#


جدیدترین قابلیت اینستاگرام برای پیشرفت دایره ارتباطی دانشجویان

28 آگوست 2018 بدون نظر 1041 بازدید

جدیدترین قابلیت اینستاگرام برای پیشرفت دایره ارتباطی دانشجویان

اینستاگرام و جدیدترین قابلیت آن

سازندگان برنامه اینستاگرام امید دارند تا دانشجویان بیشتری را به این پلتفرم جذب و ارتباط پیدا کردن با همکلاسی ها را برای این افراد راحت تر کنند.

سازندگان این برنامه در روز جمعه بیان کردند که این برنامه ابزاری است تا به دانشجویان این امکان را بدهد که به یک محیط بزرگ مجازی تشکیل شده از هم سن و سالان و همکلاسی‌ های خود اضافه گردند و مطالب و مسائل خود را به صورت راحت تر و مستقیم با آن ‌ها به اشتراک بگذارند.

نام این نسخه جدید، Tinder U است که هم اکنون فقط برای سیستم عامل iOS انتشار یافته و به کاربران این امکان را می دهد تا، جستجوی خود را به همکلاسی و هم دانشگاهی و افراد با رشته‌ های تحصیلی خود محدود کنند.

بر مبنای تحقیقات انجام شده، این ویژگی تازه که از Snapchat  برگرفته شده است، در برنامه اینستاگرام دو برابر محبوب ‌تر خواهد بود. مدیر ارشد اجرایی اینستاگرام عنوان کرد: ” هم اکنون، بیشتر از پنجاه درصد از کاربران ما بین هجده تا بیست و چهار ساله هستند و ما علاقه مند هستیم تا ساختار تجربه‌ های تازه را برای دانش ‌آموزان به ارمغان بیاوریم.”

اینستاگرام هم برنامه ‌ای است که مثل فیس ‌بوک فعالیت خود را از کالج آغاز کرده ولی بر طبق آخرین گزارش ‌ها، محبوبیت مستمر اینستاگرام موجب کم شدن محبوبیت فیس ‌بوک شده است. این کم شدن به صورتی است که هر روزی که می گذرد باعث می شود تا کاربران بسیاری در ایالات متحده آمریکا از فیس ‌بوک بیرون بیایند و به خانواده بزرگ اینستاگرام ‌بپیوندند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *