#


معرفی بهترین برندهای کراوات در جهان

برندهای کراوات
7 آگوست 2018 بدون نظر 3101 بازدید

معرفی بهترین برندهای کراوات در جهان

معرفی بهترین برندهای کراوات در جهان

آشنایی با برترین برندهای کراوات در دنیا کراوات از صده هفدهم میلادی در ونیز رواج پیدا کرد، ولی شروع آن، همان گونه که از اسم آن مشخص است از قوم کروات و کرواسی می آید و ماجرایش هم از این قرار است که خانواده مدیچی در جنگ با گروه های کروات روی گردن خود دستمال های قرمز بلندی را مشاهده می کردند که از روی خرافات و به خاطر محافظت گردن از نیزه ها بسته می شد. این کار به چشم خانواده مدیچی زیبا به نظر آمد و از آن استفاده کرد تا این که در سال ۱۶۶۰ میلادی، شاه چارلز دوم در حال برگشت از تبعید این کراوات ها را با خود به انگلستان برد.

به مدت زیادی برندهای کراوات آنها را به شکل دستمال بلند جلوی گردن شان درست و مردم به همین شکل آنها را می بستند، تا این که پس از جنگ اول جهانی طرح کراوات های امروزی مد شد که در واقع به دلیل زیبایی به گردن گذاشته می شد و هیچ گونه دلیل منطقی دیگری برای استفاده از آن تا به امروز یافت نشده است!

این روزها بستن کراوات در مراسم رسمی رایج است و برخی از برندها در تولید آن سرآمد سایر برندهای دیگر شده اند که در ادامه مطلب به بعضی از بهترین برندهای آن اشاره خواهیم کرد.

Drake

برند درک که از سال ۱۹۷۷ تا به امروز در این حوزه فعالیت دارد، به عنوان یکی از برندهایی است که به بالا بردن کیفیت لباس های مردانه در سراسر دنیا کمک زیادی کرد. این برند در شکل و رنگ های فوق العاده ای که به تولیداتش می دهد، معروف است. تولیدات این برند در دو شهر لندن و سامرست درست می شوند. کراوات هایی که این برند به بازار عرضه می کند، به نحوی کلاسیک است. به همین ترتیب اگر به دنبال یک مدل باکیفیت و در عین حال زیبا و کلاسیک می باشید، این برند مورد خوبی برای شما است.

Marks & Spencer

اگر به جهت خرید لباس مردانه به بازار یا فروشگاه ها سر زده باشید، به احتمال زیاد نام برند مارک اند اسپنسر را دیده اید یا شنیده اید که یکی از برندهای کراوات با کیفیت می باشد. این برند که شعبات بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارد، به خاطر کیفیت زیاد خود در قیاس با سایر برندها، به این اعتبار و شهرت رسیده است. کراوات های این برند هم به سبک کلاسیک و هم به سبک مدرن طراحی می شوند، به همین خاطر طرفداران بسیاری را به طرف خود جذب کرده است.

J.Crew

برند جی کرو یک برند آمریکایی است که در حوزه طراحی و تولید پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه فعالیت دارد. طرفداران این برند طبق معمول طبقه متوسط و بالای جامعه را تشکیل می دهند. اگر شما هم علاقه مند هستید که به کلکسیون کراوات های تان تغییراتی دهید و یک کراوات راه راه در وسایل تان داشته باشید، هیچ برندی راحت تر از جی کرو نمی تواند نیاز شما را برطرف نماید.

T.M. Lewin

برند تی ام لوین در سال ۱۸۹۸ پایه گذاری شد، که یکی از قدیمی ترین برندهای کراوات است و به همین ترتیب تاریخچه خیلی طولانی را در صنعت پوشاک دارد. این برند برای جذاب مشتریان خود، قیمت محصولات خود را پایین آورده است. به طور نمونه برای نسل جوان و افرادی که قصد دارند نخستین کت و شلوار خود را بخرند، یک نمونه از کت و شلوارهای خود را با نام«فوق العاده مقرون به صرفه» در سه نمونه ارائه کرده است. فکر نکنید که قیمت کم آن در قیاس با برندهای دیگر، دلیل بر نداشتن کیفیت آن است و این فقط ترفندی برای جذب مشتریان بیشتر است. خوبی نمونه های کراوات این برند این است که افراد می توانند در هر شرایطی آن را استفاده نمایند.

Topman

تاپ من کمپانی تولید لباس مردانه است که شعبات بسیاری را در سرتاسر جهان دارد. این برند در سال ۱۹۷۰ در انگلستان آغاز به کار کرد. مهم ترین تولیدات آن کت و شلوارهای غیر رسمی و کژوال است. این مورد در خصوص کراوات های این برند هم درست است، به گونه ای که طراحی آن ها دارای سبکی امروزی هستند و بسیار نازک و باریک طراحی شده اند. در صورتی که قصد استفاده از  برندهای کراوات های طرح دار را دارید، این برند می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *