#


کارکرد بهتر آیفون ۷ نسبت به آیفون های جدید

5 اکتبر 2018 بدون نظر 2259 بازدید

کارکرد بهتر آیفون ۷ نسبت به آیفون های جدید

آیفون۷ را جایگزین آیفون های جدید کنید

آیفون های ۱۰ اس، ۱۰ اس مکس و ۱۰ آر معرفی شده اند و دو مدل اول وارد بازار فروش شده است و برای خرید ۱۰ آر می بایست تا نوزدهم اکتبر تحمل کنید.

ولی شماری از افراد بر این عقیده اند که به ‌جای هزینه بالا برای آیفون‌ های نسل جدید و گران ‌قیمت می‌ توان یک گوشی آیفون ۷ خرید و با صرف قیمت کمتر یک تلفن همراه خوب داشت.

آنتونیو ویلاس در یک مقاله‌ در بیزینس اینسایدر با عنوان هشت دلیل تلاش می ‌کند استفاده کنندگان را متقاعد نماید که به ‌جای خرید گوشی های آیفون جدید، یک آیفون ۷ خریداری کنند. با ما همراه باشید تا دلایل این کار را با هم مرور کنیم:

۱- اولین دلیل قیمت ارزان آیفون ۷ در قیاس با آیفون‌ های نسل جدید است که با ۴۵۰ دلار می ‌توان یک گوشی آیفون ۷ را به دست آورد و با ۵۷۰ دلار هم یک آیفون ۷ پلاس.

آیفون ۷ تقریباً ۱۸۰ دلار ارزان‌ تر از آیفون ۱۰ آر می باشد و ۴۳۰ دلار از آیفون ۱۰ اس و ۵۳۰ دلار هم ارزان ‌تر در مقابل آیفون ۱۰ اس مکس است.

۲-همان سیستم‌عامل IOSکه بر روی گوشی های آیفون جدید نصب‌ می باشد، روی آیفون ۷ هم نصب است و نسخه ۱۲ هم بر روی آن به‌ خوبی جواب خواهد داد و پرفورمنس و عملکرد خیلی خوبی هم خواهد داشت.

۳- آیفون ۷ با وزن کمتر و ظریف ‌تر نسبت به سه مدل آیفون جدیدی است که معرفی شده اند. هر چند باید بگوییم که آیفون ۷ پلاس کمی سنگین ‌تر از آیفون ۱۰ اس است.

۴- بر روی آیفون ۷ هم دکمه فیزیکی هوم تعبیه شده است و هم حسگر اثرانگشت که تعدادی از افراد آن را به تکنولوژی چهره شناس روی آیفون‌ های جدید ترجیح می ‌دهند.

۵- دوربینی که بر روی آیفون ۷ نصب شده است کماکان فوق العاده به نظر می رسد و تصاویر خوبی هم می ‌گیرد.

۶- کیفیت تصویر آیفون ۷ پلاس به مراتب بهتر از مدل ۱۰ آر است و مشخص است که زیباتر و شفاف‌ تر به نظر خواهد رسید.

۷- آیفون ۷ دارای تاچ سه ‌بعدی است در صورتی ‌که آیفون ۱۰ آر آن را ندارد.

۸- آیفون ۷ با تراشه A10 که بر روی آن نصب شده است کماکان پر قدرت است و سیستم ‌عامل نسخه ۱۲ را به راحتی جواب خواهد داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *