#


معرفی مواد غذایی مضر که پیری زودرس را به دنبال خواهند داشت

18 دسامبر 2018 بدون نظر 671 بازدید

معرفی مواد غذایی مضر که پیری زودرس را به دنبال خواهند داشت

۷ خوراکی که سبب می شود و زودتر پیر شوید

ممکن است بعضی از غذاها ی شما را به سمت پیرشدن سریعتر هدایت کند پس همیشه مراقب غذاهایی که می‌خورید باشید در این مطلب غذاهایی را که باعث می شوند تاثیر پیر شدن شما تسهیل شوداز جمله روغن ها را نام میبریم:

 روغن های اشباع

برای اینکه جلوی پیری زودرس و همچنین جلوی بیماری های قلبی را بگیرید از خریدن و خوردن شیرینی ها، کراکر، ها فست فود و کلوچه ها و یا هر غذایی که با روغن‌ های اشباع تهیه شده است خودداری کنید.

 روغن های صنعتی

 روغن هایی که در تهیه چیپس و سایر اسنک ها کاربرد دارند جزو روغن های صنعتی می‌باشند که سبب مشکلات گوارشی و درد شکم می‌شود و مصرف آنها باعث میشود که افراد کمتر به سوی خوردن میوه و سبزی که باعث شادابی پوست می شود برود.غذاها

 فست فود

 تنها با یک جمله می شود این را توضیح داد که هرگز فست فود نخورید .لازم نیست در مورد غذاهای آماده زیاد صحبت کنیم چرا که تمام افراد در مورد مضرات آنها بارها و بارها شنیده اند.

 نیترات ها

نیترات ها حاوی مواد سرطان زا هستند که به میزان زیاد در هات داگ ها و گوشت های نمک سود وجود دارد و توصیه می شود اگر غذاهایی که حاوی نیترات هستند را مصرف می کنید سعی کنید حداقل از ویتامین c بیشتری استفاده نمایید تا تاثیر منفی این مواد بر روی معده شما کمتر بشود.

 چربی های اشباع حیوانی

 چربی های اشباع در پوست مرغ و لبنیات پرچرب و همچنین گوشت های قرمز موجود هستند و بهتر است همیشه در مصرف آنها حد تعادل رعایت شود.

 غذاها فریز شده

این غذاها اگر به طور صحیح و مناسب فریز شود به طور طبیعی برای سلامت بدن مضر نیستند. لازم است این نکته را بدانید که خوردن گوشت غلات و میوه ها به صورت تازه که حاوی  آنتی اکسیدان های ضد پیری هستند بیشتر توصیه می شود .

 میان وعده های شور

میان وعده های شور باعث ابتلا به برخی بیماری های مزمن و همچنین پیری پوست میشود بعدها باعث افزایش فشار خون نیز می شوند .

با خوردن سبزیجات و میوه های تازه و غذاهای کم چرب کم نمک می توانید سلامتی را به بدن پوست و موی خود هدیه بدهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *