#


نقش دامن در تناسب اندام خانم ها

نقش دامن در تناسب اندام
22 می 2017 بدون نظر 1349 بازدید

نقش دامن در تناسب اندام خانم ها

نقش دامن در تناسب اندام خانم ها

با وجود اینکه طی سال های اخیر پوشیدن شلوار جین در بین خانم ها رایج شده و دیگر کمتر کسی است که به سراغ دامن برود اما باید گفت که دامن یکی از لباس های مهمی است که هر خانمی باید چندتا از آن را در کمد لباس هایش داشته باشد . ما در این مقاله سعی داریم شما را با نکاتی درمورد انتخاب دامن بر اساس هیکلی که دارید آشنا کنیم .

در ابتدای امر بیایید بدانیم شما دارای چگونه هیکلی هستید ؟

دامن

دامن

اندام گلابی شکل

اینگونه افراد دارای پایین تنه ای عرسض تر نسبت به بالاتنه هستند .

اندام مستطیلی شکل

این دسته از افراد بالاتنه و پایین تنه هم اندازه دارند و در قسمت کمر هم آنچنان باریک نیستند .

اندام ساعت شنی

این افراد بالاتنه و پایین تقریباً یکسانی دارند ولی کمرشان باریک تر است .

اندام سیبی شکل

در این گونه افراد بالاتنه بزرگ تر از پایین تنه است و همچون یک سیب به نظر می رسند .

بیایید با انواع دامنی که می تواند موجب زیبایی ظاهری افراد شود کمی آشنا شویم و بدانیم متناسب با هیکلمان چه دامنی بپوشیم که خوب به نظر برسیم .

دامن

دامن

دامن های کمر بلند

محل قرار گیری این دامن ها دقیقاً روی قسمت باریک کمر شما است . دامن های کمر بلند بدن شما را بلند و باریک نشان می دهند و موجب مخفی شدن شکم شما می گردند . به یاد داشته باشید با این مدل دامن از کمربندهای ضخیم هرگز استفاده نکنید .

دامن های ماکسی

اغلب خانم های قد بلندی که طبق مد روز لباس می پوشند گمان می کنند این دامن ها مناسب قد آن ها می باشد . در حالی که این دامن ها نوعی توهم قد بلند بودن را به وجود می آورند . هنگامی که می خواهید آن ها را انتخاب کنید توجه داشته باشید ، به تناسب کوتاهی قدتان باید دامن تنگ تری را برگزینید . همواره به دنبال دامن های ماکسی کمر بلند باشید که می تواند ظاهر برجسته و زیبا برای شما بسازند .

دامن های مدادی

افرادی که دارای هیکل ها گلابی شکل و ساعت شنی شکل هستند استفاده از این دامن ها بسیار برای آن ها مناسب است . دامن های مدادی به تازگی مد شده و پیشنهادی که ما برای شما داریم انتخاب این مدل دامن ها در رنگ های مناسب پوست تان است . اگر بدنی مستطیلی شکل دارید سعی کنید دامن های مدادی کوتاه را انتخاب کنید و توهم کمر باریک بودن را در بدنتان ایجاد کنید .

مطمئناً همه ی خانم ها در مورد پوشیدن دامن این سوال به ذهنشان می رسد که چه دامنی بپوشم تا با پاهای من سازگاری داشته باشد ؟

دامن

دامن

ما چند نکته را بیان می کنیم تا در انتخاب دامن بهتر عمل کنید .

  • دامن هایی تا رو زانو ، بالای زانو و پایین زانو هستند که از رایج ترین مدل دامن هایی اند که مورد استفاده ی اکثر خانم ها قرار می گیرد . دامن های بالای زانو برای خانم هایی مناسب است که قد کوتاهی دارند اما اگر این خانم ها دوست نداشته باشند زانووهایشان دیده شود می توانند دامنی که دقیقاً زیر زانو است را انتخاب کنند .
  • دختر خانم های جوان و لاغر به طور معمول از دامن های کوتاه استفاده می کنند . بدون در نظر گرفتن سن سعی کنید دامنی نپوشید که در قسمت عریض پای شما یا همان قسمت ران ها تمام نشود . چرا که باعث می شود این قسمت های بدن پهن تر از معمول دیده شود . آن دسته از خانم هایی که احساس می کنند دامنشان از حد معمول کوتاه تر است می توانند یک جوراب شلواری مشکی از زیر دامنشان بپوشند .
  • اگر می خواهید پاهایتان کوتاه تر دیده شود می توانید از دامن های میدی که در قسمت ساق پایتان تمام می شوند استفاده کنید . مدلی را انتخاب کنید که قسمت عریض و پهن پای شما را پوشانده و روی قسمت لاغر ساق پایتان بایستد نه بلندتر از آن . اگر ساق پا و یا قوزکی پهن دارید بهترین راه پوشیدن دامن میدی بابوت است .
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *