#


ظاهر مردان چگونه جذاب تر می شود؟

ظاهر مردان
23 سپتامبر 2017 بدون نظر 923 بازدید

ظاهر مردان چگونه جذاب تر می شود؟

مردان چگونه می توانند ظاهری جذاب داشته باشند؟

به نظر شما ظاهر می تواند بر روی حیطه شغلی، رمانتیک و دیگران تاثیری بگذارد؟

علم این نکته را به اثبات رسانده است که کسانی که از شما هیچ شناختی ندارند می توانند از روی ظاهر شما به مدت سی ثانیه شخصیت تان را قضاوت کنند.
این کار در زمان بسیار کمی به طور ناخواسته در ذهن تان صورت می گیرد.
مواردی که در زیر می گوییم به نوبت باعث جلب توجه دیگران به خود می شویم.
رنگ پوست، جنسیت، سن، رفتار، قد حرکات بدن، ظاهر، ارتباط مستقیم چشمی و طرز صحبت کردن.

ما نمی توانیم سه مورد اول را تغییر دهیم ولی با انجام بعضی کارها می توانیم تغییراتی را در خود به وجود آوریم و دید دیگران را نسبت به خودمون عوض کنیم.
بیشترین قضاوت افراد در مورد لباس پوشیدن ما است پس ما در مورد این موضوع مطلبی را به شما ارائه می دهیم.

1-پیراهن:

این را به یاد داشته باشید که هرگز وقتی پیراهن آستین کوتاه به تن دارید از کروات استفاده نکنید. پیراهن هایی که آستین شان کوتاه است جزو لباس های در جه دو به حساب می آیند. چنانچه لباس رسمی شغل تان به این گونه است و یا اینکه مدیر رستورانی هستید اشکالی در پوشیدن این لباس ها وجود ندارد. ولی اگر قصد دارید که از خود یک تصویر حرفه ای به جا بگذارید به شما پیشنهاد می کنیم که پیراهن آستین کوتاه نپوشید.

2-کفش:

مهمترین جزء اساسی که یک مرد بر تن دارد کفش هایش است. سعی کنید همیشه کفش های تان را تمیز و مرتب کنید و روی آن ها را برق بیندازید و مناسب مکانی که می خواهید در آن قرار بگیرید باشند. اگر شما قصد پوشیدن کت و شلوار را دارید باید از کفش های مردانه که بندی هستند استفاده کنید. توصیه ای که به شما می کنیم این است که از یک کفش برای چند روز متوالی استفاده نکنید و هنگامی که نمی خواهید آن ها را بپوشید قالب شان را درون شان قرار دهید.

ظاهر مردان

ظاهر مردان

3-شلوار:

نکته ای که در مورد شلوار وجوددارد این است که باید آنقدر بلند باشد که باعث پوشش جوراب های تان شوند و جوراب هایی هم که استفاده می کنید باید به قدری بلند باشد که زمانی که می خواهید پاهای تان را روی هم قرار دهید ساق پای تان معلوم نشود. سعی کنید که سر آستین ها و پاچه شلورتان همیشه مرتب و آراسته باشد. اگر که همیشه مرتب باشد شخصیت شما را حفظ می کند و سنگینی و متانت تان را افزایش می دهد.

4-کمربند:

هرگز از کمربندهای کمری و پیش سینه دار با هم استفاده نکنید زیرا باعث می شود که شما را پیش دیگران نامطمئن جلوه دهد.

5-جوراب:

جورابی که می خواهید بپوشید باید مطمئن باشید که با شلوار شما همخوانی داشته باشد.

6-کمربند و کفش:

سعی کنید کمربندی که استفاده می کنید هماهنگ با کفش تان باشد.

7-کروات:

اندازه کروات باید به قدری باشد که تا پایین خط کمربند بیاید. شما نمی توانید هرجور که می خواهید کروات تان را انتخاب کنید . اگر کروات انتخابی شما کوتاه تر از حد معمول باشد دیگرا شما را یک فرد نا آگاه می بینند.

8-گره کروات:

زمانی گره کروات شما خوب جلوه می دهد که یک فرو رفتگی در آن به وجود آمده باشد. گیره کروات و آویزهای تزئینی دیگری که در قدیم از آن ها استفاده می شد در حال حاضر از مد افتاده اند.

9-جلیقه و دکمه کت:

اگر شما جلیقه بپوشید باعث قدرتمند نشان دادن شما می شود. به این نکته توجه کنید که هیچ وقت نباید آخرین دکمه کت یا جلیقه خود را ببندید. نبستن آخرین دکمه کت یا جلیقه از زمان ادوارد هفتم مد شد. به دلیل اینکه وزن ادوارد زیاد شده بود و او نمی توانست دکمه خود را ببندد از آن پس این کار را مد کرد.

کت هایی که رسمی هستند دارای یک تا سه دکمه هستند. امروزه کت های سه دکمه مد است و بیشتر از آن استفاده می شود. این کت ها به دلیل اینکه اصالت خود را از دست داده اند بیشتر برای زمان هایی که وقایع اجتماعی معمولی اتفاق می افتد به کار می روند تا ملاقات کاری که مهم است. کت های که دو دکمه دارند تنها دکمه ای که در پایین قرار دارد را ببندید.
کت هایی که دارای سه دکمه هستند یا باید دکمه وسط بسته شود و یا دکمه اول و دوم از پایین.
بعضی از کت ها دارای چهار دکمه و یا بیشتر هستند که طراحی آن ها به گونه ای است که باید تا دکمه ی بالایی آن ها بسته شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *