#


راه هایی برای جوان و زیباسازی پوست صورت آقایان

5 فوریه 2018 بدون نظر 1643 بازدید

راه هایی برای جوان و زیباسازی پوست صورت آقایان

راه هایی برای جوان و زیباسازی پوست صورت آقایان

مراقبت از پوست همچون رسیدگی به ظاهر فیزیکی برای مردان دارای اهمیت بالایی می باشد. با اینکه در بسیاری از کشورها مسئله زیبایی بیشتر مورد توجه خانم ها قرار می گیرد ولی متدهای زیادی برای انجام عمل زیبایی برای مردان هم وجود دارد. تعداد زیادی از مردان با استفاده از عمل زیبایی به نتایج درازمدتی دست پیدا می کنند.

آب

مردان باید بدن پوست شان را مرطوب نگه دارند. به همین دلیل باید در طول روز حداقل ده لیوان آب بنوشند. آب باعث می شود که سلول های پوست حجیم شود تازه و شاداب به نظر برسد. زمانی که بدن تان دچار کم آبی می شود پوست تان شروع به خشک شدن و چروک شدن می کند.

جوان سازی پوست

یکی از بهترین روش هایی که برای جوان سازی پوست بسیار مفید است لایه برداری می باشد. در این روش سلول های مرده ی موجود بر روی پوست و چربی هایی که حفره های پوست را مسدود کرده اند، از روی پوست برداشته می شوند. برای این کار از یک برس خشک و یک مرطوب کننده برای ماساژ دادن پوست تان استفاده کنید و در آخر پوست تان صورت تان را خشک کنید. به مردانی که استعداد جوش زدن را دارند توصیه می شود که از این روش استفاده کنند. سعی کنید که در طول هفته حداقل یک بار این کار را انجام دهید.

میکرودرم ابریژن

موثرترین و ساده ترین راه برای درمان پیری میکرودرم ابریژن می باشد که می توانید با این کار پوستی سالم و باطراوت داشته باشید. میکرودرم می تواند به نرم شدن پوست و از بین رفتن خط های ریز چین و چروک سطحی پوست کمک شایانی کند. علاوه براین از مسدود شدن حفره ها و تغییر رنگ پوست (پیگمانتاسیون) پیشگیری می کند. در این روش، سلول های مرده ای که بر روی پوست وجود دارند از بین می روند و پوست زیبا و با طراوت جلوه می کند.

اسفناج

اسفناج دارای خاصیت های آنتی اکسیدانی می باشد و می تواند به کاهش سرعت روند پیری در مردان کمک بسیاری کند. به همین دلیل برای بهتر شدن شرایط پوست تان باید از اسفناج استفاده کنید. اسفناج همچنین دارای مقداری زیادی مواد مغذی و ویتامین هایی می باشد که روند درمان آکنه را سرعت می بخشد.

فوتوفیشال

در این روش از یک فناوری بر اساس نور برای درمان پوست استفاده می شود. فوتوفیشال به طور معمول برای درمان لکه های قهوه ای و تولید زیاد کلاژن استفاده می شود. این شیوه بدون هیچ دردی می باشد و به راحتی می تواند مشکلات پوستی تان را برطرف کند. آقایانی که می خواهند آکنه های صورت شان را از بین ببرند و کلاژن ازدست رفته شان را بازگردانند این روش بهترین راه برای این کار می باشد.

دوش گرفتن

شستن پوست با آب سرد بسیار موثر می باشد. آب باعث می شود که به پوست اسیب برساند و آن را خشک کند. ولی آب سرد می تواند به حالت پوست تان بهبود بخشد. بعد از این که دوش خنکی گرفتید حتما از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست تان صاف و درخشان باشد. دوش آب سرد باعث می شود که شما احساس بهتری داشته باشید و همچنین ناراحتی های پوستی را بهبود می بخشد.

آب لیمو

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در بین مردان وجود دارد داشتن پوست ناهموار می باشد. برای رفع این مشکل می توانید از آب لیمو استفادده کنید. برای این کار کافیست که یک لیموی درشت را بردارید و آن را به دو قسمت تقسیم کنید. پس از آن یکی برش از آن را برداشته و بر روی پوست صورت تان بمالید. بگذارید تا مدت ده تا پانزده دقیقه به همان حالت بماند. پس از آن صورت تان را آبکشی کنید و با آب گرم شست و شو دهید. با انجام این کار به راحتی می توانید از شر ناهمواری های پوست تان خلاص شوید.

راه های از بین بردن موهای زائد صورت برای مردان

داشتن صورتی تراشیده و تمیز نشانه یک مرد نجیب زاده می باشد. چنانچه موی صورت تان را نتراشید احتمال دارد که مانند یک هیپی به نظر برسید. ریش گذاشتن در تمام دنیا تنها به دو نفر می آید. یکی از آن ها کیانو ریوز می باشد که بدون ریش شبیه به یک بچه کوچک می باشد و فرد دیگر چاک نوریس است که اهمیتی به تراشیدن موهای صورتش نمی دهد. چنانچه فکر می کنید که شباهتی به یکی از این دو نفر دارید می توانید ریش بگذارید در غیر این صورت یک تیغ تهیه کنید و موهای صورت تان را بتراشید.

از تیغ و کرم استفاده کنید

مطمئناً با تیغ ریش تراشی آشنا هستید، تیغ ریش تراشی به راحتی می تواند شما را از دست موهای زائدی که بر روی صورت وجود دارد خلاص کند. ولی پیش از این کار بهتر است که از کرم اصلاح استفاده کنید. سعی کنی که همیشه برای تراشیدن موهای صورت تان از یک تیغ لبه صاف همراه با فوم و یا کرم مناسب استفاده کنید تا موهای صورت تان را به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتراشید.

ریش تراش برقی

یکی از بهترین دستاوردهای بشر در زمینه تراشیدن موهای صورت ریش تراش برقی می باشد. نخستین چیزی که باید از آن اطمینان پیدا کنید این است که تیغ ریش تراش تان تیز باشد، چون اگر تیغ ریش تراش کند باشد باعث می شود که صورت تان را تحریک کند. پیش از تراشیدن موهای صورت تان، آن را خوب با آب گرم و صابون بشویید و سپس با یک حوله نرم صورت تان را خشک کنید تا موی های روی آن نرم شود.

الکترولیز

یکی از توسعه یافته ترین روش هایی که برای از بین بردن موهای زائد روی صورت وجود دارد الکترولیز می باشد. برای این کار باید شش مانده به شروع عمل صورت تان را مرطوب نکنید. در این شیوه متخصص پوست با استفاده از یک سوزن باریک موهای زائد صورت تان را مورد هدف قرار می دهد. در این روش برای سوزاندن موهای زائد روی صورت از انرژی الکتریسیته استفاده می شود تا موها از ریشه بسوزند.

لیزر درمانی

چنانچه می خواهید موهای صورت تان را فقط به خاطر این که زشت هستند بتراشید پیشنهاد می کنیم که از لیزر استفاده کنید. در این روش چند ساعت مانده به انجام این کار نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرید. زیرا ممکن است که پوست تان برنزه شوند. این مسئله احتمال دارد که بر کارکرد لیزر تاثیر بگذارد. حتما با یک متخصص پوست صحبت کنید تا با شیوه انجام این عمل بیشتر آشنا شوید.

راه هایی برای تراشیدن صورت مردان مبتلا به آکنه

چنانچه پوست تان حساس و دارای آکنه است باید در انتخاب محصولات مراقبت از پوست بیشتر دقت کنید. بهتر است از محصولاتی به کار ببرید که تحریک کننده نیستند و باعث التهاب پوست نمی شوند. نکاتی را در ادامه برای تراشیدن صورت مردانی که به آکنه مبتلا هستند را در اختیارتان قرار می دهیم.

استفاده از کرم لایه بردار

استفاده از کرم لایه بردار می تواند به نابود کردن سلول های مرده ی موجود بر روی پوست کمک کند. علاوه بر این با بلند کردن موها از قسمت ریشه موجب تمیزتر اصلاح کردن صورت و در نهایت نرم تر شدن و صاف تر شدن پوست می شود.

 استفاده از ژل اصلاح

محققان به این دست یافتند که ژل اصلاح حتی بعد از شست و شوی صورت هم بر روی پوست رسوب می کنند. زیرا دارای ترکیبات ضد عفونی کننده پوست می باشد. بگذارید که رسوب ژل بر روی صورت تان بماند و بعد از چند دقیقه صورت تان را شست و شو دهید.

مرطوب کردن صورت

بعد از این که دوش گرفتید یادتان باشد که از مرطوب کننده پ=وست استفاده کنید. مرطوب نگه داشتن پوست باعث می شود که پوست را شاداب و با طراوت جلوه دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *