#


عضلاتی خوش فرم برای جلب توجه خانم ها

زیبایی اندام مردان
24 ژوئن 2017 بدون نظر 1387 بازدید

عضلاتی خوش فرم برای جلب توجه خانم ها

عضلاتی خوش فرم برای جلب توجه خانم ها

برخی از خانم ها عاشق مردان عضله ای بوده و دوست دارند همسرشان در عین خوش تیپی دارای اندام و عضله های خوش فرم نیز باشند. برخی از مردان جوان برای رسیدن به این عضلات قوی و اندام خوش فرم یک برنامه وزشی سختی را برای خود برنامه ریزی می کنند.بزرگ ترین اشتباهی که به مرور باعث افت بدنی شدید برای آقایان می شود؛ مردانی که تمایل به داشتن اندام ورزیده دارند بهتر است یک برنامه هدف مند را دنبال کنند.
برنامه ای که قدم به قدم شما را به اندام متناسب برساند، با این برنامه تناسب اندام شما تضمین خواهد شد و اعتماد به نفس آنها افزایش پیدا خواهد کرد. اگر اهداف کوچک را در نظر بگیرند می توانند به یک اندام خوش تراش دست پیدا کرده و چربی های خود را بسوزانند.
ما امروز در این مقاله قصد داریم چند هدف کوچک را به شما عنوان کنیم تا به وسیله انجام آنها بتوانید به یک اندام زیبا و خوش فرم دست بیابید.

اهداف ورزشی مناسب

1ـ هر روز برای سلامتی خود وقت گذاشته و به اندازه ده دقیقه طناب زدن را تمرین کنید. این حرکت شاید به نظر شما خیلی ساده باشد ولی تاثیر فوق العاده ای در سوزاندن چربی ها دارد. این حرکت به ظاهر ساده کالری زیادی را سوزانده و در فرم دهی به عضلات پا و بازوی شما بسیار موثر است و موجب ورزیدگی و تناسب آن ها خواهد شد.
ترجیحا طبق یک برنامه منظم این حرکت را سه بار در روز انجام دهید تا به یک چابکی و زرنگی سریع دست بیابید. برنامه طناب زنی را

هشت هفته انجام دهید البته ابتدا بدون طناب زدن شروع کنید و فقط در جا بپرید پس از آن کم کم به طناب زدن خود تایم اضافه کنید و تعداد پرش هایتان را همزمان با طناب زدن سریع تر کنید. در نهایت در

زیبایی اندام مردان

زیبایی اندام مردان

هفته های آخر به مدت سه تا پنج دقیقه بدون هرگونه توقفی طناب بزنید و این زمان را به ده دقیقه کامل برسانید.
2ـ سعی کنید در برنامه ورزشی خود حرکت شنا را نیز بگنجانید؛ چرا که این حرکت علاوه بر اینکه دست های شما را قوی می کند به ورزیدگی بالا تنه شما نیز کمک خواهد کرد. سعی کنید این تمرین را نیز بر طبق برنامه و اصول پیش ببرید چرا که در کار عضله سازی بسیار مفید است.
می توانید این تمرین را از راه پله ها شروع کنید و پنج تا ده بار هر یک روز در میان آن را انجام دهید. مدتی که این حرکت را روی پله ها تمرین کردید حالا می توانید از زمین صاف استفاده کنید و به تمرین خود برسید. به قدری این تمرین را انجام دهید که بتوانید روزی ده حرکت شنا آن هم از نوع مردانه اش را انجام دهید.
3ـ دویدن به اندازه پنج کیلومتر را در برنامه ورزشی خود وارد کنید؛ چرا که باعث سوختن کالری زیادی شده و در قوی سازی عضله های پای شما کارگر است. شما می توانید این دوندگی را در ابتدا از دو دقیقه پیاده روی شروع کرده و پس از آن شروع به دویدن کنید و این دویدن ها را به مدت شش هفته انجام دهید و در پایان هفته ششم راحت بتوانید پنج کیلومتر را بدوید.
تمام این دویدن ها ابتدا با یک پیاده روی کوتاه آغاز شده و پس از چند دقیه تبدیل به دویدن می شود که در تناسب اندام شما بسیار تاثیرگذار است.بنابراین نترسید و آهسته آهسته این حرکت را انجام دهید تا به انتهای پنج کیلو متر برسید.
4ـ حرکت با رفیکس انجام دهید تا عضله های دست و بازوان شما قدرت مند گردد.اگر جزو گروهی هستید که از این حرکت ورزشی موثر گریزانند می توانید در ابتدا از یک صندلی کمک گرفته و در زیر پاهای خود قرار دهید و شروع کنید خود را از میله بارفیکس بالا کشیدن و این حرکت را پنج بار در هر وعده تمرینی انجام دهید.مطمئناً پس از اندک تحمل سختی به یک حرکت آسان تبدیل خواهد شد.
5ـ از حرکت های تعادلی یوگا استفاده کرده و آنها را بیاموزید. چرا که باعث استحکام بیشتر بدن شما شده و در انعطاف پذیر بودن بالا تنه حائز اهمیت است.
6ـ هنگام دویدن سرعت خود را بالا ببرید زیرا هر دویدن سریعی کالری بیشتری از شما می سوزاند. این برنامه را ده هفته انجام دهید و برای آغاز از معمول ترین سرعتی که شما را اذیت نمی کند استفاده کنید و کم کم آن را افزایش داده و سریع تر بدوید. پس از چهار هفته شما قادر خواهید بود از سر بالائی ها نیز بدوید بدون اینکه احساس خستگی بکنید.
7ـ یک روز از صبح تا شب پیاده روی کنید به قدری که وقتی به عقب می نگرید ببینید که به اندازه 25 کیلومتر را پیاده روی کرده اید. شما می توانید این پیاده روی را بر روی سطوح شیب دار نیز انجام دهید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا پاهایی با عضله های قوی داشته باشید.
توجه داشته باشید که انجام تمام این تمرینات می تواند در کنار برنامه ورزشی باشگاهی صورت بگیرد ولی به خاطر داشته باشید همین تمرینات به ظاهر کوچک و ساده می تواند در خوش اندامی مردان بسیار تاثیر گذار بوده و اندامی عضلانی و زیبا برای آن ها بسازد پس حتماً انجام آن ها را در برنامه ورزشی خود قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *