#


معرفی فانتوم ۸ به عنوان پرچمدار تکنو موبایل

موبایل
23 اکتبر 2017 بدون نظر 1967 بازدید

معرفی فانتوم ۸ به عنوان پرچمدار تکنو موبایل

معرفی فانتوم ۸ به عنوان پرچمدار تکنو موبایل

کمپانی چینی تکنو موبایل ساعاتی پیش در جریان مراسمی که در دبی برگزار کرده بود از جدیدترین گوشی هوشمند تولید خود رونمایی کرد و نام آن را فانتوم ۸ نهاده است. کمپانی تکنو یکی از فعال ترین شرکت هایی است که در خصوص طراحی و ساخت تلفن های هوشمند فعالیت دارد و آغاز کار این شرکت چینی از سال ۲۰۰۶ میلادی بوده است.

نامی که تکنو در ابتدای راه برای خود انتخاب کرده بود تکنو تلکام لیمیتد بود که پس از مدت زمانی آن را عوض کرده و هولدینگ ترنشن نامید. از زمان تغییر نام تا کنون تکنو موبایل به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه هولدینگ ترنشن بوده و با همین نام نیز به فعالیت پرداخته است. کمپانی تکنو در آغاز کار خود محصولاتی را که تولید می کرد در بازارهای آفریقایی و آسیای جنوبی عرضه می کرد و بیشترین تمرکز فروش محصولات خود را در این مناطق به کار گرفته بود.

چند سال بعد که کمپانی تکنو توانست در بازارهای آفریقایی پیشرفت چشمگیری داشته باشد تمام تلاش خود را به کار گرفت و توانست در بازارتلفن های دیجیتالی خاورمیانه و کشورهای جنوب غربی آسیا جایگاه ویژه ای را برای خود به وجود بیاورد که در این زمینه هم توانست با موفقیت کار کند. معرفی جدیدترین محصول تولیدی این کمپانی با نام فانتوم ۸ یکی دیگر از موفقیت های این شرکت چینی به شمار می رود که باعث شده در کشورهای آسیایی و آفریقایی نام و آوازه آن بلند شود.

موبایل

موبایل

آریف چودری که به عنوان قائم مقام هولدینگ ترنشن شناخته می شود در این مراسم نسبت به معرفی کمپانی هولدینگ ترنشن و نحوه کارکرد آن مطالبی را بیان کرد. او در خصوص کمپانی هولدینگ اینگونه صحبت کرده و عنوان کرد که کمپانی هولدینگ علاوه بر تکنو موبایل در زمینه تلفن های هوشمند دارای زیر مجموعه های دیگری نیز می باشد که یکی از آن ها اینفینیت موبایل است. چودری در خصوص تعداد افرادی که برای کمپانی هولدینگ فعالیت می کنند رقم ده هزار نفر را نام برده است و عنوان کرده که شرکت بزرگ هولدینگ ترنشن در زمینه های فعالیتی خود دارای سه مرکز تخقیقاتی و همچنین پنج مرکز ساخت و تولید محصولات را در کشور های سراسر جهان به نام خود ثبت کرده که در حال فعالیت می باشند و بر روی ساخت محصولات جدید و با کیفیت در حال تحقیق و بررسی می باشند.

قائم مقام هولدینگ ترنشن ادعا کرده است که این کمپانی در بیشتر از پنجاه و هشت کشور جهان در زمینه محصولاتی که تولید می کند خدماتی را نیز ارائه می دهد و از لحاظ اینکه خدمات پس از فروش برای این کمپانی اهمیت بسزایی دارد هزار و پانصد مرکز خدماتی را به راه انداخته است و در کنار این مراکز پنج کارخانه جهت تعمیر و دادن خدمات بهتر به کاربران محصولات خود را ایجاد کرده است که تمامی این مراکز در کشورهای مختلفی از سراسر جهان پراکنده شده اند. طبق آماری که چودری اعلام کرده است کمپانی هولدینگ ترنشن توانسته در سال ۲۰۱۶ میلادی بیشتر از هشتاد میلیون تلفن هوشمند را به سراسر جهان عرضه کند.

تکنو موبایل توانسته در سال ۲۹۱۲ میلادی اولین تلفه دیجیتالی و هوشمند خود را عرضه کند و سه سال پس از آن به عنوان یکی از پرفروش ترین کمپانی های تولید کننده تلفن همراه در بازارهای قاره آفریقا شناخته شد و این یک موفقیت بزرگ در کارنامه کاری این کمپانی به حساب می آید. تکنو موبایل در زمینه کاری خود چهار دسته بندی را برای محصولاتش انتخاب کرده که در بین این چهار دسته پاور، کامون، فانتوم و اسپارک دسته فانتوم به عنوان پرچمدار گوشی های هوشمند این برند جینی شناخته می شوند. طبق آنچه که چودری بیان کرده کاربران این گروه از تلفن های هوشمند می توانند عکاسی را به صورت حرفه ای انجام دهند.

موبایل

موبایل

طراحی فانتوم ۸

همچون دیگر تلن های هوشمندی که در سال های اخیر به وسیله کمپانی های معتبر تولید شده اند تکنو نیز در طراحی فانتوم ۸ از شیشه به همراهی فلز استفاده کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تکنو موبایل در خصوص فانتوم ۸ اعلام میکند قابلیت عکاسی به صورت حرفه ای است که به وسیله دوربین دوگانه ای که در آن به کار رفته این امکان برای کاربر فراهم می شود و او می تواند با تلفن هوشمند خود به صورت یک عکاس حرفه ای تصاویر مختلف را ثبت کند.

دوربین فانتوم ۸

دوربینی که در فانتوم ۸ به کار رفته یک دوربین دوگانه بوده و دارای دو سنسور دوازده و سیزده مگاپیکسل می باشد که با نام IMX386 شناخته می شوند که محصول شرکت سونی می باشد. این سنسورهای به کار رفته در فانتوم به وسیله لنزهایی که موجود است باعث می شود شما به ترتیب یک زوم اپتیکال دو برابر و سوپر زوم ده برابری را مورد استفاده قرار دهید.

در گوشی هوشمند فانتوم ۸ قابلیتی به نام اتو ریفوکوس به کار رفته است که به وسیله آن شما می توانید تصاویری را که به صورت پرتره هستند با افکت بوکه داشته باشید. در خصوص دوربین سلفی ای که برای فانتوم ۸ در نظر گرفته شده باید بگوئیم این دوربین به یک سنسور بیست مگاپیکسلی مجهز است و در آن یک فلش ال ای دی دوگانه نیز مورد استفاده قرار گرفته است. به وسیله این فلش شما می توانید در زمان هایی که نور به اندازه کافی مناسب نیست تصاویر بهتر و با کیفیت تری را داشته باشید که این هم یکی دیگر از مزیت های فانتوم ۸ به شمار می رود.

در طراحی و ساخت فانتوم ۸ از یک تراشه هشت هسته ای که ۲.۶ گیگاهرتز است استفاده شده و به خاطر اینکه کاربر بتواند از مالتی تسکینگ خوبی بهره مند شود یک رم شش گیگابایتی در این مدل از گوشی های هوشمند استفاده شده است.

موبایل

موبایل

باتری فانتوم ۸

در خصوص باتری ای که برای این مدل از گوشی های جدید در نظر گرفته شده باید بگوئیم ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت را داشته و می تواند با سرعت بالاتری شارژ شود. این اندازه باتری برای گوشی هوشمندی که باریک است بسیار خوب و مناسب می باشد و عمر بالتری نیز دارد.

ویژگی های فانتوم ۸

گوشی هوشمند فانتوم ۸ این توانایی را دارد که از شبکه اینترنتی ۴.۵ گیگا بایت پشتیبانی کرده و به آن متصل شود. سیستم عاملی که بر روی این گوشی نصب شده اندروید ۷.۰ نوقا می باشد و شما این مدل از گوشی های جدید را با رنگ های آبی و مشکی و طلایی در بازار مشاهده خواهید کرد. قیمتی که تکنو برای این سری از محصولات جدید خود در نظر گرفته ۱۳۹۹ درهم اماراتی می باشد که قیمت مناسبی برای آن به شمار می رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *