#


توصیه هایی مهم در مورد مراقبت از پوست آقایان

پوست-آقایان
7 اکتبر 2017 بدون نظر 997 بازدید

توصیه هایی مهم در مورد مراقبت از پوست آقایان

توصیه هایی که به آقایان در مورد پوست شان می شود

امروزه حتی به آقایان هم توصیه می شود که حتما از پوست خود مراقبت کنند. کسانی که لوازم آرایشی و بهداشتی را تولید می کنند طیف گسترده ای از محصولات را تنظیم کرده اند. برخی از آقایان از پوست خود برای اینکه خوب به نظر برسد مراقبت می کنند و برخی دیگر از این کار به سادگی می گذرند.

تمام آقایان در هر سنی که هستند از محصولاتی که برای مراقبت از پوست های مختلف است استفاده می کنند. پوست مردان نسبت به زنان از نظر بعضی جزئیات فرق دارند. به دلیل اینکه داخل پوست مردان کلاژن و الاستین بالاتری وجود دارد باعث می شود که نسبت به زنان حدوداً 20درصد پوست شان ضخیم تر شود. پوست مردان به این دلیل چرب تر است که غدد سباسه آن ها نسبت یه خانم ها فعال تر است و غدد چربی شان نیز بیشتر می باشد. به همین دلیل است که پیری در پوست مردان زودتر شروع می شود.

هشدارهایی به آقایان در مورد مراقبت از پوست

به جز اینکه اشعه خورشید، رژیم غذایی ناسالم و آب و هوای سرد دشمنان طبیعی پوست هستند مردان باید از پوست خود در برابر تیغ ریش تراش هم محافظت کنند. اگر می خواهید هر روز از ریش تراش استفاده کنید به شما توصیه می کنیم که از ژل های اصلاح غنی شده با ویتامین استفاده کنید. این کار باعث می شود که پوست شما را از بثورات و جوش هایی که بعد از اصلاح می زند محافظت کند.

پوست-آقایان

پوست-آقایان

محافظت در برابر خورشید

یکی از مهم ترین بخش هایی که در مراقبت از پوست مردان وجود دارد محافظت در برابر آفتاب است. زمانی که می خواهید برای انجام هر کاری از منزل بیرون بروید به شما توصیه می کنیم که از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

ژل صورت آقایان

با استفاده از یک تمیز کنندهکامل صورت می توانید آلودگی ها و عرق هایی که روی پوست تان هست را از بین ببرید. قبل از اینکه به رختخواب بروید صورت خود را تمیز کنید. سلول های مرده و سایر ذراتی که باعث مسدود شدن منافذ پوستی تان شده اند را با استفاده از یک تونیک که مخصوص آقایان است تمیز کنید. تونیک باعث می شود که منافذ پوستی باز شوند و در نهایت به شما کمک می کند که اصلاح بهتری داشته باشید.
شما می توانید در هفته یک مرتبه از لایه بردارهای پوستی استفاده کنید و چربی های اضافی و آلودگی هایی که در پوست شما وجود دارد را ازبین ببرید.

پوست-آقایان

پوست-آقایان

اصلاح ریش آقایان

قبل از اینکه صورت خود را اصلاح کنید با آب گرم به بهترین شکل صورت تان را نم دار کنید. اگر این کار را انجام دهید باعث بهتر عمل کردن ژل و یا کرم اصلاح می شود و پوست و موهای تان را نرم می کند. برای اینکه ژل اصلا ح را بهتر بزنید و ماساژ دهید باید مدت زمان بیشتری را صرف کنید. اگر پوست تان را ماساژ دهید خون در لایه میانی پوست به خوبی به جریان می افتد.

تیغ را در جهت رشد مو بکشید و هیچ وقت از تیغ کند استفاده نکنید. اگر تیغ را بر خلاف جهت و یا از هر دو طرف بکشید باعث تحریک شدن پوست می شوید. سعی کنید زمانی که می خواهید صورت تان را اصلاح کنید باید سرفرصت و با دقت انجام شود و اگر مجبور هستید که هر روز این کار را انجام دهید باید مراقب این کار باشید. بعد از اینکه اصلاح صورت تان تمام شد باید به اندازه کافی رطوبت رسانی کنید.

دوش گرفتن درست

زمانی که می خواهید دوش بگیرید و به حمام بروید نباید از آب بیش از حد داغ استفاده کنید زیرا باعث می شود که پوست تان خشک شود. به شما توصیه می کنیم که زمان حمام کردن تان به بیش از 15دقیقه نکشد. به جز این مورد نباید از آبی که استفاده می کنید بیش از حد داغ باشد و بهتر است که از آب با دما زیر 37درجه سانتی گراد استفاده شود. کسانی که دوست دارند پوستی لطیف داشته باشند می توانند در بعضی مواقع از حمام روغن بهره ببرند.

توصیه های مراقبتی بر حسب سن

زمانی که جوان هستید می توانید از هر محصولی که برای مراقبت از پوست است استفاده کنید. مثلا برای پوستی که خشک است از کرم مخصوص پوست های خشک استفاده کنید. بعد از اینکه سن بالا می رود و چین و چروک روی پوست به وجود می آید باید کرم هایی که مخصوص ضد چین و چروک هستند استفاده شود.

مراقب پوستم نباشم چه اتفاقی می افتد؟

چنانچه آقایان مراقب پوست خود نباشند در اولین وهله باعث می شود که ظاهر پوست تان سالم نباشد. کسی که به این موضوع اهمیتی نمی دهد و مراقب پوست خود نیست این را پذیرفته است که در پوستش چین و چروک به وجود بیاید. همچین مراقبت نکردن از پوست باعث می شود که علیه عوامل خارجی محافظت نشود و دچار عفونت شود. پس سعی کنید که مراقبت از پوست را فراموش نکنید.

پوست-آقایان

پوست-آقایان

توصیه های مراقبتی بعد از اصلاح

بسیاری از محصولاتی که بعد از اصلاح استفاده می شوند دارای درصد بالایی از الکل هستند که برای پوست های خشک اصلا مناسب نیستند. پس به شما پیشنهاد می کنیم که اگر دارای پوستی خشک هستید از محصولاتی که ملایم هستند استفاده کنید.

لایه برداری

هفته ای یک یا دو بار باید برای پوست هایی که چرب هستند از پیلینگ صورت استفاده شود. پیلینگ باعث می شود که چربی ها را از روی پوست از بین ببرد و آلودگی ها و سلول های مرده ی روی پوست را نابود کند. بعضی اوقات می توانید اسکراب کل بدن را انجام دهید. علاوه بر اینکه این کار برای پوست مناسب است می تواند پوست را نرم تر کند. اگر می خواهید پوستی سالم داشته باشید باید همیشه آن را مرطوب نگه دارید. مراقبت کردن از پوست برای همیشه به نفع خود شماست.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *