دارم و در واقع خوشحالم که می توانم سرانجام خود واقعی ام را نشان دهم.»

هم اکنون کیتلین جنسیت خود را تغییر داده و تبدیل به زنی شده که با آرایش و موهایی مرتب در انظار عمومی ظاهر می شود. با توجه به انتقادهای منفی که وی از همه ی دنیا دریافت کرده، ولی از این شرایطی که دارد کاملاً راضی و خشنود است. کیتلین عنوان می کند: «مردم گمان می کنند که اگر ما جنسیت خود را تغییر دهیم تبدیل به آدم دیگری می شویم، در صورتی که من از درون همان آدم قبلی هستم». قبول داریم که شخصیت درونی او تغییری نکرده ولی از نظر ظاهری وی تبدیل به آدم دیگری شده است.

کوین اسمیت

در دوره جوانی، کوین اسمیت هر چیزی که دستش می آمد را می خورد. وی خودش اعتراف کرده است: «قبول دارم که من چاق به دنیا آمدم ولی از آن روز به بعد با اشتباهاتی که خودم انجام دادم هی چاق و چاق تر شدم، ممکن است علت آن کارم بوده است، ولی خوشبختانه این مدل زندگی او تا سال 2014 بیشتر دوام نیاورد. در آن سال کوین برنامه ای مستند در خصوص ضررها و تأثیرات شکر در بدن را مشاهده کرد که تمام زندگی اش را از این رو به آن رو کرد. همان موقع بود که تصمیم گرفت یک تغییر اساسی را به زندگی خود بدهد، به همین ترتیب دور هر چیزی که درون آن شکر و نوشیدنی ها قندی داشت را خط کشید و به جای آن به صورت منظم پیاده روی می کرد.

وی در سال 2018 از یک حمله قبلی جان سالم به در برد ولی این موضوع نه تنها تاثیر بدی روی او نگذاشت بلکه باعث یک تغییر بزرگ دیگری در زندگی او هم شد. او تصمیم گرفت که گیاه خواری را شروع کند که در این برنامه موفق هم بوده است. چنانچه به عکس های امروز او به عکس های پنج سال قبل او نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که او به صورت قابل ملاحظه ای کاهش وزن داشته است.

کایلی جنر

خانواده کارداشیان ها جزو آن دسته از هنرمندانی هستند که همواره در صنعت مد و فشن بحث برانگیز بوده اند. به طور مثال کایلی جنر، کوچک ترین عضو این خانواده، با تغییراتی که به چهره خود داده، تیتر تعداد زیادی از روزنامه ها و مجلات شده است.

تغییرات او بر روی چهره به اندازه ای محسوس است که خود او به عمل های جراحی که روی صورت اش انجام داده، اعتراف نموده است. کایلی در این خصوص می گوید: «من به لبم ژل تزریق کرده ام زیرا مدل لب هایم را دوست نداشتم و این مسئله اعتماد به نفس من را کم کرده بود ولی اکنون حس بهتری نسبت به خودم دارم. هر چند اینطور به نظر می آید که این هنرمند جوان تغییرات دیگری را هم بر روی چهره اش انجام داده که قابل مقایسه با پنج سال قبلش نیست.

رنی زلوگر

این شخص به عنوان یک بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، بافتا، جایزه اس ای جی و گلدن گلوب و تهیه‌ کننده می باشد. وی در سال ‌های گذشته یکی از افرادی بوده‌ که در هالیوود همیشه دستمزد خیلی بالایی دریافت نموده ‌است. از آن جا که او در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده ، ما هم چهره او را کاملا می شناسیم، ولی در سال 2014، بعد از ایفای نقش در «Elle» ما با یک چهره تغییر کرده از او مواجه شدیم. تغییر چهره او به اندازه ای بود که حتی مجله نیویورک تایمز هم آن را تیتر در صفحه نخست خود چاپ کرد. این گونه به نظر می رسد که وی جراحی پلاستیک بر روی صورت خود انجام داده به صورتی که سال ها جوان تر از قبل به نظر می رسد ولی وی هنوز خودش هم چنان این واقعیت را انکار می کند.

زک گالیفیاناکیس

پنج سال قبل، زک گالیفیاناکیس اعتراف نمود که یک تصمیم اساسی در زندگی اش گرفته، وی عنوان کرد که خوردن الکل را دیگر کنار گذاشته است و همین موجب شد که وی کاهش وزن قابل توجهی را داشته باشد. هر چند علاوه بر ترک الکل، وی رژیم غذایی خود را هم تغییر داده است. زک در این خصوص گفته است: «من دیگر غذاهایی را که تلویزیون آن را تبلیغ می کند را نمی خورم. من حتی لب به فست فود هم نمی زنم.»

رژیم غذایی او به قدری روی او تاثیرگذار بود که چهره اش را به طور کامل عوض کرد. وی هم اکنون گوشت خواری را کنار گذاشته است و نمک، شکر و روغن را به صورت کامل از رژیم غذایی خود حذف کرده است. بر اساس گفته های خودش: «به لطف این رژیم من نه تنها اندام من بهتر شد، بلکه پوست و موی بهتری هم دارم.»

جان گودمن

جان گودمن به عنوان بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و صداپیشه آمریکایی است که از سال۱۹۷۵ حرفه بازیگری را به صورت جدی دنبال کرده و سابقه کاری خیلی خوبی را هم در کارنامه خود دارد. وی تا چند سال پیش نسبت به اندام خود حس رضایت بخشی نداشت و حتی در یک مصاحبه عنوان کرده بود: «هیکلم مرا اذیت می کند.» وی حتی چند مرتبه برای کم کردن وزن خود تلاش کرد ولی موفق نشد.

جان گودمن در نتیجه تصمیم گرفت که به سلامتی خود اهمیت بیشتری دهد. از آن موقع به بعد او تبدیل به آدم دیگری شد. ولی واقعاً وی چه راهکاری را در پیش گرفت؟ او خودش در این خصوص می گوید که همه چیز به مقدار غذایی که خورده است، بر می گردد. در اصل او با کنترل نمودن اندازه غذای خود موفق شده وزن اش را کنترل نماید که هر چند کار راحتی نبوده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *