#


سامسونگ و ارتقای آن به مقام ششمین برند معتبر جهانی

سامسونگ
27 نوامبر 2017 يك نظر 1359 بازدید

سامسونگ و ارتقای آن به مقام ششمین برند معتبر جهانی

سامسونگ و ارتقای آن به مقام ششمین برند معتبر جهانی

برند سامسونگ که یکی از فعال ترین برندهای عرصه دیجیتال و تکنولوژی است توانسته طی سال های اخیر عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و همین کارکرد خوب موجب شده نسبت به سال های پیش۹ دصد ارزش خود را افزایش داده و به عنوان ششمین برند معتبری که در جهان وجود دارد شناخته شود. موسسه اینتر برند طی آخرین رده بندی که داشته نام سامسونگ را در جایگاه ششم عنوان کرده است.

برند سامسونگ نسبت به سال گذشته توانسته ارزش خود را به میزان نه دذصد افزایش دهد که با این افزایش ارزشی به میزان۵۶.۲ میلیار دلار را برای خود رقم زده است. موسسه اینتر برند لیستی برای اعلام برترین برندهای جهان را دارد که کمپانی کره ای سامسونگ موفق شده در در طی پنج سال گذشته یعنی از سال۲۰۱۲ تا۲۰۱۷ میلادی در بین ده برند برتر و نمونه جهان قرار بگیرد. حضور در بین ده برند برتر جهان نشان دهنده آن است که برند سامسونگ موفق شده پیشرفت خوبی را از خود نشان داده و ارزش این کمپانی به صورت مداوم در حال افزایش بوده است. برند جهانی سامسونگ با این افزایش ارزش می تواند از این پس فعالیت های خود را گسترده تر کرده و با ارائه محصولات برتر و جلب رضایت بیشتر کاربران جایگاه خود را مجددا ارتقا دهد.

سامسونگ

سامسونگ

علیرغم چالش ها و مسائلی که در سال گذشته پیش روی کمپانی سامسونگ قرار گرفت و این برند کره ای موفق شد بر آن ها غلبه نماید دستاوردهایی که در طول سال جاری داشته بسیار با ارزش و مهم بوده و بسیار قابل توجه هستند. اگر بخواهیم برای این مسئله مثالی بیاوریم باید بگویم در ارزشیابی که از سوی موسسه اینتر برند انجام شده مسایل مختلفی نقش داشته اند که می توان به بازیابی گلکسی نوت۷ اشاره کرد. یکی دیگر از مواردی که موجب شده سامسونگ به عنوان یک برند برتر اعلام شود تولید محصولات خوب و با کیفیت پرچمدار و همچنین عملکرد مالی خوبی است که در سال۲۰۱۷ میلادی داشته است. این عوامل بههمراه موارد دیگری موجب شده اند که برند سامسونگ بتواند به ارزش بالاتری دست پیدا کند و جایگاه ششم برترین برند جهانی را به نام خود ثبت کند.

اگر بخواهیم به صورت کلی در مورد این برند صحبت کنیم باید بگوئیم این برند توانسته با تولید و عرضه گلکسی اس۸ در بازارهای جهانی که مخصوص موبایل است به عنوان یک برند پیشتاز برتری خود را حفظ نماید. علاوه بر این بخشی از کمپانی سامسونگ که مربوط به تولید حافظه است عملکرد بسیار خوبی را داشته و با این عملکرد پر قدرت توانسته سود بالایی را برای کمپانی سامسونگ به ارمغان بیاورد. افزایش سود در طول این سال ها یکی دیگر از عواملی است که موجب شده برند سامسونگ بتواند به رتبه ششم دست پیدا کند.

سامسونگ در زمینه تولید محصولات دیجیتالی نیز کارکرد خوبی را از خود نشان داده و با ارائه محصولاتی که خلاقیت این برند را نشان می دهد همچون یخچال Family Hub و یا ماشین لباسشویی ادواش موفق شده جوایز بسیاری را برای خود کسب کند و این مسئله نیز حاکی از آن است که برند سامسونگ به بینشی که کاربران محصولاتش دارند توجه بسیار عمیقی را از خود نشان می دهد.

برند سامسونگ در زمینه تولید نمایشگرهای تصویری هم توانسته محصولات خوب و با کیفیتی را تولید نماید. از جمله این نمایشگرها می توان به تلویزین های کیو ال ای دی اشاره کرد و یا تلویزین های فریم را نام برد که موجب شده اند یک سبک جدید در دنیای تلویزین های هوشمند به وجود بیاید و افراد در خانه های خود از آن ها استفاده نمایند.

سامسونگ

سامسونگ

مدیر ارشد بازار یابی سامسونگ، وای اچ لی در خصوص افزایش ارزش برند سامسونگ این چنین عنوان کرده است که: تمام سعی و تلاشی که ما برای بهبود در زندگی مردم انجام داده و پیشرفت های بسیار ارزشمندی را در این زمینه داشته ایم موجب شده برند سامسونگ بتواند به افزایش ارزش دست پیدا کند که این مساله یک موفقیت بزرگ برای این برند کره ای محسوب می شود. او عنوان کرده رسیدن به چنین جایگاهی نشان دهنده آن است که تلاش های کمپانی سامسونگ برای جلب اعتماد مجدد مشتریان خود جواب داده و این افزایش اعتبار نتیجه رضایت مشتریان و همچنین تلاش های بی وقفه این کمپانی می باشد.

البته این رتبه انتهای کار سامسونگ کره ای نمی باشد و این برند جهانی در نظر دارد با تلاش های بسیاری که در زمینه تولید محصولات با کیفیت خود انجام می دهد بتواند جایگاه های بالاتری را به دست بیاورد و به عنوان یک برند بی رقیب در جهان شناخته شود. شهر نیویورک شاهد برگزاری مراسمی بود که طی آن برترین برندهای جهان در طول یک سال گذشته اعلم شدند و برند سامسونگ موفق شد همچون چند سال اخیر به عنوان یکی از ده برند برتر در جهان شناخته شده و با پیشرفت نه درصدی خود به مقام ششمین برند برتر جهان دست پیدا کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *