#


علل ایجاد بیماری آلزایمر و علایم تشخیص آن

22 جولای 2017 بدون نظر 961 بازدید

علل ایجاد بیماری آلزایمر و علایم تشخیص آن

بیماری آلزایمر یک اختلال عصبی است که در آن مرگ سلول های مغزی باعث کاهش حافظه و کاهش شناختی می شود. آلزایمر نوعی ناهنجاری است که این بیماری خفیف شروع می شود و به تدریج بدتر می شود.

حقایق سریع در مورد بیماری آلزایمر

در اینجا برخی از نکات کلیدی در مورد آلزایمر وجود دارد. جزئیات بیشتر و حمایت از اطلاعات در مقاله اصلی است.

بیماری آلزایمر شایع ترین نوع زوال عقل است. اصطلاح “دمانس” ضعف توانایی ذهنی در ارتباط با مرگ تدریجی سلول های مغزی را توصیف می کند.
حدود ۵/۳ میلیون آمریکایی در تمام سنین مبتلا به بیماری آلزایمر وجود دارد.
حدود ۵/۱ میلیون نفر در سن ۶۵ سالگی و در حدود ۲۰۰ هزار نفر زیر ۶۵ سال سن دارند.
هر ۶۷ ثانیه یک فرد در ایالات متحده بیماری را توسعه می دهد.
این تنها علت مرگ در ۱۰ ایالات متحده است که نمی تواند مانع، درمان شود و یا کند شود.
تقریبا دو سوم آمریکایی ها با بیماری آلزایمر زنان هستند.
۱ در ۳ سالخورده با آلزایمر یا زوال عقل میمیرد.
آلزایمر و سایر بیماری های دمانس، ۲۲۶ میلیارد دلار در سال است.
با توجه به تلفات فیزیکی و عاطفی مراقبت از مراقبت، مراقبت از آلزایمر و دمانس ۹/۷ میلیارد دلار در هزینه های مراقبت های بهداشتی اضافی خود در سال ۲۰۱۴ بود.
آلزایمر به عنوان جمعیت ایالات متحده در طول سنین، علت شایع تر مرگ است.

علل بیماری آلزایمر

همانند تمام انواع زوال عقل، آلزایمر به علت مرگ سلول های مغزی ایجاد می شود. ۳ این بیماری بیماری عصبی است که به این معنی است که مرگ مغزی در حال افزایش است که طی یک دوره زمانی اتفاق می افتد.

اندازه مغز مجموع مغایر با آلزایمر است – بافت سلول های عصبی و اتصالات را به طور مداوم کاهش می دهد.

در حالی که در مغز زنده ابتلا به بیماری آلزایمر دیده نمی شود و یا نمی تواند آزمایش شود، پس از قاعدگی / کالبد شکافی همیشه در بافت عصبی رخ می دهد، به نام پلاک ها و پلاکت ها

پلاک ها بین سلولهای مرگ در مغز – از تشکیل یک پروتئین به نام بتا آمیلوئید (شما ممکن است کلمه “پلاک آمیلوئید” را بشنوید) یافت می شود.
انسداد درون نورونهای مغز – از تجزیه پروتئین دیگری به نام tau است.

انجمن بیماری آلزایمر یک سفر ۱۶ اسلاید را برای یک تجسم دقیق از آنچه که در روند بیماری آلزایمر اتفاق می افتد، پیشرفت می کند از مغز طبیعی به افزایش تغییرات زوال عقل را ساخته اسا. تصاویر را ببینید: داخل مغز: یک تور تعاملی.

غلظت پروتئین غیرطبیعی، گنجاندن، در بافت مغزی همیشه در معرض این بیماری است، اما ممکن است یکی دیگر از فرآیندهای اساسی وجود داشته باشد که علت آن آلزایمر است – دانشمندان هنوز مطمئن نیستند.

آلزایمر

این نوع تغییر در اعصاب مغزی نیز در سایر اختلالات دیده می شود. محققان می خواهند بیشتر از این نکته را درک کنند که اختلالات پروتئینی وجود دارد. آنها همچنین می خواهند بدانند که چگونه این بیماری ها به وجود می آیند تا درمان یا پیشگیری قابل کشف باشد.

محققان به طور کامل نمی فهمند که چرا تغییرات ناشی از بیماری آلزایمر رخ می دهد. اعتقاد بر این است که عوامل مختلفی درگیر هستند. عوامل خطر برای توسعه بیماری عبارتند از: پیری، سابقه خانوادگی آلزایمر و حمل ژن های معین.

علائم بیماری آلزایمر

اطلاعات در این بخش نزدیک به بعضی از آن ها در مورد آزمایش ها و تشخیصات نزدیک است، زیرا نشانه های متوجه بیماران یا افرادی که به آنها نزدیک هستند، دقیقا همان نشانه هایی است که متخصصان مراقبت های بهداشتی در طول آزمایش می بینند.

علائم در هر مرحله از زوال آلزایمر تشخیص داده می شود و پیشرفت از طریق مراحل بیماری پس از تشخیص اولیه نیز تحت بررسی قرار می گیرد.

البته طبیعت این علائم می تواند برای بیمار و افراد اطرافش، با سطوح مختلف بیماری شدید، گیج کننده باشد. به همین دلیل و به دلیل اینکه علائم میتوانند از هر تعداد تشخیصی نشان دهند، همیشه ارزش دیدن یک دکتر است.

برای اینکه پزشکان تشخیص اولیه بیماری آلزایمر را تشخیص دهند ابتدا باید آن را رضایت دهند که آلزایمر وجود دارد – دستورالعمل های مربوط به علت زوال عقل است. این شامل علائم شناختی یا رفتاری می شود که از سطوح قبلی “عملکرد و عملکرد” و “توانایی” کار در کار یا فعالیت های معمول را تحت تاثیر قرار می دهد. ”

کاهش شناختی حداقل دو مورد از پنج زمینه علائم ذکر شده در زیر است (از دستورالعمل های مشترک موسسه ملی پیری و انجمن آلزایمر):

۱. توانایی بدست آوردن اطلاعات جدید و به یاد آوردن، مثلا:

“سوالات تکراری در مکالمات
گم کردن اموال شخصی
فراموش کردن حوادث یا قرار ملاقات ها
گم شدن در یک مسیر آشنا. ”

۲. اختلال در استدلال، وظیفه پیچیده، انجام قضاوت:

“درک نادرست از خطرات ایمنی
ناتوانی در مدیریت امور مالی
توانایی تصمیم گیری ضعیف
ناتوانی در برنامه ریزی فعالیت های پیچیده یا تدریجی. ”

۳. اختلالات توانایی چشمی(به عنوان مثال، به علت مشکلات دید چشم):

“ناتوانی در تشخیص چهره یا اشیاء مشترک و یا یافتن اشیاء در دید مستقیم
ناتوانی در استفاده از ابزارهای ساده، و یا لباس رسمی به بدن. ”

۴. اختلال در صحبت کردن، خواندن و نوشتن:

“دشوار فکر کردن به کلمات رایج در حالی که صحبت کردن، تردید
گفتار، املا و نوشتن خطاها. ”

۵. تغییرات در شخصیت و رفتار، به عنوان مثال:

تغییرات خلق و خوی خارج از شخصیت، از جمله تحریک؛ علاقه کمتر، انگیزه یا ابتکار؛ بی تفاوتی؛ حذف اجتماعی
از دست دادن همدلی
رفتار اجباری، وسواسی یا غیرقابل قبول اجتماعی.

هنگامی که تعداد و شدت این علائم به عنوان مثال علائم زوال عقل را تشخیص می دهند، بهترین اطمینان از این است که آنها به علت بیماری آلزایمر هستند:

شروع تدریجی “چند ماه به سال” به جای ساعت یا روز (مورد با برخی از مشکلات دیگر)
بدتر شدن سطح فردی سطح شناخت در مناطق خاص.

شایعترین علائم زوال آلزایمر عبارتند از علائم از دست دادن حافظه، مهمترین آنها، به ویژه در زمینه یادگیری و فراخوانی اطلاعات جدید است. اما ارائه اولیه نیز می تواند یکی از مشکلات عمدتا زبان باشد، در این صورت بزرگترین نشانه تلاش برای پیدا کردن کلمات مناسب است.

درصورتی که نقص فکری و فیزیکی بیشترین توجه را داشته باشد، این امر شامل ناتوانی در تشخیص اشیاء و چهره ها، درک بخش های جداگانه یک صحنه در یک بار (simultanagnosia) و نوع مشکل با خواندن متن (الکسیا) است. در نهایت، مهمترین نقص در “اختلال عملكرد اجرایی”، به دلیل استدلال، قضاوت و حل مسئله می باشد.
مراحل بیماری آلزایمر

پیشرفت آلزایمر می تواند به سه مرحله پایه تقسیم شود: ۱۲

پیش از ایجاد(علائم یا علائم هنوز وجود ندارد)
اختلال شناختی خفیف
زوال عقل

انجمن آلزایمر این موضوع را به طور کامل از بین برده است و هفت مرحله را در پی یک زنجیره کاهش شناختی بر اساس شدت علامت – از حالت بدون آسیب، تا متوسط و تا آسیب شدید و در نهایت شرایط حاد توصیف می کند.

این انجمن هفت مرحله را به صورت آنلاین منتشر کرده است. معمولا تا چهارمین مرحله تشخیص قطعی نیست – در اینجا بیماری آلزایمر نامیده می شود یا خیر، و “مصاحبه پزشکی دقیق باید بتواند علائم روشن را تشخیص دهد در چندین منطقه. ”

بیماری آلزایمر رایج است؟

در ایالات متحده، اخیرترین سرشماری، محققان را قادر ساخته است تا برآوردهای بسیاری از افراد مبتلا به بیماری آلزایمر را ارائه دهد. در سال ۲۰۱۰، حدود ۴.۷ میلیون نفر از ۶۵ سال و بالاتر در ایالات متحده آمریکا مبتلا به بیماری آلزایمر بودند

گزارش آماری ۲۰۱۳ از انجمن آلزایمر یک درصد از جمعیت را تحت تاثیر قرار می دهد – فقط بیش از یک دهم از افراد بالای ۶۵ ساله این بیماری در ایالات متحده دارند.

همان طور که صفحه دمانس ما مشخص می شود، تعداد زیادی از انواع مختلف وجود دارد، اما بیماری آلزایمر در اکثر موارد از دست دادن حافظه و کاهش شناختی مشکل است:

انجمن آلزایمر می گوید آن را بین ۶۰٪ تا ۸۰٪ از همه موارد مبتلا به زوال عقل است.

دمانس عروقی، که به علت سکته مغزی ایجاد می شود، آلزایمر نیست، دومین نوع شایع زوال عقل است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *