#


آموزش کمک به دیگران و رعایت نوبت

کمک به دیگران
26 فوریه 2017 بدون نظر 3227 بازدید

آموزش کمک به دیگران و رعایت نوبت

Rating: 1.0/5. From 1 vote.
Please wait...

کمک به دیگران

مریم کوچولو با مادرش به پارک می روند شادی دوست مریم هم با آنها به پارک می آید.در پارک همه ی بچه ها با هم بازی می کنند ناگهان شادی به زمین می افتد.کسی به او کمک نمی کند و همه مشغول بازی کردن هستند.

شادی چه احساسی دارد؟مریم با خودش فکر می کند اگر این اتفاق برای او می افتد دوست داشت دیگران به او کمک کنند پس به شادی کمک می کند و او را از زمین بلند می کند.

حالا شادی چه احساسی دارد؟وقتی به دیگران کمـک می کنیم باعث خوشحالی آنها می شویم.کمـک به دیگران ارزش اخلاقی بسیار بالایی دارد.وقتی همه به هم کمک کنند و باهم مهربان باشند دنیا زیباتر می شود.

رعایت نوبت

محمد به طرف نانوایی در حرکت است وقتی به نانوایی می رسد می بیند که صف بسیار طولانی است.او بدون رعایت نوبت به اول صف می رود.

به نظر شما دیگران که در صف ایستاده اند چه احساسی پیدا میکنند؟محمد متوجه عمل اشتباهش می شود معذرت میخواهد و به ته صف می رود.حالا افرادی که در صف ایستاده بودند چه احساسی دارند؟

رعایت حق دیگران واجب است.همانطور که دوست نداریم کسی حق ما را نادیده بگیرد ماهم نباید حق دیگران را نادیده بگیریم.رعایت حق و در نوبت ایستادن از نشانه های یک شهر سالم است.

Rating: 1.0/5. From 1 vote.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *