#


پنج کلید طلایی برای داشتن رابطه ی فوق العاده با همسر

پنج کلید طلایی برای داشتن رابطه ی فوق العاده با همسر
4 مارس 2017 بدون نظر 931 بازدید

پنج کلید طلایی برای داشتن رابطه ی فوق العاده با همسر

دوست داشتن

برای رابطه ایی خوب نیاز به عشق می باشد .یکی ازعمیق ترین نیازهای انسان دوست داشتن یک فرد و محبت کردن به وی ودر مقابل ستاندن عشق و محبت از او است شریک شدن با فردی دیگر در شادی، دوستی،کار و زندگی از نیازهای اساسی انسان است.آدمی نیاز دارد که در شادی و غم با فرد دیگری سهیم شده و از سوی فردی مورد حمایت باشد انسان همواره خواهان داشتن چنین رابطه ای بوده است اما همه ی ما به خوبی می دانیم که این آرزو برای همه ی زوج ها محقق نمی شود این کتاب به شما کمک می کند تا عشق، شادی و دوستی تان را بازسازی کنید و اگر در حال حاضر رابطه ی خوبی با همسرتان دارید چنین دوستی را حفاظت کرده و ادامه دهید.

ما به شما اموزش داده نه تنها آگاهی تان را افزایش داده بلکه درک صحیحی نسبت به همسرتان داشته باشید . باید بدانید که((کسب اطلاعات پیرامون چگونگی برقراری رابطه ی سالم با همسرمان )) بهترین هدیه ای است که می توانیم به شریک زندگیمان بدهیم. در هیچ جای دنیا فردی بدون داشتن آرزو تصور داشتن رابطه ای خوب و عاشقانه با همسر،ازدواج نمی کند. همه ی زوج ها در لحظه ی خوانده شدن خطبه ی عقد ازدواج این سوال را از خود می پرسند که ((آیا ما می توانیم همیشه عاشق هم بوده و تا آخرعمردر کنار هم باشیم؟))به عقیده ی ما پاسخ فقط ((آری)) است.

عشق پایدار

ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که رسیدن به عشق پایدار و ارضاکننده ،غیر ممکن نیست. ما بر این باوریم که انسان به سادگی می تواند رابطه ای را خلق کند که در آن،زن و شوهر هردو از لحاظ عاطفی احساس امنیت کنند. هیچ کس نمی تواند آتش این میل باطنی را خاموش کند ومانع از آن شود که انسان بتواند رابطه ی عاشقانه و البته پایداری را با همسرش تجربه کند.بدانید که آرزوی شما برای داشتن چنین رابطه ی فوق العاده ای مهمترین نیرو برای ساختن عشقی پایدار با کمک همدیگر است. آنچه دراین مجموعه کتاب ارایه شده است راه کارهای ساده اما موثربرای ساختن وحفاظت از عشق و شادی است که همواره در جست وجوی آن بوده اید . این راهکارها درعین سادگی ،بسیار قدرتمند هستند .

اما ساده بودن هرگز به معنای سهل الوصول بودن نیست .ما از شما می خواهیم که برای بهبود رابطه تان وقت گذاشته و سرمایه گذاری زمانی کنید و برای رسیدن به تغییرات اساسی در زندگیتان تلاش کنید بدانید که مهارت ها و اصول برنامه های ارایه شده در این مجموعه کتاب بر اساس تحقیقات علمی دقیق بوده و برای زوج هایی که به راستی تصمیم به استفاده ازآنها بگیرند،بسیار کارا و موثر خواهد بود باشدکه از این فرصت استثنایی بهره برده و فصل جدیدی را در ارتباط با همسرتان آغاز کنید این کتاب به سان راهنمای سفر است ؛ سفرشما زوج عاشق در مسیر زندگی. ما به شما نشان می دهیم که چه خطراتی بر سر راه زندگیتان وجود دارد .

پنج کلید طلایی

در یکی از جدید ترین نتایج بدست آمده ، پنج کلید طلایی برای ساختن رابطه ی فوق العاده با همسر معرفی شده است این کلیدهای طلایی به شما کمک می کنند تا جوهره ی آموزش هایی که در این کتاب ارایه شده است را بهتر درک کنید:
۱ـ به جای تعلل کردن تصمیم بگیرید
۲ـ وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید
۳ـ موانعی که برسر راه ارتباطتان وجود دارد را در هم بشکنید
۴ـ همه ی تلاشتان را برای داشتن رابطه ی مثبت با همسرتان به کار گیرید
۵ـ به تعهدات خود پاییبند باشید

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *