#


خانه ی کوچک عروس خانم ها را باید چگونه چیدمان کرد؟

15 می 2017 بدون نظر 1033 بازدید

خانه ی کوچک عروس خانم ها را باید چگونه چیدمان کرد؟

خانه ی کوچک عروس خانم ها را باید چگونه چیدمان کرد؟

معمولا وقتی در نقطه شروع زندگی مشترک تان هستید و قصد دارید زندگی تان را شروع کنید خانه ای که برای زندگی تهیه میکنید خانه ای نقلی و کوچک است.و باید طوری این خانه را چیدمان کنید که علاوه بر آنکه لایق یک عروس است خانه شلوغ و زشت به نظر نرسد.پس باید تم رنگی ای را انتخاب کنید که خانه بزرگ تر به نظر برسد.از آنجایی که نظر عروس و داماد در چیدمان خانه مهم ترین چیز است و ممکن است سلیقه هایشان با یکدیگر متفاوت باشند بهترین راه برای تزیین خانه استفاده از سبک ترکیبی در دیزاین داخلی بخصوص در پذیرایی است.

در این روش عناصر مدرن و سنتی کنار یکدیگر قرار می گیرند، مثلا مبلمان پذیرایی به سبک مدرن انتخاب می شود ولی فرش یا قالی به سبک سنتی و کلاسیک انتخاب می شود البته می شود از ترکیب مبل های سنتی و مدرن کنار یکدیگر نیز استفاده کرد.

استفاده از رنگ های سرد و روشن و نورپردازی دکوراتیو:

عروس خانم ها اگر میخواهید خانه تان بزرگ تر به نظر بیاید از رنگ های گرم استفاده نکنید درست است که رنگهای گرم باعث میشود خانه ای دنج و صمیمی داشته باشید اما استفاده از این رنگ ها باعث خواهد شد تا فضاهای داخلی منزل شما کوچک تر به نظر برسد. بنابراین بهتر است در خانه های کوچک از نورپردازی دکوراتیو و رنگ های سرد و روشن استفاده شود. هرچه خانه شما روشن تر باشد بزرگ تر جلوه خواهد کرد. نورپردازی دکوراتیو و نقطه ای به شما کمک می کنند همه قسمت های خانه شما روشن و پر نور باشد.

استفاده از آینه در مقابل پنجره و چراغ های روشنایی

برای اینکه خانه شکیل تر و بزرگتر به نظر برسد میتوانید آینه های بزرگ را در فضای نورگیر مقابل پنجره ها و چراغ های روشنایی خانه قرار دهید.با این کار می توانید در طول شبانه روز از انعکاس نور در آینه کمک بگیرید و روشنایی خانه را بیشتر کنید. به علاوه استفاده از آینه در خانه باعث عمق بخشیدن به فضای خانه می شود.

حذف دیوارهای غیر باربر

عروس خانم های عزیز داشتن پلان باز و حذف دیوارهای غیر باربر نیز می تواند خانه را پهناور تر نشان دهد.برای این کار حتماً از اهالی فن و یک متخصص کمک بگیرید تا به شما بگوید که کدام دیوار در خانه شما حکم دیوار باربر را ندارد و می توان آن را حذف کردو پس از پایان کار کف پوش و سقف فضا را ترمیم کنید.

اگر منزل تان پنجره ی کافی ندارد می توانید شومینه، تابلوی نقاشی، قفسه کتاب یا هر چیز دیگر را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید در این صورت توجه مهمان ها در وهله اول به آنها جذب خواهد شد و دیگر متوجه نبود پنجره نمی شوند. درواقع با مشخص کردن نقطه کانونی، چیدمان مبلمان نیز برایتان آسان تر می شود.ضمنا برای اینکه دیوارهای خانه زیبا دیده شوند، تابلوهای هم اندازه را در یک ردیف نصب کنید.و به تناسب اندازه تابلو و دیوار نیز توجه داشته باشید.

عروس خانم های زیبا بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که چون فضای شما  کوچک است و نمی توان برای زیباسازی آن خیلی مانور داد،از زیبایی قالی بهره بگیرید. یک قالی بزرگ در زیر و قالیچه کوچک تری را روی آن پهن کنید. این کار باعث می شود تا کف نما و جلوه دیگری داشته باشد.یکی دیگر از ترفندهای بزرگ تر دیده شدن فضا نصب مناسب پرده است.اگر شماعرض میل‌پرده را بلندتر از اندازه واقعی پنجره انتخاب کنید.و پرده ها را نیز تا پایین تا کف زمین بلند انتخاب کنید تا بلندتر دیده شوند خانه ی شما بزرگ تر دیده خواهد شد.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *