#


جدیدترین ویژگی نیم‌ تگ (Nametag) اینستاگرام

18 اکتبر 2018 بدون نظر 889 بازدید

جدیدترین ویژگی نیم‌ تگ (Nametag) اینستاگرام

آشنایی بیشتر با جدیدترین ویژگی نیم‌ تگ (Nametag) اینستاگرام

اینستاگرام در حدود شش ماه قبل از یک قابلیت به نام Nametag به صورت آزمایشی رونمایی کرد.

این قابلیت که خیلی شبیه به قابلیت QR Code اسنپ‌ چت است؛ به استفاده کنندگان این امکان را می داد تا تصاویر فوق العاده ای بسازند و در استوری به انتشار بگذارند تا کاربران دیگر بتوانند آن ‌ها را شناسایی و نگاه کنند.

اکنون اینستاگرام به صورت رسمی از ویژگی «نیم ‌تگ» رونمایی کرده است. «نیم ‌تگ» شیوه ای برای پیدا کردن افرادی است که در دنیای واقعی آن‌ ها را دیده اید یا می ‌شناسید اما در اینستاگرام آن ها را پیدا نمی ‌کنید یا نام و شناسه کاربری‌ شان را بلد نیستید.

این شیوه پیدا کردن دوستان در خیلی از شبکه ‌های اجتماعی مثل اسنپ‌ چت، فیسبوک، توییتر و غیره رایج است. در این شبکه ‌های اجتماعی اغلب از کدهای QR Code استفاده می‌ شود و شما این امکان را دارید تا این کدها را برای سایر کاربرها ارسال نمایید.

ولی اینستاگرام قصد دارد با نام کاربری مخصوص شما در این شبکه اجتماعی یک عکس فوق العاده برای تان بسازد تا سایرین آن را اسکن کنند. هر چند، شما می ‌توانید قابلیت های بیشتری مثل تگ، رنگ، استکیر و غیره را به آن اضافه نمایید.

سریع ‌تر دیگران را پیدا کنید

برای بهره مندی از این قابلیت، باید وارد قسمت پروفایل خود شوید و روی منوی سه خط بالای صفحه ضربه بزنید و سپس گزینه Nametags را انتخاب کنید تا کد یا تصویر اختصاصی خودتان را ببینید.

اکنون تولید محتوا در اینستاگرام می ‌توانید رنگ، استیکر یا عکس سلفی را به آن اضافه نمایید و سپس با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. برای این کار تنها کافی است بر روی گزینه بالای صفحه کلیک نمایید تا مراحل بعدی به نمایش در بیایند.

چنانچه قصد دارید تا کد افراد دیگری را اسکن نمایید، باید صفحه را به طرف راست بکشید یا سوایپ کنید تا وارد دوربین شوید. سپس با دوربین بر روی کد شخص مورد نظر خود تمرکز کنید و نمایشگر را روی آن نگه دارید. هنگامی که کد یک فرد دیگری را در اینستاگرام اسکن می‌ کنید؛ به صورت مستقیم وارد پروفایل خود خواهید شد.

اینستاگرام همراه با قابلیت Nametag، در حال آزمایش یک قابلیت تازه ای است که به استفاده کنندگان این امکان را می دهد تا بعضی از اطلاعات مثل نام مدرسه، سال تحصیلی و تعدادی از اعضای انجمن ‌ها را به آن اضافه نمایید تا افراد حاضر در یک مدرسه و تیم بتوانند زودتر یکدیگر را بیابند. احتمالا این قابلیت هم اکنون به صورت آزمایشی در چندین دانشگاه ایالات متحده در حال اجرا است.

قابلیت نیم ‌تگ از هم اکنون به صورت سراسری برای تمامی کاربران اینستاگرام در اپلیکیشن‌ های iOS و اندروید فعال شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *