#


مناسب ترین دکوری برای هر سبک دکوراسیونی در منزل عروس

8 فوریه 2018 11 نظر 4893 بازدید

مناسب ترین دکوری برای هر سبک دکوراسیونی در منزل عروس

مناسب ترین دکوری برای هر سبک دکوراسیونی در منزل عروس

تهیه جهاز و چیدمان آن یک طرف، تهیه وسایل دکوری مناسب با منزل نو عروس هم  طرف دیگر! زمانی که وسایل اصلی خانه را چیدمان می کنید در حالی که بر روی کاناپه راحت خود می نشینید تا کمی استراحت نمائید؛ آن وقت است که چشمتان به دیوار خالی روبه روی خود می افتد. سرخود را می چرخانید و چشمتان به میز تلویزیونی می افتد که خالی از هر دکوری ای می باشد. این جا است که آژیر خطر در ذهن تان  به صدا در خواهد آمد و به این فکر می کنید حالا چه دکوری باید برای خانه جدید خریداری نمائید؟ کدام یک از اکسسوری هایی تناسب بیشتری با  سبک دکوراسیون منزل عروس خواهد داشت؟

کدام یک از اکسسوری ها قادر هستند زیبایی خانه یک تازه عروس را بیشتر از قبل نشان دهند؟ کدام یک از دکوری ها قادر هستند جلوه بیشتری به  خانه یک نو عروس بدهند؟ تمام این ها سوالاتی است که به طور ناخودآگاه در ذهن شما ایجاد خواهد شد و برای انتخاب دکوری مناسب کمی شما را گیج خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم در این خصوص مختصر صحبتی داشته باشیم که در صورت تمایل می توانید برای دانستن پاسخ سوال های خود مارا همراهی کنید و آشنایی بیشتری با دکوری های مناسب با سبک دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

آشنایی با لوازم دکوری و شناخت کاربرد آن ها در منزل

همین الان در ذهنتان نام چند وسیله دکوری زیبا را بگوییدسعی کنید در ذهن خود از چند وسیله دکوری زیبا نام ببرید و آن ها را در ذهن خود تجسم کنید! شمع، ساعت، گلدان، تابلو و موارد دیگر! در واقع باید بدانید که دنیای لوازم دکوری تنها به گلدان و شمع و یک ظرف زیبا و تزیینی ختم نمی گردد. دنیای اکسسوری ها و دکوری ها می تواند از یک مجسمه کوچک و زیبا آغاز شود تا یک میز عسلی رنگی که در بین مبلمان خانه جای می گیرد و یا حتی می تواند یک مبل تک و تنها باشد که در گوشه ای از خانه به کار گرفته می شود. لوازم دکوری تنها به اشیا کوچکی که در خانه قرار می گیرند اطلاق نمی شود.

آشنایی با کارکرد لوازم دکوری که در منزل یک نو عروس قرار داده می شود

عروس خانوم ها در هنگام انتخاب لوازم دکوری باید دقت بسیار زیادی داشته باشند! به احتمال بسیار زیاد تمایل دارید پس از عروسی دورهمی های مختلفی را برگزار کنید و نتیجه زحماتی که کشیده اید را در خانه جدید خود در معرض دید دوستان و آشنایان قرار دهید. بهتر است وسایل دکوری که انتخاب می کنید کاربرد بیشتری داشته باشند. به عنوان نمونه ظرف های دکوری را برگزینید که در هنگام پذیرایی از مهمانان خود بتوانید بیشترین خلاقیت را به خرج داده و سلیقه خود را به خوبی نشان دهید. تازه عروس ها به دو دسته لوازم دکوری در خانه خود احتیاج دارند: دسته اول لوازم دکوری عروسانه که بیشتر جنبه نمایشی دارند و دسته دوم لوازم دکوری عروسانه که کاربردیبیشتر نسبت به سایر وسایل دارند!

تاثیر فوق العاده لوازم دکوری چوبی در دکوراسیون منزل یک تازه عروس

اگر بهسبک روستیک علاقه بیشتری دارید یا سبک دکوراسیون منزل تان کلاسیک می باشد و یک مبل چستر فیلد با رویه چرم در منزل خود قرار داده اید در خرید اکسسوری های چوبی شک به دل خود راه ندهید. دکوری های چوبی می توانند مانند یک میز زیبا برای قرارگیری در مقابل مبل چستر فیلدتان عمل نمایند. یک مجسمه چوبی که هنر دست است و یا یک آینه تمام قد چوبی می تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. بهتر است در هنگام خرید لوازم دکوری به سراغ لوازم چینی نروید و کمی با اصالت در خصوص خرید این لوازم رفتار کنید.

وسایل دکوری سنتی برای عروس خانم هایی که سلیقه زیبا پسندانه ای دارند

همه ما علاقه خاصی به  فرهنگ اصیل کشور خود داریم و از این بابت خوشحال هستیم که سنت های رایج در کشورمان می تواند با ساخت دکوری های متنوع رواج پیدا کرده و خود را نشان دهد. در حال حاضر دکوری های ایرانی زیادی در بازار وجود دارد که دارای سبکی تلفیقی بوده اما خود را بسیار دلنشین و زیبا نشان می دهد. اگر در خصوص دکوراسیون خانه خود سبک مدرن یا مینیمال را برگزیده اید بهترین کار این است با وسایل دکوری عروسانه که حالت سنتی دارد کمی خانه خود را از سادگی خارج کرده و طرحی جدید به آن بدهید.

وسایل دکوری عجیب تازه عروس های صنعتی پسند  را سر شوق می آورد

تا کنون پیش آمده وسیله دکوری را در ویترین مغازه ای ببینید و با کار اصلی آن آشنایی  نداشته باشید؟ و یا ندانید به چه درد خواهد خورد؟ درست حدس زده اید این ها همان لوازم دکوری مخصوص تازه عروس هایی هستند که به لوازم صنعتی علاقه بیشتری دارند. این لوازم دکوری بوی تجدد گرایی را منتشر می کنند و بهترین گزینه برای خانه یک خانم و آقا هستند که دارای افکار نو و جدید می باشند. این لوازم گاهی با تلفیق چند نوع ماده مختلف مانند بتن، چوب، فلز، لامپ و برخی مواد دیگر ساخته می شوند وبرای منزل عروس خانوم ها به عنوان یک دکوری زیبا وعجیب، شیک و خواستنی می باشند!

وسایل دکوری که مناسب منزل عروس خانوم های علاقه مند به حیوانات

طی سال های اخیر وسایل دکوری زیبا و کاربردی با طرح و شکل زیبا و بامزه ای که شبیه حیوانات است ساخته می شود. با یک وسیله نگهدارنده کتاب که هم زیبایی دارد و هم به شکل سگ است می توانید از دست ریخت و پاش کتاب های خود در اتاق نشیمن راحت باشید و یا به سادگی کلیه مجلات خانه خود را ساماندهی کرده و جمع و جور می کنید. اگر علاقه ای به  پوست حیوانات دارید توصیه می کنم از نمونه های مصنوعی آن ها که در بازار بسیار زیاد است و دارای مدل های متنوع و رنگارنگ است استفاده کنید. می توانید بدون هیچ نگرانی به سراغ نمونه های صنعتی رفته و آن ها را خریداری نمائید. این دکوری ها می تواند زیبایی خاصی را برای خانه شما به ارمغان بیاورد و جلوه ای خاص از آن را به نمایش بگذارد. تنها باید به سبک دکوراسیونی که برای منزل جدید خود انتخاب کرده اید دقت کرده و بر اساس آن گزینه ای را انتخاب نمائید که بهترین هماهنگی را با دکوراسیون خانه تان داشته باشد.

به طور کلی دکوری ها می توانند تاثیر بسیار زیادی بر جذابیت هر دکوراسیونی داشته باشند به شرط آن که تناسب ویژه ای با آن داشته باشند و در محل مناسبی قرار بگیرند. اگر محلی که برای قرار دادن دکوری ها در نظر گرفته می شود مناسب آن نباشد نه تنها هیچ جذابیتی را نشان نخواهد داد بلکه موجب می شود تا دکور سایر قسمت های خانه نیز ناهماهنگ دیده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *