#


معجزه ی 9 میوه خشک شده برای کاهش وزن

18 دسامبر 2018 بدون نظر 2085 بازدید

معجزه ی 9 میوه خشک شده برای کاهش وزن

معجزه ی 9 میوه خشک شده برای کاهش وزن

متخصصان تغذیه بیان می کنند که برخی میوه های خشک شده انتخابی مغذی و مناسب به حساب می آیند البته به شرطی که به صورت متعادل مورد استفاده قرار بگیرند. در خشک کردن میوه ها درصد بسیار زیادی از آب موجود در میوه گرفته می شود و مابقی میوه ها همچنان سالم می مانند و قسمت باقی مانده از نظر مواد مغذی بسیار ارزشمند بوده و همچنین خوشمزه می باشد در تحقیقات جدید چنین عنوان شده است که خوردن میوه های خشک با داشتن رژیمی سالم باعث کاهش وزن می شود:

زردالوی خشک: زردالوی خشک یکی از بهترین میوه های خشک برای کاهش وزن است صد گرم از این میوه خشک فقط 200 کیلو کالری دارد و می تواند حداقل تا 5 ساعت باعث سیری بشود (این میوه خشک سرشار از کلسیم، پتاسیم و منیزیم است )

فندوق: یکی از مغزهایی است که در کاهش وزن بسیار مشهور می باشد صد گرم از این محصول 628 کیلو کالری و 10 گرم فیبر دارد (یک منبع غنی از چربی های سالم و فیبرهای غذایی است)

بادام: ویتامیت E موجود در بادام برای کاهش وزن بسیار مفید است و به کاهش کلسترل بد بدن کمک می کند این میان وعده کم کالری را می توان روزانه به مقدار 20 تا 30 گرم برای بهره بردن از منافع سلامتی آن استفاده کرد صد گرم از بادام حاوی 576 کیلو کالری است .

خرما: برای کسانی که می خواهند از پرخوری جلوگیری کنند و قصد کاهش وزن دارند خرما یک میان وعده خوب است هر صد گرم خرمای خشک تنها 282 کیلو کالری دارد( خرما غنی از ویتامین ب 5 برای افزایش استقامت بدنی است).

گردو: در هر صد گرم از گردو 2 و نیم گرم اسیدهای چرب امگا 3 ، 2 گرم فیبر و 4 گرم پروتئین وجود دارد که این مقدار گردو به بدن 654 کیلو کالری انرژی می رساند.

پسته: نیم فنجان پسته 170 کیلو کالری دارد و هر صد گرم آن 562 کیلو کالری به بدن می رساند ( پسته سرشار از منیزیم، چربی های سالم، ویتامین ها، آهن و … است) .

بادام زمینی: اگر می خواهید یک انتخاب فوق العاده برای کم کردن وزن خود داشته باشید بادام زمینی را انتخاب کنید بادام زمینی 553 کیلو کالری دارد و می تواند یک پنجم نیاز به ویتامین ب 6 و یک سوم نیاز روزانه به آهن را تأمین کند از آنجا که بادام زمینی یک منبع سرشار از پروتئین است میتواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد .

آلوی خشک: هر صد گرم از آلوی خشک 240 کیلو کالری دارد این محصول حاوی الیافی برای بهبود دستگاه گوارش و حفظ سلامت روده است و به بدن برای رهایی از مواد سمی کمک کرده و به این طریق باعث کاهش وزن می شود .

کشمش: اگر می خواهید به سراغ محبوب ترین محصول خشک شده برای کاهش وزن بروید باید کشمش را انتخاب کنید کشمش می تواند میان وعده ای مفید و کم نمک باشد این محصول غنی از ید است و هر صد گرم آن 299 کیلو کالری دارد و فقط حاوی نیم گرم چربی است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *