#


چگونه تیپ دخترانه اسپورت داشته باشیم ؟

27 می 2019 بدون نظر 3001 بازدید

چگونه تیپ دخترانه اسپورت داشته باشیم ؟

بسیاری از دختران جوان هستند که بیش تر تیپ های اسپورت را می پسندند. تیپ اسپورت دخترانه به این دلیل که لباس های راحتی را در برمی گیرد برای کسانی که زمان زیادی را در بیرون از خانه مشغول کارند و فعالیت می کنند مناسب است . البته باید بدانید که تیپ دخترانه اسپورت باعث جوان تر دیده شدن نیز می شود .

در داشتن یکتیپ اسپورت دخترانه دو اصلی کلی وجود دارد اول این که اگر یک قسمت از لباس شما ساده است بقیه قسمت های لباس خود را یز به صورت ساده انتخاب کنید . و اصل دوم نیز این است که لباس های اسپورت را باید حتما با کتانی ها بپوشید و کفش دیگری برای آن ها مناسب نخواهد بود . در ادامه به بررسی آیتم های مورد استفاده در تیپ دخترانه اسپورت می پردازیم.

تیپ دخترانه اسپورت

بررسی آیتم هایی در تیپ دخترانه اسپورت

در تیپ دخترانه اسپورت می توانید از کلاه هایی استفاده کنید که بتواند موهای مشا را به صورت کامل بپوشاند ودرهنگام دویدن و ورزش کردن برای شما مناسب باشد . اگر هم می خواهید از شال استفاده کنید بهتر است کلاه را به خوبی روی سرتان قراردهید و یا این که از کلاه هایی استفاده کنید که دارای پارچه های ضد نور است .

کتانی هایی که استفاده می کنید نباید خیلی ظریف باشند و بهتر است از کتانی هایی استفاده کنید که برای ورزش کردن با آن بسیار راحت باشید و بتوانید به راحتی به ورزش کردن بپردازید .

تیپ اسپورت به دلیل راحتی که دارد جذاب به نظر می رسد و اما بدانید از هر لباسی هم برای داشتن تیپ دخترانه اسپورت نمی توانید استفاده کنید . جنس لباس نیز بسیار مهم است توجه کنید لباس ها از پلاستیک کمی تشکیل شده باشند زیرا لباس هاس پلاستیکی باعث تعریق زیادی می شوند. لباس هایی که در تیپ دخترانه اسپورت استفاده می کنید بهتر است سبک باشند و الیافه به کار رفته در آن نیز طبیعی باشد .

بعد از ورزش حتما لباس هایتان را بشویید حتی شده با آب خالی. این کارباعث می شود تا سموم از بدن خارج شود و بعدها باعث آزار رساندن در بدن انسان نشود.

حتی می توانید در ملاقات های کوتاهی که دارید نیز از تیپ دخترانه اسپورت استفاده کنید. در این تیپ ها اکسسوری هایی که استفاده می شود بهتر است طلا نباشد و از اکسسسوری های چرمی و یا استیل استفاده کنید .

اگر می خواهید همراه با این استایل آرایشی هم داشته باشید بهتر است این آرایش ملایم باشد تا در حین ورزش کردن بهم نریزد .

در تیپ های اسپورت بیش تر از رنگ های شاد استفاده می شود شما نیز در استایل خوداز آنها غافل نشوید .می توانید برای مثال از شلوار جین آبی به همراه بلوز ساده و چهار خونه استفاده کنید.

درتیپ دخترانه اسپورت استفاده از لباس هایی که براق اند و از پارچه های ساتن در آن ها استفاده شده است ممنوع است .پارچه هایی که در لباس هایتان به کار می رود بهتر است رنگ و طرح های ساده ای داشته باشند تا به روحیه جوان پسندانه شما هماهنگ باشند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *