#


نکاتی که به تناسب اندام بانوان کمک می کند

12 می 2018 بدون نظر 1799 بازدید

نکاتی که به تناسب اندام بانوان کمک می کند

زیبائی و تناسب اندام بانوان گرامی!

بترسید از چاقی و مواظب اندام سينه و بازوان خود باشید

امروز همه کس براین عقیده است که زیبائی در تناسب اندام است و فقط خانمهائی می توانند خود را زیبا به معنی حقیقی کلمه بنامند که بدانند تناسب اندام چگونه بدست می آید ، وچطور می توان صاحب يک اندام متناسب و زیبا شد؟ این سؤالی است که غالب خانمها از خود می کنند ولی شاید در پاسخ آن مواجه با اشکالاتی باشند .

اینک ما نظریه متخصصين فن ، وعقیده پزشکان زیبایی را به عرض شما می رسانیم :

پزشکان متخصص در فنون زیبائی استتيک عقیده دارند که شما بشرطی میتوانید صاحب يك اندام متناسب باشید که بطور مرتب به پرورش و نشوو نمای اعضای اندامتان توجه فرمائید و از عضوی از بدن مطابق اصول صحیح و دستورات طبی لازمه مراقبت کنید . مجموع این دستورات را ، ما برای شما خلاصه می کنیم تا با کمال سھولت از آن استفاده فرمائید .

سينه

در زیبایی زنان سینه نقش قاطع و رل بسیار مهمی دارد و شاید بعقیده بعضی از زیبا شناسان سینه خانم های جوان در مقدرات ایشان موثر می باشد. ممکن است که خانمي في الواقع زیبا باشد. اما اگر به سینه خود توجه نفرماید به زیبائی وی خلل وارد خواهد گشت. ولی بالعکس شاید با نوئی از وجاهت طبیعی کمتر برخوردار باشد ولی در نتیجه توجه به سینه خود و پرورش اند تناسب اندام شایان توجهی خواهد بود ، و منظور نظر خواهد شد و باید و شاید زیبا جلوه گر خواهد گشت شما باید هر صبح و عصر سینه خود را با آب گرم و سرد به نوبت شستشو فرمائید آنگاه لازم است که سینه و پشت گردن را با آب لیموی رقیق خوب مالش دهید نتیجه ای درخشان نصیب شما اهد شد ، بجای محلول فوق میتوانید از مخلوط نمك دريا و آب ساده نیز ماده فرمائید که هر صورت نتیجه خوبی بدست خواهد آمد.

در مرحله سوم یعنی بعد از شستشوی متناوب با آب گرم و سرد ومالش آب لیمو، یا نمك دريا و آب ، باید همیشه شب، سینه و پشت گردن خودتان را با کرم ویتامین شبانه خوب ماساژ دهید صبح وقتی که به آینه تمام قد خود را تماشا کنید یك وجاهت خارق العاده ای در خود در سینه خود مشاهده خواهید کرد.

بازوان

بازوان خانمها در زیبائی تناست اندام ایشان بسیار مؤثر است بهمین جهت لازم است که در پرورش و نشو و نمای بازوان خود مراقبت مخصوص بعمل آورید تا جلوه زیبائی شما به حد کمال برسد . برای پرورش بازو و ایجاد تناسب اندام در آن باید هر صبح و عصر بازوان خود را محکم بروس بزنید البته نباید بروستان خشن باشد و مدت آن بسته به آنست که پوست بازوی شما کاملا گلگون گردد و معمولا در چند دقیقه این موضوع تحقق می یابد .

بازهم در این باره و برای بدست آوردن زیبایی واقعی، شما را راهنمائی خواهیم کرد .زیبائی هر بانوی برازنده بهترین وسیله جلب توجه و احترام است . زیبائی بستگی به يك چيز و يك عضو و یا چھره تنها ندارد بلکه وقتی بانوئی زیباست که نه تنها چهره و پوستی زیبا و خوشرنگی داشته باشد بلکه دیدگانی سالم و خوش حالت ولبانی زیبا و شیرین و موهای خوب و دل انگیز داشته باشد. داشتن چنین صفات ہه نظر ما آسان و ساده است منتهی کمی دقت و توجه لازمست ، نه اینکه بزور پودر و کرم و ريمل های مختلف بخواهند زیبائی را بدست آورند .

ما در این مطلب سعی داریم زیبائی واقعی توام با تندرستی را شما بیاموزیم و شما را راهنمایی کنیم نه این که شمارا بارنگها و کرم های مختلف مشغول و فریب بدهیم . میپردازیم به قسمتی از چشم وزیبائی چهره بستگی دارد و آن گودی و کبودی زیر چشم می باشد .

باید دانست که گود افتادن زیر چشم معمولا بواسطه بیماری و امراض عفونی یادیسانتری و اسهال شدید ، خلاصه عواملی که موجب لاغری و آب شدن چربی های زیر چشم می شود ، بوجود می آید ، در بعضی اشخاص بعلت لاغری که بيك علت دائمی ارثی یا مزمن است این گودی ظاهرا همیشگی می باشد ، چنانچه این عارضه نبوده باشد میتوان با گرفتن رژیم غذایی و مصرف کره و شیر و تخم مرغ، همچنین مواد قندی این عارضه را برطرف نمود . در صورتی که این گودی همانطور که دیده می شود باعث رنج و ملال شما شده و زیبائی و طراوت شما را از بین می برد باید تحت نظر پزشک با معاینه دقیق علت آن را کشف و درمان نمایید .

اما کبودی زیر چشم مربوط بعوامل مختلف دیگری است مانند بد کار کردن کبد ، خوب کار نکردن غده کلیه ، بیخوابی و رژیم غذائی نا مناسب و وراثت. در هر صورت توصیه می کنیم برای بدست آوردن زیبائی و رفع این نقیصه با پزشک خود مشورت کنید تا او شما را بمتخصص دستگاه گوارش معرفی و زیبائی و طراوت شما را تأمین نماید . این نکته نیز ضروریست که مورد توجه قرار گیرد که روزی دو مرتبه چهره و بخصوص اطراف چشم را با آب گرم کمپرس بفرمائید .

زیبایی و سلامتی شما در پرتو تناسب اندام شما محفوظ است

موضوع لاغر شدن همیشه و در هر زمان مورد توجه خانم ها بوده و فقط رژیم است که مرتب تغییر می کند و تازه می شود. روشهای قدیمی رژیم باین صورت که مثلا روزی یك سیب زمینی بعنوان غذا خورده شود دیگر کهنه شده، دستورات جدید، دیگر صدمه بقدرت و توانائی جسمی اشخاص نمی زند .

کار کم و غذای زیاد

نه دهم چاق ها کسانی هستند که کار کم و غذای زیاد دارند . عده ای هم بد غذا می خورند یعنی دائم و در هر حال به اصطلاح دهانشان می جنبد و در موقع غذا هم حساب دستشان نیست . در درجه اول باید سعی کرد که خود را به غذای بی نمك و یا کم نمك خوردن عادت داد ، ولی فراموش نشود که باید مدت محدودی این رژیم انجام شود .

معمولا برنج آب پز بخوريد. تا آنجا که ممکن است از خوردن نان خودداری کنید و بجای آن بیسکویت میل کنید چون مواد غذائی بیسکویت بیشتر است و حجمش کمتر . سعی کنید قسمت اعظم غذای شما را سبزی ها تشکیل دهد .اگر بقدرت جسمانی خود اطمینان دارید يك وعده غذای روزانه تان را حذف کنید و یا اگر ممکن است يك روز تمام غذا نخورید .

عده ای از پزشکان معتقدند که غذای شما کافی است منحصر به گوشت بدون چربی و کره بشود ، البته فراموش نکنید که شیرینی و مواد ئیدرات دو کربن در غذا بکار برده نشود .

چاقی و لاغری زیاد

مدت يك هفته از خوردن غذا های کالری دار پرهیز کنید و در نظر داشته باشید که رژیم غذایی نباید بیش از هفته ای یک کیلو از وزن شما را کم کند چون در این صورت زیان های جسمی وارد می آورد و اصولا چاقی و لاغری هر دو به زيبائی و سلامت شما لطمه وارد می آورد  .برای این منظور اضافه وزن خود را حساب کنید و مدتی را هم که باید رژیم را رعایت کنید در نظر داشته باشید هر روز صبح خود را وزن کنید و به محض آنکه وزن مطلوبتان را پیدا کردید رژیم را کنار بگذارید و غذا های کم کالری مصرف کنید .

غذاهای کم کالری مثل گوشت گوساله را به خصوص به طور آب پز مصرف کنید از گوشت های دیگر هم به مقدار خیلی کم می توانید بخورید  . تخم مرغ هم گاهی می توانید بخورید فقط باید بصورت املت نباشد . بطور کلی غذای شما از موادی که آب پز شده باشد و کمی چربی کمی مرغ و بیسکویت باید تشکیل می شود. نخوردن نمك این کمك را می کند که آب کمتر بخورید . این رژیم این نفع را دارد که شما همیشه و در هر موقع می توانید آن را به کار ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *