#


چگونه می توان یک چهره جذاب و مردانه داشت؟

چهره مردانه
26 ژوئن 2017 بدون نظر 3235 بازدید

چگونه می توان یک چهره جذاب و مردانه داشت؟

چگونه می توان یک چهره جذاب و مردانه داشت؟

همیشه مردان برای داشتن یک چهره جذاب و مردانه کلی تلاش میکنند و به دنبال راهی برای به دست آوردن این خصوصیت مهم هستند.
باید بدانید کمتر مردانی هستند که از راه های کسب چهره ای جذاب آگاه بوده و درصد بالایی از آنها طبق عادت همیشگی رفتار می کنند و هیچ تلاشی برای آن انجام نمیدهند.
گروهی از دانشمندان طبق برنامه ریزی قبلی فیلم هایی را از یک مرد در حالت مختلف به جمعی از زنان نشان دادند. قصد این محققین این بود که بدانند کدام حالت این مرد از نظر زنان جذاب است؟
اکثر زنان آن تصویری راکه مرد با لبخند با همسرش برخورد می کند را در جذابیت او موثر میدانند. طبق تحقیقات محققین مردانی برای خانم های جوان جذاب هستند که ظاهر خوبی داشته باشند در حالی که در مورد خانم های پا به سن گذاشته این موضوع فرق می کند و آنها بیشتر به وفادار بودن و ثروت همسر خود توجه دارند نه به جذابیت ظاهری او.
ما امروز قصد داریم چند راه سریع و آسان را به مردان جوان آموزش دهیم تا بر طبق آن بتوانند تا حدودی به یک چهره جذاب و مردانه دست پیدا کنند.

راه حل دست یابی به جذابیت مردانه

1ـ با تمرین کردن عضله های صورت خود را تقویت کنید.

به طور حتم تا به حال مردان زیادی را دیده اید که در کهن سالی بدنشان دارای ورزیدگی است اما پوست صورت و گردنشان بسیار چروک خورده دیده می شود. حتماً تا به حال این سوال در ذهن شما به وجود آمده که دلیل این اختلاف ظاهری چیست؟
باید خیلی صریح و واضح پاسخ دهیم که دلیل این تفاوت بین اندام و پوست این است که مردان هرگز به پوست خود و حفظ جذابیت آن اهمیت نمی دهند و تنها کار آنها رسیدگی به اندام است در حالی که فراموش کرده اند برای جذاب به نظر رسیدن ظاهر نیز مهم است.
این عامل یکی از بزرگ ترین تفاوت های میان زنان و مردان است چرا که زنان به وسیله صحبت کردن موجب تقویت عضلات صورت خود می شوند. ورزش هایی که مخصوص صورت است کمک بسزایی در تقویت عضلات صورت دارد بنابراین آنها را آموخته و به کار بگیرید.

2ـ ایجاد یک غبغب سفت و محکم

چهره مردانه

چهره مردانه

مقداری کرم به گردن خود زده و با نوک انگشتان دست خود از زیر گلو تا نزدیکی های گوش را بکشید. هر دفعه که می خواهید این حرکت را انجام دهید پنج بار آن را تکرار کنید و هر بار که قصد انجام این تمرین را دارید قسمت های مختلف همچون زیر گردن را نیز بکشید.
پس از اینکه هر دفعه این کار را انجام دادید کمی آب سرد بر روی سر و صورت خود ریخته و یک دستمال خیس را به مدت زمان پنج دقیقه بر روی گردن خود قرار دهید.
این کار به شما کمک می کند تا به سادگی غبغب خود را سفت کرده و به جذابیت چهره تان بیافزائید پس انجام آن را فراموش نکنید.

3ـ گونه و پوست شل شده خود را سفت کنید

همچون زمان هایی که خمیازه می کشید دهان خود را باز کرده و تا حدی که ممکن است عضله های دهان خود را بکشید و اجازه ندهید عضلات بسته شده و آرواره بالایی دهانتان بر روی آرواره پائینی فرود بیاید.
سعی کنید عضلات صورت خود را منقبض کرده و تا بیست و پنج بشمارید و با دقت در حفظ مقاومت دو سمت چهره یواش یواش آرواره های خود را شل کرده و ببندید.

4ـ موی جدید بکارید

موی افراد در ظاهر آنها بسیار اهمیت دارد و جزو ارکان اصلی در حفظ جذابیت آنها است بنابر این باید نسبت به موهای خود حساسیت بسیاری داشته باشند.اگر موهای شما ریخته است باید در نظر داشته باشید که با کاشت موی جدید بسیار جوان تر از قبل دیده خواهید شد.
بنابراین اهمیت مو را در حفظ و زیبا سازی ظاهر خود دست کم نگیرید و نسبت به آن بی توجه نباشید. شما مد توانید با کاشت مو به جوانی و جذابیت از دست رفته خود برسید پس اگر موهای ریخته شده دارید کاشت مو را حتماً امتحان کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *