#


متخلفان وارد کننده موبایل بازداشت شدند

26 آگوست 2018 بدون نظر 1737 بازدید

متخلفان وارد کننده موبایل بازداشت شدند

دستگیری ۳۸واردکننده موبایل به دلیل تخلف

بر اساس گزارشی که به دست آمده نشان می دهد مدیران شرکت های واردکننده ای که با ارز دولتی، گوشی وارد و تخلف کرده اند دستگیر شده اند. به ظاهر پرونده ی خلاف کاران ارزی، به زودی مورد بررسی قرار می گیرد و اسامی آن ها منتشر می شود.

رئیس اتحادیه ی فروشندگان تلفن همراه، جناب آقای ابراهیم درستی، درخصوص واردکنندگان موبایل که از جمله متهمان و بازداشت شدگان پرونده ی تخلف ارز دولتی ۴۲۰۰تومانی به شمار می روند، بیان کرد که تعداد زیادی از آن ها ارز دریافت کرده اند و قرار است از فردا استنطاق گردند و هر فردی که خطایی کرده باشد، باید هزینه ی آن را پرداخت نماید.

بر اساس گفته ی رئیس اتحادیه ی فروشندگان موبایل، تقریبا چهل شرکت، ارز دولتی دریافت کرده بودند که مدیران بسیاری از آن ها دستگیر شدند تا وضعیت پرونده ی آن ها تعیین گردد. محصولات این واردکنندگان هم در حال حاضر توقیف شده است.

اما رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران، آقای سیدمهدی میرمهدی، بیان کرد: مدیر هیچ واردکننده ای در صنف IT بازداشت نشده است.

بنابر گزارش میرمهدی، فقط مدیران وارکننده ی گوشی موبایل که دستگیر شده اند، در کل مدیر چهل شرکت واردکننده بودند که ۳۸تن از آنان گرفتار شدند و در حال حاضر در زندان به سر می برند و منتظر محاکمه هستند. محصولات این واردکنندگان ثبت و ضبط شده است و تا هنگام اعلام رای دولت حقی برای فروش آن ها ندارند.

علاوه براین رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و لوازم جانبی، آقای مهدی محبی نیز گفته است که تقریبا بیست شرکت ارز دولتی ۴۲۰۰تومانی گرفته بودند که مدیران تمام آن ها دستگیر می باشند تا وضعیت پرونده شان مورد بررسی قرار گیرد.

بنابر گفته ی محبی، شمار درخواست کنندگان ارز دولتی بیش از این تعداد بوده است که بعضی به مرحله ی آخر که مرحله تخصیص ارز می باشد، نرسیده اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *