پنج کلید طلایی برای داشتن رابطه ی فوق العاده با همسر

دوست داشتن

برای رابطه ایی خوب نیاز به عشق می باشد .یکی ازعمیق ترین نیازهای انسان دوست داشتن یک فرد و محبت کردن به وی ودر مقابل ستاندن عشق و محبت از او است شریک شدن با فردی دیگر در شادی، دوستی،کار و زندگی از نیازهای اساسی انسان است.آدمی نیاز دارد که در شادی و غم با فرد دیگری سهیم شده و از سوی فردی مورد حمایت باشد انسان همواره خواهان داشتن چنین رابطه ای بوده است اما همه ی ما به خوبی می دانیم که این آرزو برای همه ی زوج ها محقق نمی شود این کتاب به شما کمک می کند تا عشق، شادی و دوستی تان را بازسازی کنید و اگر در حال حاضر رابطه ی خوبی با همسرتان دارید چنین دوستی را حفاظت کرده و ادامه دهید.

ما به شما اموزش داده نه تنها آگاهی تان را افزایش داده بلکه درک صحیحی نسبت به همسرتان داشته باشید . باید بدانید که((کسب اطلاعات پیرامون چگونگی برقراری رابطه ی سالم با همسرمان )) بهترین هدیه ای است که می توانیم به شریک زندگیمان بدهیم. در هیچ جای دنیا فردی بدون داشتن آرزو تصور داشتن رابطه ای خوب و عاشقانه با همسر،ازدواج نمی کند. همه ی زوج ها در لحظه ی خوانده شدن خطبه ی عقد ازدواج این سوال را از خود می پرسند که ((آیا ما می توانیم همیشه عاشق هم بوده و تا آخرعمردر کنار هم باشیم؟))به عقیده ی ما پاسخ فقط ((آری)) است.

عشق پایدار

ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که رسیدن به عشق پایدار و ارضاکننده ،غیر ممکن نیست. ما بر این باوریم که انسان به سادگی می تواند رابطه ای را خلق کند که در آن،زن و شوهر هردو از لحاظ عاطفی احساس امنیت کنند. هیچ کس نمی تواند آتش این میل باطنی را خاموش کند ومانع از آن شود که انسان بتواند رابطه ی عاشقانه و البته پایداری را با همسرش تجربه کند.بدانید که آرزوی شما برای داشتن چنین رابطه ی فوق العاده ای مهمترین نیرو برای ساختن عشقی پایدار با کمک همدیگر است. آنچه دراین مجموعه کتاب ارایه شده است راه کارهای ساده اما موثربرای ساختن وحفاظت از عشق و شادی است که همواره در جست وجوی آن بوده اید . این راهکارها درعین سادگی ،بسیار قدرتمند هستند .

اما ساده بودن هرگز به معنای سهل الوصول بودن نیست .ما از شما می خواهیم که برای بهبود رابطه تان وقت گذاشته و سرمایه گذاری زمانی کنید و برای رسیدن به تغییرات اساسی در زندگیتان تلاش کنید بدانید که مهارت ها و اصول برنامه های ارایه شده در این مجموعه کتاب بر اساس تحقیقات علمی دقیق بوده و برای زوج هایی که به راستی تصمیم به استفاده ازآنها بگیرند،بسیار کارا و موثر خواهد بود باشدکه از این فرصت استثنایی بهره برده و فصل جدیدی را در ارتباط با همسرتان آغاز کنید این کتاب به سان راهنمای سفر است ؛ سفرشما زوج عاشق در مسیر زندگی. ما به شما نشان می دهیم که چه خطراتی بر سر راه زندگیتان وجود دارد .

پنج کلید طلایی

در یکی از جدید ترین نتایج بدست آمده ، پنج کلید طلایی برای ساختن رابطه ی فوق العاده با همسر معرفی شده است این کلیدهای طلایی به شما کمک می کنند تا جوهره ی آموزش هایی که در این کتاب ارایه شده است را بهتر درک کنید:
۱ـ به جای تعلل کردن تصمیم بگیرید
۲ـ وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید
۳ـ موانعی که برسر راه ارتباطتان وجود دارد را در هم بشکنید
۴ـ همه ی تلاشتان را برای داشتن رابطه ی مثبت با همسرتان به کار گیرید
۵ـ به تعهدات خود پاییبند باشید

از من بپرس 5

Recent Posts

برنامه غذایی بدنسازی

برنامه غذایی بدنسازی بدنسازی ورزشی است که بر ساخت عضلات بدن از طریق وزنه زدن…

5 سال ago

عوامل زمینه ساز بیماری های قلبی

آگاهی از عوامل زمینه ساز بیماریهای قلبی برای زنان بسیار اهمیت دارد، زیرا با درک…

5 سال ago

بیماری های عفونی و درمان های آن

هر روزه تعداد کثیری از موجودات زنده، که برای بقاء در محیط به رقابت مشغولند،…

5 سال ago

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی (که در مورد آنها مفصل بحث شد) جزو عفونت های شایع هستند…

5 سال ago

سل و پیشگیری از آن

سل (TB) بیماری عفونی ای است که معمولا ریه ها را مورد حمله قرار می…

5 سال ago

با بیماری های قلبی و عروق آشنا شوید

سرطان پستان در رأس بیماری هایی قرار دارد که زنان از آن وحشت دارند، اما…

5 سال ago