#


طراحی یک فضای شیک

طراحی یک فضای شیک
12 آگوست 2017 بدون نظر 887 بازدید

طراحی یک فضای شیک

طراحی یک فضای شیک

تقریبا همه فضاهای باز را دوست دارند،چگونه یک فضای که دو کاربرد دارد را میتوان به بهترین نحو از آن استفاده ببریید،و چرا نباید از آن استفاده مفید ببرید؟بین دادن میزبان توانایی ارتباط برقرار کردن با مهمانان خود از آشپزخانه و اجازه دادن به والدین به راحتی در هنگام تماشای بچه ها در حین بازی، چشمگیر است، این نوع طرح توانسته است به طرحی شیک و مدرن تبدیل شود.
با این حال، این به این معنا نیست که با چالش های خاص خودش روبرو نشود. پس از همه، بدون هیچ دیوار برای تکیه بر، مسئولیت تعیین فضای به طور کامل به شما می رسد. به نظر بسیاری از افراد، دانستن اینکه چگونه و به طور فزاینده ای فضا را به درستی می بینند، به طرز شگفت انگیزی دلهره آور است.

به همین دلیل ما اینجا هستیم ما بهترین نکات و ترفندهای برای چگونگی طراحی یک فضای مفهومی باز را کشف کردیم. آنها را در نظر داشته باشید، همانطور که طرح خود را طراحی کرده اید، و مطمئن هستیم که محصول نهایی شما مانند مجله یا نمایش تلویزیونی خواهد بود.

گروه بندی های مجزا را برنامه ریزی کنید

در حالی که قبل از غواصی در هر پروژه طراحی، توصیه می شود قبل از غواصی در نظر داشته باشید، هنگامی که شما با فضای مفهومی باز کار می کنید، بسیار مهم است. قبل از اینکه بتوانید به زیبایی شناسی اتاق تمرکز کنید، باید یک ایده کلی از راه های مختلفی که قصد استفاده از فضا را دارید، داشته باشید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که گروه بندی های متمایز را از طریق تابع ایجاد کنید. این که آیا شما نیاز به ترکیب یک آشپزخانه، منطقه غذاخوری و فضای زندگی، و یا چیز دیگری به طور کامل دارید، باید ایده بگیرید که کدام گروه باید قرار گیرد و چه مقدار باید باشد.

هنگام قرار دادن فضاها با هم، نشانه های بصری را برای کمک به جدا کردن هر یک از گروه های خود ترکیب کنید. هر کدام را با یک فرش پرتاب متمرکز کنید و یا مبلمان را به قسمت های صندلی های فردی متصل کنید.

نکات کانونی را فراموش نکن

فضاهای مفهومی باز ممکن است کمی از حد معمول باشد، اما هنوز هم باید به اصول طراحی داخلی سنتی پایبند باشند. به طور معمول، باید یک نقطه کانونی برای اتاق تصمیم گیری کنید، اما در اینجا باید: این فضاهای نیاز به بیش از یک فضا دارند. هر یک از گروه های جدا شده نیاز به نقطه کانونی خود برای کمک به رسیدن به چشم است.

روشنایی یک انتخاب عالی برای این است. همانند روشنایی لوستر و آویز در سقف، فکر کردن به استفاده از چراغ های جذاب به عنوان راهی برای لنگر هر یک از مناطق میتواند چشم انداز باشد. گزینه های جایگزین می تواند شامل قطعات بیانیه ای از مبلمان، شومینه ها و یا عناصر معماری مانند قفسه های ساخته شده است.

توجه به فضای منفی

یکی از زیباترین اسرار طراحی داخلی این است که فضای منفی – یا ناحیه خالی در اطراف هر عنصر – جزء مهمی از همه چیدمانهای موفق است. این به ویژه در مناطق مفهومی باز است.

به همین علت، بیشتر فضاهای مفهوم باز، در کنار مینیمالیسم گمراه می شوند. شما می خواهید از اینکه اجازه دهید بیش از حد در اتاق را دور نگه دارید، از آنجایی که می تواند چشم را از بین ببرد و مرزهای گروه بندی های شما را مختل کند. در عوض، سعی کنید طراحی خود را در اطراف قطعات ایجاد کنید که دوام می آورد و ارزش های زیبایی شناختی و کاربردی را فراهم می کند.

همچنین برای ایجاد مسیرهای اطراف اتاق استفاده می شود. هنگام برنامه ریزی فضای خود، به اندازه کافی فضای خالی را برای افراد فراهم کنید تا بتوانید به راحتی بین هر منطقه حرکت کنید. نه تنها این باعث می شود که اتاق به طور قابل توجهی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، بلکه به چشم فرصت شغلی و تمرکز بین هر گروه می دهد.

از رنگ برای هماهنگ کردن همه چیز استفاده کنید

اگر چه ما بسیاری از مقاله را صرف صحبت در مورد چگونگی به طور موثر جدا کردن هر بخش از یک فضای مفهوم بازکردیم، مهم است که به یاد داشته باشید تصویر بزرگ است. اغلب این مناطق به عنوان یک کل در نظر گرفته می شوند، بنابراین برای اطمینان از اینکه همه عناصر طراحی شما با هم همکاری می کنند، بسیار مهم است.

داشتن یک طرح رنگ ثابت در سراسر، ساده ترین راه برای انجام این کار است. از آنجا که شما احتمالا پوشش زیادی از فیلم مربع، ما نشان می دهد چسبیده به سایه که در چشم آسان است. یک رنگ خنثی را انتخاب کنید و سپس یکی یا دو رنگ متمایل برای اضافه کردن منافذ بصری را انتخاب کنید.

علاوه بر رنگ، تکرار نسخه های مشابه، الگوهای و بافت در لوازم جانبی شما، یک راه عالی برای کشیدن همه چیز با هم هستند. اگرچه اقلامی که شما هماهنگ می کنید ممکن است متفاوت باشد – و آنها می توانند هر چیزی از هنر دیوار به پارچه یا قطعه مبلمان بیانیه زیبایی باشد – شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که هر گروه دارای حداقل یک عنصر اتصال است.

فضاهای مفهومی باز در نظریه عالی هستند. پس از همه، آنها به شما آزادی می دهند تا طراحی خود را متناسب با نیازهای فردی خود تغییر دهید. گفتم، دانستن اینکه چگونه طراحی ایده آل خود را برای زندگی به ارمغان می آورد، می تواند کمی از یک چالش را ارائه کند. به همین دلیل ما یک لیست از بهترین ایده های ما را در مورد چگونگی طراحی یک فضای مفهومی باز طراحی کرده ایم.

شما در مورد طرح های مفهوم باز فکر می کنید؟ آیا شما هر گونه پیشنهاد در مورد چگونگی قرار دادن آنها را با هم دارید؟ افکار خود را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *