#


بزرگترین اعلامیه اپل از سال ۲۰۰۷؟ همه چشم ها بر روی آیفون ۸

بزرگترین اعلامیه اپل از سال 2007؟ همه چشم ها بر روی آیفون 8
25 جولای 2017 بدون نظر 1179 بازدید

بزرگترین اعلامیه اپل از سال ۲۰۰۷؟ همه چشم ها بر روی آیفون ۸

بانک سرمایه گذاری WALL مورگان استنلی از مشتریان جدی و بزرگ اپل از آیفون بعدی گفته است.

از آیفون ۸ میتوان به عنوان بزرگترین اعلامیه اپل که از سال ۲۰۰۷ معرفی شده است نام برد!

انتظارات برای آیفون آینده ای که تا این زمان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ آیفون معرفی شده است، بسیار بالا  میباشد.

در یک یادداشت  بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی آن را “مهمترین ویژگی و پیشرفت های تکنولوژی در تاریخ آیفون” توصیف کرد.

مورگان استنلی، برخی از فناوری ها مثلا مربوط به اب، صفحه نمایش OLED، شارژ بی سیم و سنسورهای ۳D برای AR می شود را با اشاره به نخستین تصویب اپل از نمایشگر و سخت افزار OLED گفته که برای حمایت از واقعیت، اغلب به صورت اختصار AR درامده است.

فناوری OLED برای آینده نمایشگرهای گوشی هوشمند است، زیرا کیفیت تصویرش از نمایشگرهای کریستال مایع کاملا جلوتر است که اپل به طور سنتی در iPhone خود استفاده کرده است. این واقعیت مجازی را با دنیای واقعی ترکیب می کند، یک فن آوری است که اپل می تواند از ان بخوبی استفاده کند.

برای پشتیبانی از AR، شایعات به یک دوربین عمودی دوگانه در پشت گوشی اشاره می کنند. و دوربین جلو ممکن است حسگر پیشرفته ۳D را در خود جای دهد.

فناوری حسگر شناسایی یک عنصر تعریف کننده در آیفون ۸ را شکل میدهد. مشکل این است که هیچ کس به نظر نمی رسد که دقیقا کدام و کجا حسگر ID را شناسایی میکند

به عنوان مثال، بعضی از شایعات اخیر حاکی از شناسایی چهره در برابر Touch ID ساخته شده در صفحه نمایش لبه به سمت تلفن است. MacRumors گفت: “شایعات نشان می دهد که شناسه Touch یا در صفحه نمایش ساخته می شود یا به طور کامل به نفع فن آوری تشخیص چهره حذف می شود.”

شایعات دیگر این است که Touch ID را در پشت گوشی قرار می دهد (یک گوشی پیکسل Google) یا در دکمه روشنایی یکپارچه شده است.بزرگترین اعلامیه اپل از سال 2007؟ همه چشم ها بر روی آیفون 8

بسیاری از گمانه زنی ها در مورد ویژگی هایی که طرفداران اپل در مورد نسخه آزمایشی انتظار دارند وجود دارد و احتمال دارد به وقوع بپیوندند.
احتمالا یکی از برجسته ترین آیفون ها را این ایفون ۸ (و یا هر آنچه که اپل تصمیم دارد روی ان اسم تعیین کند و به معرض بذارد) را نمایش خواهد داد OLED بزرگ (احتمالا ۵.۸ اینچ) پوشش جلوی گوشی از لبه به لبه.
با توجه به حذف دو طرف (همچنین به عنوان قاب) که در آیفون ۷ یافت می شود، اندازه کلی گوشی ممکن است کوچکتر از فعلی ۵.۵ اینچ آی فون ۷ پلاس و احتمالا نزدیک به اندازه ۴.۷ اینچ آی فون ۷ است.

یک پردازنده جدید A11، قوی ترین تراشه اپل تا به امروز نیز احتمالا وجود دارد.

زمان سنجی
“مورگان استنلی”، شایعات اشاره میکند که این پرچمدار OLED آی فون، در این هفته خاطرنشان کرد که “شواهد افزایش یافته آیفون اپل میگویند که در ماه اکتبر، احتمال عرضه ان نسبت به ماه سپتامبر بیشتر است.ما اعتقاد داریم که این امر منطقی است که آیفون جدید OLED را در ماه اکتبر به جای سپتامبر عرضه کنند.”

قیمت
فکر می کنید گوشی های اپل نمی توانند گران تر شوند؟ برای بیشتر شدن انها آماده شوید.
این فن آوری های جدید که اپل جدید اضافه شده ممکن است سعی در افزایش قیمت آیفون جدید داشته باشد، یک قیمت بزرگ، احتمالا A1،۲۵۰ دلار یا بیشتر.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *