#


احتمال تاخیر در قابلیت شارژ بی سیم آیفون های جدید

شارژ بی سیم آیفون
9 جولای 2017 بدون نظر 1653 بازدید

احتمال تاخیر در قابلیت شارژ بی سیم آیفون های جدید

همانگونه که کاربران iPhone 7 Plus مطلع هستند، گاهی اوقات یک ویژگی با تاخیر در دست کاربران قرار می گیرد و باید منتظر به روز رسانی نرم افزاری برای آن بمانید. این اتفاق برای حالت عکاسی Portrait Mode –که امکان تهیه تصاویر حرفه ای با پس زمینه تار را فراهم می کند- رخ داد. این قابلیت به همراه آیفون ۷ پلاس نبود و پس از به روز رسانی نرم افزاری iOS 10.1 به دست کاربران رسید.

حال اطلاعات جدید نشان می‏‌دهد که شارژر بی‌سیم آیفون‌های ۲۰۱۷ به صورت جداگانه در دسترس قرار می‌گیرد و برای تهیه آن باید تا پایان سال منتظر بمانید.
طبق توییت منتشر شده توسط جان گروبر خبرچین اپل، این شرکت در زمینه ی ویژگی شارژ بی سیم آیفون های ۲۰۱۷ دچار مشکلاتی می باشد و ممکن است این قابلیت تا زمان عرضه ی به روز رسانی iOS 11.1 در دسترس کاربران قرار نگیرد.

احتمال تاخیر در قابلیت شارژ بی سیم آیفون های جدید

دستگاه های iPhone 7s، iPhone 7s Plus و iPhone 8 به همراه iOS 11.0 در بازار عرضه می شوند و شرکت اپل با کمی تاخیر نرم افزار ضروری مربوط به فعال سازی قابلیت شارژ بی سیم را منتشر خواهد کرد.
گروبر همچنین در توییت خود به این نکته اشاره دارد که پد مخصوص شارژ بی سیم به همراه بسته بندی هیچ یک از سه آیفون جدید(که احتمال می رود امسال معرفی شوند) عرضه نخواهد شد. بنابراین کاربران بنا بر تصمیم و انتخاب خود می توانند پد شارژ بی سیم را به صورت جداگانه خریداری کنند.

علی رغم این مطالب، باید توجه داشت که گروبر عبارت “احتمال” را برای تاخیر در عرضه ی پد شارژ بی سیم به کار برده است؛ بنابراین، این امکان نیز وجود دارد که استفاده از قابلیت شارژ بی سیم آیفون های جدید از زمان عرضه آنها به بازار امکان پذیر باشد.

احتمال تاخیر در قابلیت شارژ بی سیم آیفون های جدید

در رابطه با آیفون های جدید اپل که از قابلیت شارژ بی ‌سیم پشتیبانی می ‎کنند، باید گفت که آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۸ از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار هستند. شرکت اپل، مدتی پیش به عضویت WPC (کنسرسیوم وایرلس پاور) درآمد و به همین جهت، انتظار داریم که آیفون‌های ۲۰۱۷ این شرکت از استاندارد شارژ بی ‌سیم Qi پشتیبانی نمایند. از این استاندارد شارژ در بسیاری از گوشی ‌های هوشمند اندرویدی که از قابلیت شارژ بی ‌سیم برخوردار هستند، استفاده می‌شود.
با توجه به اینکه اپل از استاندارد شارژ بی‌ سیم Qi در گوشی‎های آیفون ۲۰۱۷ استفاده خواهد کرد، این امکان وجود دارد که محدوده شارژ بی‌سیم آیفون ۸ و آیفون ۷ اس چندان زیاد نباشد. با این وجود، باید منتظر معرفی رسمی آیفون‎های جدید باشیم؛ زیرا این امکان وجود دارد که اپل با رونمایی از محصولاتی متفاوت با آنچه که انتظار دارید، غافل‌گیرتان نماید!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *