#


سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) به همراه دستیار بیکسبی

Galaxy Note FE Black
9 جولای 2017 بدون نظر 1595 بازدید

سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) به همراه دستیار بیکسبی

سرانجام شرکت سامسونگ فبلت بد نام و نا موفق Galaxy Note 7 را با نام جدید Galaxy Note FE احیا کرد.

Galaxy Note FE Gold

از آنجا که سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) از قطعات بازیافتی Note 7 های مرجوعی ساخته شده است، از همان طراحی سال گذشته و قلم S-Pen بهره می برد؛ تقریبا با همان سخت افزار اما باتری و پردازنده اندکی متفاوت!

سامسونگ گلکسی این بار بسیار تا بسیار احتیاط کرده و ظرفیت باتری Note FE را کاهش داده است. این فبلت به جای باتری ۳۵۰۰mAh (که در Note 7 استفاده می شد)، از یک باتری ۳۲۰۰mAh بهره می برد. همچنین سامسونگ اندکی چیپ سیستمی (SoC) را ارتقا داده و به جای چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ از اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده کرده است.

Galaxy Note FE Blue

پس از یک مدت طولانی، بالاخره Galaxy Note Fan Edition به ویترین فروشگاه های کره جنوبی راه یافته است و چیزی حدود ۴۰۰ هزار دستگاه توسط سه اپراتور موبایل این کشورعرضه شده است. قیمت این فبلت حدودا $۶۰۶ می باشد که نسبت به قیمت Note 7 در زمان رونمایی، $۲۶۰ ارزان تر است.

بعلاوه این فبلت جدید دستیار Bixby سامسونگ را به همراه دارد؛ گرچه عملکرد محدودی دارد و ویژگی های voice recognition، Bixby vision و همچنین دکمه ی Bixby حذف شده اند اما Bixby Home و سایر ویژگی ها همچنان باقی مانده اند.
در حال حاضر خبری از برنامه ی سامسونگ برای موج دوم انتشار این دستگاه و همچنین حضور در بازارهای بین المللی وجود ندارد اما انتظار نمی رود که Note FE خارج از کره ی جنوبی متنشر شود. بعلاوه سامسونگ اعلام کرده است که این فبلت در ایالات متحده آمریکا راه نخواهد یافت.

علاوه بر آن با در نظر گرفتن نزدیکی رونمایی از Galaxy Note 8 و خاطره ی تلخ به جا مانده از Note 7، ممکن است فبلت Note FE سامسونگ در بازارهای غربی مورد توجه قرار نگیرد. جدای از آن احتمال می رود که فروش Note 8 را نیز کاهش دهد؛ چرا که Note FE رقیبی رودررو برای Note 8 خواهد بود و به شدت زیر قیمت بازار است!
فبلت Note FE در بازار کره جنوبی -که سامسونگ طرفداران زیادی دارد- زمینه ی بهتری خواهد داشت و حتی با وضعیت Limited Edition بودن این قبلت (که به نظر می رسد اینگونه باشد) توجه بیشتری را جلب خواهد کرد.

اما اگر شرایطش برای شما فراهم باشد، آیا حاضرید Galaxy Note FE را به قیمت $۶۰۰ خریداری کنید؟

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *