#


تیرگی زیر چشم

تیرگی زیرچشم
4 فوریه 2017 بدون نظر 661 بازدید

تیرگی زیر چشم

تیرگی زیر چشم

تیرگی زیر چشم ها ممکن است به دلیل کم ­خوابی، عدم تحرک کافی و یا آلودگی هوا باشد. کم­ خونی یا افسردگی نیز ممکن است این حالت را پدید آورد. پس بهتر است از سلامت خود مطمئن شوید و ورزش در هوای سالم و آزاد را فراموش نکنید. طناب­ بازی ورزش مفیدی است. جست وخیز هم می­تواند همان اثر را داشته باشد – به­خصوص در هوای خوب و تمیز. بهتر است ورزش و جست و خیز را با حرکات آرام و سبک که انرژی کمتری طلب می­کند آغاز کنید و کم­کم بر سرعت و شدت حرکات بیفزائید. ورزش، خاصه در اول صبح سبب می­شود شاداب و سرحال به کار روزانه بپردازید.

پس هر بامداد از هوای تمیز پارکها بهره بگیرید و با پیاده­روی سریع همراه با جست و خیز خود را برای یک روز کار و فعالیت آماده کنید. هفته­ای یک روز را هم خارج از شهر و در دامن طبیعت بگذرانید تا نتیجۀ معجزه­آسای آن را ببینید. پس از مدت کوتاهی خواهید دید اثری از آن هاله­های سیاه به چشم نمی­خورد و پوستتان آب و رنگ تازه­ای یافته است.

در ضمن به­خاطر داشته باشید که دربعضی­ها به­خصوص کسانی که پوست تیره­ای دارند، حلقه­های سیاه زیرچشم طبیعی است و اینگونه افراد تنها با آرایش می­توانند پوششی موقتی بر آن بگذارند.

برای پوشاندن حلقه­های تیرۀ زیر چشم ابتدا یک تکه یخ را درون دستمال تمیزی بپیچید و با آن پوست زیر چشم را به آرامی ماساژدهید. سپس قدری کرم مرطوب­کننده بزنید و بعد با کرم پودر روشنی آن را بپوشانید. حالا می­توانید آرایش را آغاز کنید و پوست صورت را یکدست و هماهنگ کنید.

همه چیز درباره دنیای مد،لباس،آرایش و زیبایی را با بخوانید

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *