#


افسردگی چیست و چگونه میتوان آن را تشخیص داد

افسردگی
6 آگوست 2017 بدون نظر 1887 بازدید

افسردگی چیست و چگونه میتوان آن را تشخیص داد

در مورد این علائم هوشیار باشید

یکی از هر پنج کانادایی، مشکل سلامت روان در طول زندگی خود را تجربه خواهد کرد. چگونه می توان گفت که شما افسرده هستید؟ به نظر می رسد یک سوال احمقانه است، اما تعداد قابل توجهی از ما ممکن است نتوانیم نشانه هایی را که ممکن است ما از افسردگی رنج می بریم را تشخیص دهیم، حتی اگر یکی از ده کانادایی در طول زندگی خود شاهد افسردگی شدید باشد.

نا امیدی افسردگی

دیو گالسون، مدیر اجرایی انجمن جامعه اختلالات روانی کانادا، می گوید این به این دلیل است که بسیاری از ما از افسردگی می ترسیم. او می گوید: “و دلیل واقعی این که بیشتر مردم در مورد این موضوع صحبت نمی کنند، به علت ناامیدی ناشی از افسردگی است.” با توجه به انجمن MDSC، نظرسنجی ها نشان می دهند که نا امیدی، نگرانی اول برای افرادی است که از افسردگی رنج می برند. این نشانه فقط افسردگی را تشدید می کند و در واقع خطرناک است، زیرا بسیاری از مردم از کمک به آنها جلوگیری می کنند.

عکس العمل اطرافیان فاکتور مهمی است

الکساندرا کای از انجمن بهداشت روان کانادا موافقت می کند. “اگر کسی دچار ناتوانی جسمی شده است، هیچ تقصیری وجود ندارد. اما همیشه در مورد مسائل مربوط به سلامت روان مشکل نا امیدی وجود دارد. او می گوید: دوستان، خانواده و کارفرمایان ممکن است مانند این که این افسردگی “تقصیر شما” است عمل کنند یا اینکه شما را باور نکنند که نا امیدی ناشی از افسردگی دارید. “احساس اینکه آنها هیچ جایی ندارند، اغلب خودشان را سرزنش می کنند، آنگاه معلولیت نامرئی می شود و در زندگی اش همه چیز را به خطر می اندازد.”

نابود کردن احساس ننگ

ترس از اعتراف به یک مشکل که به عنوان نشانه ای از ضعف، ممکن است باعث شود ما نتوانیم به علائم توجه کنیم، از علائم دراماتیک و واضح تا ظریف و مخفی . ما می دانیم که افکار مستعد خودکشی، احساسات بی ارزش بودن، از بین بردن رابطه با دوستان و خانواده و خستگی مداوم نشانه هایی از افسردگی است، اما بسیاری از ما ممکن است این بی خوابی چشمگیر، خشم ناعادلانه را درک نکنیم و درد های مداوم نیز ممکن است سرنخ ها باشند .

تشخیص افسردگی به زمان نیز بستگی دارد

بر خلاف یک مشکل فیزیکی ساده مانند عفونت ویروسی یا استخوان شکسته، هیچ آزمایش ساده ای برای افسردگی وجود ندارد. تشخیص ها براساس مجموعه ای از علائم ساخته می شوند. تمرین کنندگان و درمانگران به دنبال نشانه هایی هستند؛ اگر کسی بیش از دو هفته از نیمی از دوازده یا بیشتر از علائم کلیدی را تجربه کند، تشخیص افسردگی احتمال دارد.

آیا شما از افسردگی رنج می برید؟

دکتر کاعی می گوید: “همه ما علائم را از راه های مختلف آشکار می کنیم. “این یک چیز ساده برای تشخیص نیست، و هیچ دلیلی بهترین دلیل برای تشخیص نیست و باید به احساسات و سلامت توجه کرد.”

می توانید بدون این که متوجه شوید افسرده باشید؟ در پست بعدی به نشانه های افسردگی که خودتان می توانید آن ها را تشخیص دهید می پردازیم

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *