#


حمایت از خانواده سوری دلیل هجوم هایی که برعلیه لیندسی لوهان شد

17 اکتبر 2018 بدون نظر 1825 بازدید

حمایت از خانواده سوری دلیل هجوم هایی که برعلیه لیندسی لوهان شد

هجوم هایی که به سوی لیندسی لوهان به خاطر حمایت از خانواده سوری شد

لیندسی لوهان، بازیگر و ستاره آمریکایی، بعد از آن که رو به رو شدن خود با یک خانواده ظاهرا مهاجر اهل سوریه را به صورت زنده در اینستاگرامش انتشار داد با واکنش بسیار تند هواداران مواجه شده که بیشتر از او انتقاد کرده ‌اند.

در این فیلم لیندسی لوهان مشاهده می ‌شود که اول به طرف یک مادر و پدر و دو کودک که “بی ‌خانمان و پناهجوی سوری” معرفی شده‌ اند می‌ رود و به مادر پیشنهاد می کند که فرزندانش را نزد او بسپارد تا با خانم لوهان به هتل رفته و تلویزیون نگاه کنند.

وی همین طور در موقعیتی که “برای این خانواده نگران بود” به نظر می آمد به مادر دو فرزند توصیه می کند که بچه ‌ها “نباید روی زمین بنشینند”.

ولی بعد از آن که خانواده پیشنهاد لیندسی لوهان را نادیده می گیرد او ناراحت می ‌شود، به طرف مادر می ‌رود و عنوان می کند: “تو باید سخت‌ تلاش کنی و هر کاری که از دستت بر می‌ آید برای این بچه‌ ها انجام دهی تا آن ها بهتر زندگی کنند.”

پس از چند لحظه خانواده موفق می شود همه چیزهایی که اطراف خود دارد جمع کند و از خانم لوهان دور شود ولی لیندسی لوهان دنبال آن ها می ‌رود و پدر و مادر این دو پسربچه را به “قاچاقچی کودکان” و “نابود کردن فرهنگ عرب” متهم می ‌کند.

در لحظات آخر این فیلم ده دقیقه ‌ای دعوای لفظی بین لیندسی لوهان و این خانواده زیاد می شود و ظاهراً درگیری به صورت فیزیکی می شود که در نهایت آن خانم لوهان به دست مادر بی ‌خانمان نقش بر زمین می ‌شود.

این فیلم در ساعات اولیه بامداد امروز (شنبه۲۹سپتامبر) در اینستاگرام پخش شد و خیلی سریع مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت.

لیندسی لوهان در این فیلم با در هم آمیختن کلماتی از لغات انگلیسی، روسی و عربی صحبت می کند.

هنوز مکان درست ضبط و پخش این فیلم مشخص نیست ولی لیندسی لوهان در چند روز گذشته پست‌ های اینستاگرامی خود را از شهرهای پاریس و مسکو منتشر کرده بود.

تعداد زیادی از کاربران شبکه‌ های اجتماعی با ناراحتی زیاد به این پست لیندسی لوهان واکنش تند نشان داده‌ اند و در شرایطی که شماری از این افراد او را به”بچه دزدی” متهم نموده اند، شمار دیگری هم این فیلم را “حال به هم زن”، “شوک ‌آور” و “ناراحت ‌کننده” توصیف کرده‌ اند.

یک کاربر به اسم دانیل در توییتر بیان کرده: “تمام فیلم را تماشا کردم و هیچ گونه عذر و بهانه ‌ای برای کاری که لیندسی لوهان انجام داد قابل قبول نیست. زشت بود.”

کاربر دیگری به اسم غزاله ارشاد لیندسی لوهان را متهم نموده که باز هم در نقش یک “سفید پوست ناجی دنیا” ظاهر شده است.

اعتراضی که به صورت کلاسیک بعضی افراد نسبت به غربیانی که تصاویر “بشر ‌دوستانه” خود با کودکان آفریقایی انتشار می دهند، مطرح می ‌کنند. تعداد زیادی هم رفتار خیرخواهانه این افراد که بیشتر هنرمند یا افراد با نام و نشان هستند را اغلب در خدمت ارضای درونی خود آن ها ارزیابی کرده اند تا هدفی برای برطرف نمودن ریشه ‌ای مشکلات محرومان.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *