#


حذف دائمی لکه ماژیک از پارچه!

حذف دائمی لکه ماژیک از پارچه!
29 آگوست 2017 بدون نظر 11695 بازدید

حذف دائمی لکه ماژیک از پارچه!

برای پاک کردن لکه ی دائمی ماژیک از پارچه های سفید از سفید کننده استفاده کنید. یک مقدار کمی از سفید کننده را در آب بریزید تا رقیق شود و بخش رنگ شده لباس را به داخل مایع فرو کنید. لکه ها ممکن است بلافاصله از بین بروند یا ممکن است نیاز به خیس شدن داشته باشند.
اگر شما نیاز به خیساندن ان دارید فقط روی پارچه نگه دارید تا اطمینان حاصل کنید که سفید کننده شروع به آن نمیکند. هنگامی که لکه ناپدید شد، باید آن را بلافاصله شستشو دهید.

حذف دائمی لکه ماژیک از پارچه!

از مخلوط سرکه، شیر، بوراکس و آب لیمو برای ساتن استفاده کنید. پارچه های ساتن به مخلوطی از یک قاشق غذاخوری شیر و سرکه سفید و یک قاشق چای خوری هر یک از بوراکس و لیمو واکنش میدهند.

محلول را در یک فنجان کوچک مخلوط کنید، سپس به طور مستقیم به لکه ها اعمال کنید و ۱۰ دقیقه آن را اجازه بدهید بماند. اسفنج مرطوب و تمیز را بردارید و از آن را برای رنگ کردن اسفاده کنید تا رنگ آن از بین برود.حذف دائمی لکه ماژیک از پارچه!

از مالش الکل یا استون بر روی پارچه های محکم و سخت استفاده کنید. پارچه های سخت تر مانند حوله و ملافه را می توان با کمی استون یا الکل از بین برد. نگران نباشید، کمی از هر یک از این مایعات را روی یک توپ پنبه پاک بریزید و از آن استفاده کنید تا رنگ آن ناپدید شود. انها را بلافاصله بشوییدحذف دائمی لکه ماژیک از پارچه!

از آب مرکبات در لباس معمولی استفاده کنید. آب مرکبات، مانند لیمو می تواند به راحتی لکه های مارکر را از اکثر موارد لباس، بدون ترس از سفید شدن و رنگ گرفته شدن از بین ببرد. کم کم آب تازه گرفته شده را به طور مستقیم به لکه و یا با یک توپ پنبه به پارچه بزنید تا پاک و ناپدید شود. برای پارچه های ضعیف تر، ابتدا آب مرکبات را نصف با مقداری اب قاطی کنید تا رقیق شود. بلافاصله لباس را بشویید.حذف دائمی لکه ماژیک از پارچه!

از مالش الکل یا اسپری مو استفاده کنید تا لکه ها را از فرش حذف کنید. الکل را روی یک پارچه تمیز بریزید. پارچه را روی لکه فرش قرار دهید و خوب بمالید. جاهایی که لکه ای نیست و وجود ندارد الکل را پخش نکنید و مالش ندهید چون باعث تضعیف تار و پود ان میشود و الیاف را از بین میبرد پس به شدت خودداری کنید. حالت بالا را برای تمیز کردن لکه نگه داشته و تا زمانی که لکه های ان کامل از بین بروند همینجوری بمالید تا پاک شوند.
به همین ترتیب، یک اسپری کوچک را روی لکه ها اسپری کنید و از یک حوله پاک استفاده کنید.
هنگامی که لکه برداشته شد (با استفاده از هر یک از این روش ها) فرش را در آب کمی فرو می کنید سپس از یک حوله پاک برای خشک کردن استفاده کنید.حذف دائمی لکه ماژیک از پارچه!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *