#


دیوید بکام در مراسم فرش قرمز شاه آرتور

دیوید بکام
11 می 2017 بدون نظر 2469 بازدید

دیوید بکام در مراسم فرش قرمز شاه آرتور

دیوید بکام در مراسم فرش قرمز شاه آرتور

به گزارش از من بپرس، دیوید بکام ستاره سابق فوتبال در مراسم فرش قرمز فیلم شاه آرتور به کارگردانی گای ریچی حضور پیدا کرد.

بکام که در این فیلم نقش کوتاهی بر عهده داشته، پیشتر به عنوان مدل نیز به همراه همسرش ویکتوریا که یک طراح مد است، فعالیت می کرد.

بکام همچنین در دو قسمت از فیلم گل!! نیز بازی کرده است، اما اعتقاد دارد برای بازی در فیلم بسیار اتو کشیده به نظر می رسد و انعطاف لازم را ندارد. او که در فیلم شاره آرتور فقط دو سطر دیالوگ دارد، در فیلم قبلی ریچی به نام مردی از یو. سی. ان. ال. ای نیز در نقشی کوتاه دیده می شد.

فیلمی تمام بریتانیایی

شاه آرتور را گای ریچی با حضور بازیگرانی مانند چارلی هونام و جود لاو با بودجه ای 175 میلیون دلاری کارگردانی است. این فیلم که از سه روز قبل در بریتانیا به نمایش درآمده است، از فردا در سینماهای آمریکا نیز اکران خواهد شد.

این فیلم که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شده، از امیدهای فروش به شمار می رود. گفتنی است این فیلم اولین فیلم از مجموعه ای شش قسمتی است که قرار است بر اساس افسانه شاه آرتور ساخته شود.

گفتنی است که تقریباً تمام نقش های اصلی شاه آرتور را بازیگران بریتانیایی بازی می کنند.

نقش شاه آرتور را چارلی هونام ایفا می کند که پیشتر با فیلم هایی مانند حاشیه اقیانوس آرام و سریال فرزندان آشوب شناخته می شد. هونام قرار است سال آینده در نسخه جدیدی از کتاب پاپیون نوشته هانری شاریر نیز بازی کند.

جود لاو دیگر بازیگر بریتانیایی این فیلم، نقش ورتیگرن، دشمن شاه آرتور را بر عهده دارد. ورتیگرن کسی است که خانواده شاه آرتور را کشته است و حال آرتور جوان باید از او انتقام بگیرد.

از فیلم های اخیر لاو می توان به مجموعه شرلوک همز به کارگردانی گای ریچی اشاره کرد که وی در آن در نقش دکتر واتسون، دستیار شرلوک همز دیده می شود.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *